hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 18:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 441 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 438 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], JohanCorn az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 18:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok.
Leirás:
Team Fortress 2 Rangok Vannak. Osszesen 21 Rang Van..
Jog Prefixek: Van Tulaj - Jog: ADMIN_IMMUNTIY | Van ADMIN - jog: ADMIN_BAN
mforce féle Nvault Mentés van :)
12 Sorban lehet Prefix-et Váltani = Jelenleg: [Tf2RangRenszer] Van

Ha Bármi hibá-t találtok szoljatok is javitom :)

Parancsok:/rang, rang

Cvarok: Nincsenek

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Pardon 2016.02.28. 20:41-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 18:19 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.28. 12:29
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Pardon írta:
Sziasztok.
Leirás:
Team Fortress 2 Rangok Vannak. Osszesen 21 Rang Van..
Jog Prefixek: Van Tulaj - Jog: ADMIN_IMMUNTIY Van ADMIN - jog: ADMIN_BAN
mforce féle Nvault Mentés van :)


Ha Bármi hibá-t találtok szoljatok is javitom :)



Tök jó :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 20:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Szerintem nem nem fogják jóváhagyni, szánhatnál a leírásra kicsit több időt.

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 20:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SmaCk írta:
Szerintem nem nem fogják jóváhagyni, szánhatnál a leírásra kicsit több időt.

a Forraskod alig 160 soros mit irjak tobbet rola ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 22:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Javítás és magyarázat:
Tanulni belőle pls, ne feleslegesen dolgozzak, még ha nem is olyan nagy kunszt. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. // amxmisc include eltávolítva, felesleges
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Tf2RangRendszer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pardon"
  10. new const Prefix[] = "[Tf2RangRendszer]"; // többször lekért szöveg inkább konstansba
  11.  
  12. new Oles[33], Szint[33], vault;
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17.     register_clcmd("say /rang", "Uzenet")
  18.     register_clcmd("say rang", "Uzenet")
  19.  
  20.     register_clcmd("say", "handlesay")
  21.  
  22.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a")
  23.  
  24.     vault = nvault_open("Rang")
  25. }
  26. new const Rang[][] = {
  27.     "Fura",
  28.     "Jelentéktelen",
  29.     "Elvétve Halálos",
  30.     "Enyhén Fenyegeto",
  31.     "Némiképp Ijeszto",
  32.     "Könyörtelen",
  33.     "Jelentosen Veszélyes",
  34.     "Kelloképp Halálos",
  35.     "Igen Félelmetes",
  36.     "Látványosan Halálos",
  37.     "Vértol Csöpögo",
  38.     "Roppant Undok",
  39.     "Határozottan Embertelen",
  40.     "Teljesen Átlagos",
  41.     "Arcolvasztó",
  42.     "Dühíto",
  43.     "Szerver-üríto",
  44.     "Epikus",
  45.     "Legendás",
  46.     "Ausztrál",
  47.     "Hale-irigyelte"
  48. }
  49. new const RangOles[] = {
  50.     25,
  51.     45,
  52.     70,
  53.     100,
  54.     135,
  55.     175,
  56.     225,
  57.     275,
  58.     350,
  59.     500,
  60.     750,
  61.     999,
  62.     1000,
  63.     1500,
  64.     2500,
  65.     5000,
  66.     7500,
  67.     7616,
  68.     8500
  69. }
  70. public Halal() {
  71.     new Gyilkos = read_data(1);
  72.  
  73.     //while(Oles[Gyilkos] >= RangOles[Szint[Gyilkos]]) Szint[Gyilkos]++
  74.     if(Oles[Gyilkos]++ >= RangOles[Szint[Gyilkos]]) {
  75.         Szint[Gyilkos]++;
  76.         Uzenet(Gyilkos);
  77.     }
  78. }
  79. public Uzenet(id) {
  80.     ColorChat(id, GREEN,"%s ^1Rangod: ^4%s ^3| ^1Következo Rangod: ^4%s ^3| ^1Öléseid: ^4(%d/%d)", Prefix, Rang[Szint[id]], Rang[Szint[id]+1], Oles[id], RangOles[Szint[id]])
  81. }
  82. public handlesay(id) {
  83.     new message[191], Name[32], chat[191] //, none[2][32]
  84.     // 2 tömb változott 191-re. NS kliensek miatt, host errort okozhat. None tömb full felesleg.
  85.    
  86.     //read_args(message, 191)
  87.     read_args(message, charsmax(message))
  88.     //charsmaxot használunk mindenhol, úgyhogy azt mind átírom.
  89.    
  90.     remove_quotes(message)
  91.     // Itt hozzáadom, hogy ha semmi első karakter sincs, akkor is handled
  92.     if(message[0] == '/' || message[0] == EOS) return PLUGIN_HANDLED;
  93.  
  94.     //innen a none tömb kikerült, & jel &&-ként kellene lennie, de az is felesleges volt. (1-el fentebb megoldva equal nélkül)
  95.     //if(!equali(message, none[0])) & !equali(message, none[1])) {
  96.     get_user_name(id, Name, charsmax(Name));
  97.    
  98.     // Ha már chatről beszélünk, én eltávolítanám, hogy zöld írás "hacket" tudjanak használni.
  99.     replace_all(message, charsmax(message), "", "" );
  100.     replace_all(message, charsmax(message), "", "" );
  101.    
  102.     //string bug javítva. Nemtudom colorchat include alatt jó-e.
  103.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  104.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[Tulajdonos][%s]^3%%s1^1 : ^4%%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  105.         //dupla színezés ^1 felesleges a : után is.
  106.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  107.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[ADMIN][%s]^3%%s1^1 : ^4%%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  108.     else
  109.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[%s]^3%%s1^1 : %%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  110.  
  111.         /* switch(cs_get_user_team(id)) {
  112.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  113.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  114.             }
  115.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  116.             ColorChat(0, GREY, chat)
  117.         */
  118.         // Ez így kakesz, így kellene:
  119.        
  120.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  121.         case CS_TEAM_T: ColorChat(0, RED, chat)
  122.         case CS_TEAM_CT: ColorChat(0, BLUE, chat)
  123.         case CS_TEAM_SPECTATOR: ColorChat(0, GREY, chat)
  124.     }
  125.        
  126.     return PLUGIN_HANDLED;
  127. }
  128. public client_authorized(id) {
  129.     if(!is_user_bot(id)) {
  130.     // nem hltv-t kivettem.
  131.         betoltes(id);
  132.     }
  133. }
  134. public client_disconnect(id) {
  135.     if(!is_user_bot(id)) {
  136.     // nem hltv-t kivettem.
  137.         mentes(id);
  138.         Oles[id] = 0;
  139.         Szint[id] = 0;
  140.     }
  141. }
  142.  
  143. //nem egészen public, de ez a legkevesebb.
  144. mentes(id) {
  145.     new vaultkey[32], vaultdata[128];
  146.     get_user_authid(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  147.     if(contain(vaultkey, "_ID_LAN") != -1) {
  148.         get_user_ip(id, vaultkey, charsmax(vaultkey), 1)
  149.     }
  150.     formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", Oles[id], Szint[id]);
  151.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
  152. }
  153. betoltes(id) {
  154.     new vaultkey[32], vaultdata[128];
  155.     get_user_authid(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  156.     if(contain(vaultkey, "_ID_LAN") != -1) {
  157.         get_user_ip(id, vaultkey, charsmax(vaultkey), 1)
  158.     }
  159.     formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", Oles[id], Szint[id]);
  160.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  161.         new tomb[8], rangi[8];
  162.         parse(vaultdata, tomb, charsmax(tomb), rangi, charsmax(rangi));
  163.         Oles[id] = str_to_num(tomb);
  164.         Szint[id] = str_to_num(rangi)
  165.     }
  166.     /* Ez is felesleg, mert disconnectnél már nullázunk, aztán úgyis 0 marad.
  167.     else {
  168.         Oles[id] = 0;
  169.         Szint[id] =0;
  170.     } */
  171. }
  172. public plugin_end() {
  173.     nvault_close(vault);
  174. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 23:06 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
Javítás és magyarázat:
Tanulni belőle pls, ne feleslegesen dolgozzak, még ha nem is olyan nagy kunszt. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. // amxmisc include eltávolítva, felesleges
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Tf2RangRendszer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pardon"
  10. new const Prefix[] = "[Tf2RangRendszer]"; // többször lekért szöveg inkább konstansba
  11.  
  12. new Oles[33], Szint[33], vault;
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17.     register_clcmd("say /rang", "Uzenet")
  18.     register_clcmd("say rang", "Uzenet")
  19.  
  20.     register_clcmd("say", "handlesay")
  21.  
  22.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a")
  23.  
  24.     vault = nvault_open("Rang")
  25. }
  26. new const Rang[][] = {
  27.     "Fura",
  28.     "Jelentéktelen",
  29.     "Elvétve Halálos",
  30.     "Enyhén Fenyegeto",
  31.     "Némiképp Ijeszto",
  32.     "Könyörtelen",
  33.     "Jelentosen Veszélyes",
  34.     "Kelloképp Halálos",
  35.     "Igen Félelmetes",
  36.     "Látványosan Halálos",
  37.     "Vértol Csöpögo",
  38.     "Roppant Undok",
  39.     "Határozottan Embertelen",
  40.     "Teljesen Átlagos",
  41.     "Arcolvasztó",
  42.     "Dühíto",
  43.     "Szerver-üríto",
  44.     "Epikus",
  45.     "Legendás",
  46.     "Ausztrál",
  47.     "Hale-irigyelte"
  48. }
  49. new const RangOles[] = {
  50.     25,
  51.     45,
  52.     70,
  53.     100,
  54.     135,
  55.     175,
  56.     225,
  57.     275,
  58.     350,
  59.     500,
  60.     750,
  61.     999,
  62.     1000,
  63.     1500,
  64.     2500,
  65.     5000,
  66.     7500,
  67.     7616,
  68.     8500
  69. }
  70. public Halal() {
  71.     new Gyilkos = read_data(1);
  72.  
  73.     //while(Oles[Gyilkos] >= RangOles[Szint[Gyilkos]]) Szint[Gyilkos]++
  74.     if(Oles[Gyilkos]++ >= RangOles[Szint[Gyilkos]]) {
  75.         Szint[Gyilkos]++;
  76.         Uzenet(Gyilkos);
  77.     }
  78. }
  79. public Uzenet(id) {
  80.     ColorChat(id, GREEN,"%s ^1Rangod: ^4%s ^3| ^1Következo Rangod: ^4%s ^3| ^1Öléseid: ^4(%d/%d)", Prefix, Rang[Szint[id]], Rang[Szint[id]+1], Oles[id], RangOles[Szint[id]])
  81. }
  82. public handlesay(id) {
  83.     new message[191], Name[32], chat[191] //, none[2][32]
  84.     // 2 tömb változott 191-re. NS kliensek miatt, host errort okozhat. None tömb full felesleg.
  85.    
  86.     //read_args(message, 191)
  87.     read_args(message, charsmax(message))
  88.     //charsmaxot használunk mindenhol, úgyhogy azt mind átírom.
  89.    
  90.     remove_quotes(message)
  91.     // Itt hozzáadom, hogy ha semmi első karakter sincs, akkor is handled
  92.     if(message[0] == '/' && message[0] == EOS) return PLUGIN_HANDLED;
  93.  
  94.     //innen a none tömb kikerült, & jel &&-ként kellene lennie, de az is felesleges volt. (1-el fentebb megoldva equal nélkül)
  95.     //if(!equali(message, none[0])) & !equali(message, none[1])) {
  96.     get_user_name(id, Name, charsmax(Name));
  97.    
  98.     // Ha már chatről beszélünk, én eltávolítanám, hogy zöld írás "hacket" tudjanak használni.
  99.     replace_all(message, charsmax(message), "", "" );
  100.     replace_all(message, charsmax(message), "", "" );
  101.    
  102.     //string bug javítva. Nemtudom colorchat include alatt jó-e.
  103.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  104.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[Tulajdonos][%s]^3%%s1^1 : ^4%%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  105.         //dupla színezés ^1 felesleges a : után is.
  106.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  107.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[ADMIN][%s]^3%%s1^1 : ^4%%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  108.     else
  109.         formatex(chat, charsmax(chat), "^4[%s]^3%%s1^1 : %%s2", Rang[Szint[id]], Name, message);
  110.  
  111.         /* switch(cs_get_user_team(id)) {
  112.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  113.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  114.             }
  115.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  116.             ColorChat(0, GREY, chat)
  117.         */
  118.         // Ez így kakesz, így kellene:
  119.        
  120.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  121.         case CS_TEAM_T: ColorChat(0, RED, chat)
  122.         case CS_TEAM_CT: ColorChat(0, BLUE, chat)
  123.         case CS_TEAM_SPECTATOR: ColorChat(0, GREY, chat)
  124.     }
  125.        
  126.     return PLUGIN_HANDLED;
  127. }
  128. public client_authorized(id) {
  129.     if(!is_user_bot(id)) {
  130.     // nem hltv-t kivettem.
  131.         betoltes(id);
  132.     }
  133. }
  134. public client_disconnect(id) {
  135.     if(!is_user_bot(id)) {
  136.     // nem hltv-t kivettem.
  137.         mentes(id);
  138.         Oles[id] = 0;
  139.         Szint[id] = 0;
  140.     }
  141. }
  142.  
  143. //nem egészen public, de ez a legkevesebb.
  144. mentes(id) {
  145.     new vaultkey[32], vaultdata[128];
  146.     get_user_authid(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  147.     if(contain(vaultkey, "_ID_LAN") != -1) {
  148.         get_user_ip(id, vaultkey, charsmax(vaultkey), 1)
  149.     }
  150.     formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", Oles[id], Szint[id]);
  151.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
  152. }
  153. betoltes(id) {
  154.     new vaultkey[32], vaultdata[128];
  155.     get_user_authid(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  156.     if(contain(vaultkey, "_ID_LAN") != -1) {
  157.         get_user_ip(id, vaultkey, charsmax(vaultkey), 1)
  158.     }
  159.     formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", Oles[id], Szint[id]);
  160.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  161.         new tomb[8], rangi[8];
  162.         parse(vaultdata, tomb, charsmax(tomb), rangi, charsmax(rangi));
  163.         Oles[id] = str_to_num(tomb);
  164.         Szint[id] = str_to_num(rangi)
  165.     }
  166.     /* Ez is felesleg, mert disconnectnél már nullázunk, aztán úgyis 0 marad.
  167.     else {
  168.         Oles[id] = 0;
  169.         Szint[id] =0;
  170.     } */
  171. }
  172. public plugin_end() {
  173.     nvault_close(vault);
  174. }

en is szeretlek :D

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 23:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
1sort elírtam.
if(message[0] == '/' && message[0] == EOS) return PLUGIN_HANDLED;

helyett:
if(message[0] == '/' || message[0] == EOS) return PLUGIN_HANDLED;

javítva az első posztomban.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Fortress 2 RangRendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 17:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Úgy látom szartál bele a javításba, meg amúgy is sok ilyen van, felesleges. Kuka.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole