hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Pálya spawn módosítás (fy_radical) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=31587 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | CSLover [2024.08.05. 15:12 ] |
Hozzászólás témája: | Pálya spawn módosítás (fy_radical) |
Sziasztok! Egy pici segítséget szeretnék kérni mert elakadtam. Van egy általam nagyon kedvelt pálya (fy_radical) amin szoktam játszani haverommal, botok ellen, de szeretnénk 2v10-be tolni, csak túlságosan egy rakáson vannak a spawn point-ok és emiatt ha 5-nél több bot van, meghalnak mert egymásba spawn-olnak. Elsőnek a Valve Hammer Editorra gondoltam hogy az fog kelleni, de sok olvasgatás után rájöttem hogy csak a Pinkbits SpawnPointEditorra lesz szükség de nekem picit magas ezen szoftver használat. Próbálkoztam az egyik ide feltöltött pluginnal is "Több újraéledési hely" néven volt azt hiszem, de sajnos az sem segített. Ha esetleg valaki tudná módosítani a pályát azt nagyon szépen meg köszönném. Tisztelettel Gabi |
Szerző: | theglorious [2024.08.15. 13:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pálya spawn módosítás (fy_radical) |
Szerző: | norbee.16 [2024.08.16. 20:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pálya spawn módosítás (fy_radical) |
Valve hammer editorban csak rmf vagy map fájlal tudod módosítani a spawn pontokat és a mapon lévő egyéb blokokkat és akármi mást. Vissza lehet compilelni egy bsp fájlt, de fordításnál sok hibát fog dobni amit javítani kell. Ha plugin is megfelel akkor parancsolj, viewtopic.php?f=101&t=20922 |
Szerző: | CSLover [2024.08.18. 11:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pálya spawn módosítás (fy_radical) |
norbee.16 írta: Valve hammer editorban csak rmf vagy map fájlal tudod módosítani a spawn pontokat és a mapon lévő egyéb blokokkat és akármi mást. Vissza lehet compilelni egy bsp fájlt, de fordításnál sok hibát fog dobni amit javítani kell. Ha plugin is megfelel akkor parancsolj, viewtopic.php?f=101&t=20922 Köszönöm szépen. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |