Amerikai futball ModAmerikai futball mod egy szimulált Counter-Stike játék a futball. A játék egy futball-stadionban, ahol a terrorizmus és a Counter-terroristák játszani fej-fej. Csapatok lehet bárhol 1-11 játékos (ok) ami jellemző 1 QB és tartalék vevők. A labdát csattant, és a QB választhatják, hogy rohan a labdát, vagy ülj vissza, és megpróbálja átadni a labdát a nyitott vevő. A bűncselekmény végül kell, hogy a labdát a célterületre, de a legfontosabb, hogy meg kell tartani a hajtás megy a szerzés az első le sorban, miközben nem dobott egy interceptiont az ellenfél. A játék addig folytatódik, amíg az egyik csapat pontot a maximális ponthatár, és a játék véget ért. A két csapat 30 másodpercig, majd egy másik játék elindul.
modulok
#include <fakemeta>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <csx>
#include <nvault>
Cvarok
cvars
fm_bots (d: 2) - Hány futball botok szült (max 4)
fm_models (d: 1) - Ha engedélyezve van, a játékosok használni NFL játékos modellek
fm_sbmotd (d: "") - MOTD amely megjeleníti időszakonként gui eredményjelző
fm_pumpfake (d: 4) - a sebesség, ahol a szivattyú hamis animáció lejátszási (0: kikapcsolás ) fm_monthlystats (d: 1) - Ha engedélyezve van, a statisztikák visszaállításra kerül a havi és a múlt hónapban a statisztikák véletlenszerűen jelenik fm_onsidelength (d: 21) - Hogyan hány méterre a labdát át kell haladnia, mielőtt a másik csapat hagyjuk, hogy visszaszerezze fm_quarterclock (d: 120) - az az időtartam (másodpercben) minden negyedév fm_scrimmaxteam (d: 5) - Ha scrim mód engedélyezve van, hogy hány játékos minden csapat hagyjuk Player parancsok mondani / qb - Ez adja a Invoker a hátvéd pozíció mondani / help - Ez megjeleníti a súgó menü mondjuk / start - Ekkor elindul egy új játék, ha az emberek nem akarnak várni arra, hogy nem maga mondja / switch - Ez átváltja a Invoker a másik csapat a + USE gomb (alapértelmezett "e") - Ez teszi a játékos Speed Burst nyomjuk + RELOAD gomb (alapértelmezett "r") - Ez teszi a játékos pályán a labdarúgó sajtó kapcsoló gomb (alapértelmezett "q") - Ez teszi a játékos Dive sajtó Rádió1 gomb (alapértelmezett "z") - Ez hozza létre a menüt csapat váltás sajtó Radio2 gomb (alapértelmezett "x") - Ez hozza létre a játékos modell menü Admin parancsok amx_setqb <player> - Forces játékos a QB a jelenlegi csapat. amx_setdown <#> - Beállítja az aktuális le a csapat birtokolta a labdát. amx_setscore <t | ct | 1 | 2> <# > - Beállítja a pontszám az adott csapat. amx_makeburst <player> - kényszeríti a játékos használja sebessége tört, ha van egy tört-e vagy sem. amx_makekick <t | ct | 1 | 2> - Leállítja az aktuális le, és arra kényszeríti a csapat kickoff a másik csapat. amx_scrim <on | off | 1 | 0 | NULL> - Átvált verseny mód, amely letiltja az összes csapat kiegyensúlyozás, fumbles és indítást. amx_teamlock <1 | 2> - zárak csapatok, így a játékosok nem lehet megváltoztatni vagy kapcsolja amx_setmodels <csapat név> - Írja be a csapat nevét és betölti a csapatok és a játékosok modell amx_end - kényszeríti a jelenlegi játék végén. amx_shake - véletlenszerűen keveri a csapatok együtt. (Rendszergazdák és a botokat érintetlen) Letöltés Maps Labdarúgó mod nem fog működni a régi dust2 vagy patkányok térképet. A kulcsok le a térképeket koordinátáit, és megköveteli a sima felületen futó vízszintes végétől zóna célterületre. Alapvetően kínálok 15 térképeket a zip fájlt. Ha valaki hajlamos elég ahhoz, hogy a saját térképet, akkor le kell töltenie Valve Hammer Editor és nyissa meg a fájlt a fm_football.rmf maps.zip fájl, ez tartalmazza az összes alanyok feladata, hogy a labdarúgó-térképet (megjegyzés: játékfelület kell futtatni vízszintesen, a CTS a bal oldalon, és T a jobb oldalon.). Beállítás