hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 238 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hamsandwich [v1.4 - 2013. április 14.]
HozzászólásElküldve: 2014.03.25. 09:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
A játékos/fegyver majdnem összes virtuális funkciója hozzáadva minden módhoz.

Legutóbbi verzió: v1.4 (2013. április 14.)

Fixálva:

A vektor visszatérése fixálva. Minden funkció, ami visszatér egy vektorra többé nem fog összeomlani. (Ham_GetGunPosition, Ham_Center, stb.)
Pár offset elcsúszhat a CS és DoD esetében.
SendWeaponAnim fixálva és átnevezve: Ham_CS_Weapon_SendWeaponAnim
TakeHealth hívás fixálva ()
hamsandwich vtable patch Linuxra fixálva az újabb GCC bináris szerint (by DS)
Ham_TFC_Killed hozzáadva
CS/DoD/TFC/Op4 offset frissítve
Mac OSX support hozzáadva (de binárisan még nincs fixálva)

Új mód supportok:

Deathmatch Classic
Adrenaline Gamer
Opposing Forces

Új funkciók hozzáadva:

Minden
[ablak]Ham_ChangeYaw,
Ham_HasHumanGibs,
Ham_HasAlienGibs,
Ham_FadeMonster,
Ham_GibMonster,
Ham_BecomeDead,
Ham_IRelationship,
Ham_PainSound,
Ham_ReportAIState,
Ham_MonsterInitDead,
Ham_Look,
Ham_BestVisibleEnemy,
Ham_FInViewCone,
Ham_GetDeathActivity,[/ablak]Minden, kivéve Counter-Strike, Natural Selection, The Specialist
[ablak]Ham_RunAI,
Ham_MonsterThink,
Ham_MonsterInit,
Ham_Move,
Ham_ShouldAdvanceRoute,
Ham_GetStoppedActivity,
Ham_Stop,
Ham_CheckRangeAttack1,
Ham_CheckRangeAttack2,
Ham_CheckMeleeAttack1,
Ham_CheckMeleeAttack2,
Ham_ScheduleChange,
Ham_CanPlaySequence,
Ham_CanPlaySentence,
Ham_PlaySentence,
Ham_PlayScriptedSentence,
Ham_SentenceStop,
Ham_GetIdealState,
Ham_SetActivity,
Ham_CheckEnemy,
Ham_SetYawSpeed,
Ham_BuildNearestRoute,
Ham_FindCover,
Ham_CoverRadius,
Ham_FCanCheckAttacks,
Ham_CheckAmmo,
Ham_IgnoreConditions,
Ham_FValidateHintType,
Ham_FCanActiveIdle,
Ham_ISoundMask,
Ham_HearingSensitivity,
Ham_BarnacleVictimBitten,
Ham_BarnacleVictimReleased,
Ham_PrescheduleThink,
Ham_DeathSound,
Ham_AlertSound,
Ham_IdleSound,
Ham_StopFollowing,[/ablak]Counter-Strike
[ablak]Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed,
Ham_CS_Weapon_SendWeaponAnim,
Ham_CS_Player_IsBot,
Ham_CS_Player_GetAutoaimVector,
Ham_CS_Player_Blind,
Ham_CS_Player_OnTouchingWeapon,[/ablak]Day of Defeat
[ablak]Ham_DOD_SetScriptReset,
Ham_DOD_Item_SpawnDeploy,
Ham_DOD_Item_SetDmgTime,
Ham_DOD_Item_DropGren,
Ham_DOD_Weapon_IsUseable,
Ham_DOD_Weapon_Aim,
Ham_DOD_Weapon_flAim,
Ham_DOD_Weapon_RemoveStamina,
Ham_DOD_Weapon_ChangeFOV,
Ham_DOD_Weapon_ZoomOut,
Ham_DOD_Weapon_ZoomIn,
Ham_DOD_Weapon_GetFOV,
Ham_DOD_Weapon_IsWaterSniping,
Ham_DOD_Weapon_UpdateZoomSpeed,
Ham_DOD_Weapon_Special,[/ablak]Team Fortress Classic
[ablak]Ham_TFC_DB_GetItemName,
Ham_TFC_RadiusDamage,
Ham_TFC_RadiusDamage2,[/ablak]Earth's Force Special
[ablak]Ham_ESF_Weapon_HolsterWhenMeleed[/ablak]Earth's Force Special - OpenBeta
[ablak]Ham_ESF_IsFighter,
Ham_ESF_IsBuddy,
Ham_ESF_EmitSound,
Ham_ESF_EmitNullSound,
Ham_ESF_IncreaseStrength,
Ham_ESF_IncreasePL,
Ham_ESF_SetPowerLevel,
Ham_ESF_SetMaxPowerLevel,
Ham_ESF_StopAniTrigger,
Ham_ESF_StopFly,
Ham_ESF_HideWeapon,
Ham_ESF_ClientRemoveWeapon,
Ham_ESF_SendClientsCustomModel,
Ham_ESF_CanTurbo,
Ham_ESF_CanPrimaryFire,
Ham_ESF_CanSecondaryFire,
Ham_ESF_CanStopFly,
Ham_ESF_CanBlock,
Ham_ESF_CanRaiseKi,
Ham_ESF_CanRaiseStamina,
Ham_ESF_CanTeleport,
Ham_ESF_CanStartFly,
