hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=30000 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | regener [ 2019.08.18. 12:01 ] |
Hozzászólás témája: | Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük |
Van bárkinek ötlete hogy tudnám elérni azt, hogy ne kelljen minden egyes skinnel felsorolni az összes táska kinézetet egyesével? Hiába adom meg a texturegroup után a valami.bmp nevét hogy csak azt írja felül, nem működik, csak így felsorolva megy mert az első nevét nézi fixen... Így pedig 34 skin van ami ha jól tudom már a 32-es limiten felül kifagyáshoz vezet és így még csak 1 modell 2 skinjét használtam a 15 táskával (+alap), amikor 4 modell van és mindhez akarok vagy 3-4 kinézetet legalább. Tehát a kérdés, hogy használjak több texturegroupot hogy azok működjenek is? Ez pedig ahoz vezet hogy elveszek az indexelésben majd az egyre több szám miatt |
Szerző: | regener [ 2019.08.18. 21:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük |
Megoldva: A bevitt body és bodygroupok szerint kell táblázatba rendezve megadni a textúrákat, sok meló de működik. |
Szerző: | JohanCorn [ 2019.08.18. 22:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük |
Nem pontosan így, de ez az információ részben hasznos volt a számomra is. |
Szerző: | regener [ 2019.08.18. 23:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük |
Szivesen olvasok másik megoldást is Igaz már megcsináltam excelben az index táblát, csak győzni kell plugint írni hozzá... |
Szerző: | regener [ 2020.04.29. 10:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük |
Ha valakinek van másfajta ötlete ne tartsa magában |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |