| hlmod.hu https://hlmod.hu/  | 
|
| Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=30000  | 
	Oldal: 1 / 1 | 
| Szerző: | regener [2019.08.18. 12:01 ] | 
| Hozzászólás témája: | Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük | 
Van bárkinek ötlete hogy tudnám elérni azt, hogy ne kelljen minden egyes skinnel felsorolni az összes táska kinézetet egyesével? Hiába adom meg a texturegroup után a valami.bmp nevét hogy csak azt írja felül, nem működik, csak így felsorolva megy mert az első nevét nézi fixen... Így pedig 34 skin van ami ha jól tudom már a 32-es limiten felül kifagyáshoz vezet és így még csak 1 modell 2 skinjét használtam a 15 táskával (+alap), amikor 4 modell van és mindhez akarok vagy 3-4 kinézetet legalább. Tehát a kérdés, hogy használjak több texturegroupot hogy azok működjenek is? ![]() Ez pedig ahoz vezet hogy elveszek az indexelésben majd az egyre több szám miatt  | 
	|
| Szerző: | regener [2019.08.18. 21:09 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük | 
Megoldva: A bevitt body és bodygroupok szerint kell táblázatba rendezve megadni a textúrákat, sok meló de működik.  
		 | 
	|
| Szerző: | JohanCorn [2019.08.18. 22:46 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük | 
Nem pontosan így, de ez az információ részben hasznos volt a számomra is.  | 
	|
| Szerző: | regener [2019.08.18. 23:14 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük | 
Szivesen olvasok másik megoldást is Igaz már megcsináltam excelben az index táblát, csak győzni kell plugint írni hozzá...  | 
	|
| Szerző: | regener [2020.04.29. 10:33 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük | 
Ha valakinek van másfajta ötlete ne tartsa magában  | 
	|
| Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/  | 
|