Ham_ESF_CanStartPowerup,
Ham_ESF_CanJump,
Ham_ESF_CanWallJump,
Ham_ESF_IsSuperJump,
Ham_ESF_IsMoveBack,
Ham_ESF_CheckWallJump,
Ham_ESF_EnableWallJump,
Ham_ESF_DisableWallJump,
Ham_ESF_ResetWallJumpVars,
Ham_ESF_GetWallJumpAnim,
Ham_ESF_GetWallJumpAnim2,
Ham_ESF_SetWallJumpAnimation,
Ham_ESF_SetFlyMoveType,
Ham_ESF_IsFlyMoveType,
Ham_ESF_IsWalkMoveType,
Ham_ESF_SetWalkMoveType,
Ham_ESF_DrawChargeBar,
Ham_ESF_StartBlock,
Ham_ESF_StopBlock,
Ham_ESF_StartFly,
Ham_ESF_GetMaxSpeed,
Ham_ESF_SetAnimation,
Ham_ESF_PlayAnimation,
Ham_ESF_GetMoveForward,
Ham_ESF_GetMoveRight,
Ham_ESF_GetMoveUp,
Ham_ESF_AddBlindFX,
Ham_ESF_RemoveBlindFX,
Ham_ESF_DisablePSBar,
Ham_ESF_AddBeamBoxCrosshair,
Ham_ESF_RemoveBeamBoxCrosshair,
Ham_ESF_DrawPSWinBonus,
Ham_ESF_DrawPSBar,
Ham_ESF_LockCrosshair,
Ham_ESF_UnLockCrosshair,
Ham_ESF_RotateCrosshair,
Ham_ESF_UnRotateCrosshair,
Ham_ESF_WaterMove,
Ham_ESF_CheckTimeBasedDamage,
Ham_ESF_DoesSecondaryAttack,
Ham_ESF_DoesPrimaryAttack,
Ham_ESF_RemoveSpecialModes,
Ham_ESF_StopTurbo,
Ham_ESF_TakeBean,
Ham_ESF_GetPowerLevel,
Ham_ESF_RemoveAllOtherWeapons,
Ham_ESF_StopSwoop,
Ham_ESF_SetDeathAnimation,
Ham_ESF_SetModel,
Ham_ESF_AddAttacks,
Ham_ESF_EmitClassSound,
Ham_ESF_CheckLightning,
Ham_ESF_FreezeControls,
Ham_ESF_UnFreezeControls,
Ham_ESF_UpdateKi,
Ham_ESF_UpdateHealth,
Ham_ESF_GetTeleportDir,
Ham_ESF_Weapon_HolsterWhenMeleed,[/ablak]Natural Selection
[ablak]Ham_NS_SetBoneController,
Ham_NS_SaveDataForReset,
Ham_NS_GetHull,
Ham_NS_GetMaxWalkSpeed,
Ham_NS_SetTeamID,
Ham_NS_GetPlayerClass,
Ham_NS_GetAuthenticationMask,
Ham_NS_PlayerClassChanged,
Ham_NS_NeedsTeamUpdate,
Ham_NS_SendTeamUpdate,
Ham_NS_SendWeaponUpdate,
Ham_NS_InitPlayerFromSpawn,
Ham_NS_PackDeadPlayerItems,
Ham_NS_GetAnimationForActivity,
Ham_NS_StartObserver,
Ham_NS_StopObserver,
Ham_NS_GetAdrenalineFactor,
Ham_NS_GetNamedItem,
Ham_NS_Suicide,
Ham_NS_GetCanUseWeapon,
Ham_NS_Weapon_GetWeapPrimeTime,
Ham_NS_Weapon_PrimeWeapon,
Ham_NS_Weapon_GetIsWeaponPrimed,
Ham_NS_Weapon_GetIsWeapPriming,
Ham_NS_Weapon_DefaultDeploy,
Ham_NS_Weapon_DefaultReload,
Ham_NS_Weapon_GetDeployTime,[/ablak]Sven co-op 4.6
[ablak]Ham_SC_GetClassification,
Ham_SC_IsMonster,
Ham_SC_IsPhysX,
Ham_SC_IsPointEntity,
Ham_SC_IsMachine,
Ham_SC_CriticalRemove,
Ham_SC_UpdateOnRemove,
Ham_SC_FVisible,
Ham_SC_FVisibleFromPos,
Ham_SC_IsFacings,
Ham_SC_GetPointsForDamage,
Ham_SC_GetDamagePoints,
Ham_SC_OnCreate,
Ham_SC_OnDestroy,
Ham_SC_IsValidEntity,
Ham_SC_ShouldFadeOnDeath,
Ham_SC_SetupFriendly,
Ham_SC_ReviveThink,
Ham_SC_Revive,
Ham_SC_StartMonster,
Ham_SC_CheckRangeAttack1_Move,
Ham_SC_CheckRangeAttack2_Move,
Ham_SC_CheckMeleeAttack1_Move,
Ham_SC_CheckMeleeAttack2_Move,
Ham_SC_CheckTankUsage,
Ham_SC_SetGaitActivity,
Ham_SC_FTriangulate,
Ham_SC_FTriangulateExtension,
Ham_SC_FindCoverGrenade,
Ham_SC_FindCoverDistance,
Ham_SC_FindAttackPoint,
Ham_SC_FValidateCover,
Ham_SC_NoFriendlyFire1,
Ham_SC_NoFriendlyFire2,
Ham_SC_NoFriendlyFire3,
Ham_SC_NoFriendlyFireToPos,
Ham_SC_FVisibleGunPos,
Ham_SC_FInBulletCone,
Ham_SC_CallGibMonster,
Ham_SC_CheckTimeBasedDamage,
Ham_SC_IsMoving,
Ham_SC_IsPlayerFollowing,
Ham_SC_StartPlayerFollowing,
Ham_SC_StopPlayerFollowing,
Ham_SC_UseSound,
Ham_SC_UnUseSound,
Ham_SC_RideMonster,
Ham_SC_CheckApplyGenericAttacks,
Ham_SC_CheckScared,
Ham_SC_CheckCreatureDanger,
Ham_SC_CheckFallDamage,
Ham_SC_CheckRevival,
Ham_SC_MedicCallSound,

Ham_SC_Player_MenuInpPerformed, // Name truncated : Ham_SC_Player_MenuInputPerformed
Ham_SC_Player_IsMenuInputDone,
Ham_SC_Player_SpecialSpawn,
Ham_SC_Player_IsValidInfoEntity,
Ham_SC_Player_LevelEnd,
Ham_SC_Player_VoteStarted,
Ham_SC_Player_CanStartNextVote,
Ham_SC_Player_Vote,
Ham_SC_Player_HasVoted,
Ham_SC_Player_ResetVote,
Ham_SC_Player_LastVoteInput,
Ham_SC_Player_InitVote,
Ham_SC_Player_StartNextVote, // Truncated name : Ham_SC_Player_TimeToStartNextVote
Ham_SC_Player_ResetView,
Ham_SC_Player_GetLogFrequency,
Ham_SC_Player_LogPlayerStats,
Ham_SC_Player_DisableCollision, // Truncated name : Ham_SC_Player_DisableCollisionWithPlayer
Ham_SC_Player_EnableCollision, // Truncated name : Ham_SC_Player_EnableCollisionWithPlayer
Ham_SC_Player_CanTouchPlayer,

Ham_SC_Item_Materialize,

Ham_SC_Weapon_BulletAccuracy,
Ham_SC_Weapon_TertiaryAttack,
Ham_SC_Weapon_BurstSupplement,
Ham_SC_Weapon_GetP_Model,
Ham_SC_Weapon_GetW_Model,
Ham_SC_Weapon_GetV_Model,
Ham_SC_Weapon_PrecacheCustomMdl, // Truncated name : Ham_SC_Weapon_PrecacheCustomModels
Ham_SC_Weapon_IsMultiplayer,
Ham_SC_Weapon_FRunfuncs,
Ham_SC_Weapon_SetFOV,
Ham_SC_Weapon_FCanRun,
Ham_SC_Weapon_CustomDecrement,
Ham_SC_Weapon_SetV_Model,
Ham_SC_Weapon_SetP_Model,
Ham_SC_Weapon_ChangeWeaponSkin,[/ablak]
Windows és Linux kompatibilitás ellenőrzése Új verzió megjelenése esetén szükséges!!!

Frissítés:

hamsandwich_amxx.dll vagy hamsandwich_amxx_i386.so -> addons/amxmodx/modules
ham_const.inc és hamsandwich.inc -> addons/amxmodx/scripting/include
hamdata.ini -> addons/amxmodx/configs


Csatolmányok:
hamsandwich-update-1.4.zip [242.2 KiB]
Letöltve 82 alkalommal.

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole