hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 461 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 461 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Üdvözlök mindenkit.
Bocsánat, hogy mindenkit zavarok.
De nagyon fontos lenne számomra.
Ebbe a menübe bele írták nekem a T betűre hozza fel a menüt, és az add menüt.
Nagyon szép köszönöm.
Annyit még megcsináltok nekem, hogy Rangrendszer legyen benne?Hogy legyen még benne [Újonc][Admin][Újonc][Tulajdonos],[Újonc][Vip].Tudom, hogy sok van rangrendszer de nekem ebbe a sma.fáljba kénne bele írni a Rangrendszert.Van egy hudos de van egy olyan plugin, ami hudos és nekem inkább az a plugin kell.Köszönöm szépen előre is !:)
Megy a pacsika!
Üdv

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Üdvözlök mindenkit.
Bocsánat, hogy mindenkit zavarok.
De nagyon fontos lenne számomra.
Ebbe a menübe bele írták nekem a T betűre hozza fel a menüt, és az add menüt.
Nagyon szép köszönöm.
Annyit még megcsináltok nekem, hogy Rangrendszer legyen benne?Hogy legyen még benne [Újonc][Admin][Újonc][Tulajdonos],[Újonc][Vip].Tudom, hogy sok van rangrendszer de nekem ebbe a sma.fáljba kénne bele írni a Rangrendszert.Van egy hudos de van egy olyan plugin, ami hudos és nekem inkább az a plugin kell.Köszönöm szépen előre is !:)
Megy a pacsika!
Üdv

Szia, bocsánat minek kell enyi témát nyitni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Stew, ezért is bocsánatot szeretnék kérni.
De nem tudja nekem senki bele írni :(
És már rég nyitnom kellett volna a szervert. :(

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Stew, ezért is bocsánatot szeretnék kérni.
De nem tudja nekem senki bele írni :(
És már rég nyitnom kellett volna a szervert. :(

Hűha szerintem gondolkoz el a játékszerver nyitásáról.:D :D : D:D :D :D :D :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 14:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Stew esetleg te nem írnád bele?
Már csak ez a FőMenü kéne bele :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 15:04 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Stew esetleg te nem írnád bele?
Már csak ez a FőMenü kéne bele :)

Dolgozom rajta türelem.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 15:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszönöm :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 09:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Tessék..
Pedig nem nagy cucc.. Teszt nem volt, hogy ment e vagy nem, ha nem ment valaki meg csinálja neked, vagy majd én ha lesz időm rá..
Rangot itt írd át: 48 adik sorban
  1. new const rangok[RANG+1][] = {
  2.     "1",
  3.     "2",
  4.     "3",
  5.     "4",
  6.     "5",
  7.     "6",
  8.     "Srang",
  9.     "Srang",
  10.     "Srang",
  11.     "Srang",
  12.     "Srang",
  13.     "Srang",
  14.     "Srang",
  15.     "Srang",
  16.     "DSrang",
  17.     "Gyáááááá De provagy Testvííír elírted a max rangot Gyááááá"
  18.    
  19. }


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.     #include <engine>
  4.     #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <cstrike>
  7.     #include <fun>
  8.     #include <fakemeta>
  9.     #include <hamsandwich>
  10.      
  11.     #define USE_CC 1
  12.      
  13.     #if defined USE_CC
  14.     #include <colorchat>
  15.     #endif
  16.      
  17.     #define FREQ 0.1
  18.      
  19. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A
  20.     new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  21.      
  22.      new g_vault,olesek[33],szint[33]
  23.  
  24.  
  25. #define RANG 15
  26.  
  27. //Ha a Rang értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  28.  
  29. new const szamok[RANG] = {
  30.     15,
  31.     50,
  32.     100,
  33.     300,
  34.     450,
  35.     500,
  36.     600,
  37.     800,
  38.     980,
  39.     1000,
  40.     1200,
  41.     1400,
  42.     1600,
  43.     1800,
  44.     2500
  45.    
  46. }
  47.  
  48. new const rangok[RANG+1][] = {
  49.     "1",
  50.     "2",
  51.     "3",
  52.     "4",
  53.     "5",
  54.     "6",
  55.     "Srang",
  56.     "Srang",
  57.     "Srang",
  58.     "Srang",
  59.     "Srang",
  60.     "Srang",
  61.     "Srang",
  62.     "Srang",
  63.     "DSrang",
  64.     "Gyáááááá De provagy Testvííír elírted a max rangot Gyááááá"
  65.    
  66. }
  67.      
  68.     new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121]
  69.     new const awp[] = "models/v_awp.mdl"
  70.     new const awp_1[] = "models/els_awp_new/blue_awp.mdl"
  71.     new const awp_2[] = "models/els_awp_new/malaysia_awp.mdl"
  72.     new const awp_3[] = "models/els_awp_new/ezust.mdl"
  73.     new const awp_4[] = "models/els_awp_new/fa.mdl"
  74.     new const awp_5[] = "models/els_awp_new/arany.mdl"
  75.     new const awp_6[] = "models/els_awp_new/dream_awp.mdl"
  76.     new const awp_7[] = "models/els_awp_new/csikos.mdl"
  77.     new const awp_8[] = "models/els_awp_new/terep.mdl"
  78.     new const awp_9[] = "models/els_awp_new/tuz.mdl"
  79.     new const awp_10[] = "models/els_awp_new/katonai.mdl"
  80.     new const awp_11[] = "models/els_awp_new/kobra.mdl"
  81.     new const awp_12[] = "models/els_awp_new/tiger.mdl"
  82.     new const awp_13[] = "models/els_awp_new/devolved.mdl"
  83.     new const awp_14[] = "models/els_awp_new/asiimov.mdl"
  84.     new const awp_15[] = "models/els_awp_new/crossfire.mdl"
  85.     new const awp_16[] = "models/els_awp_new/metal.mdl"
  86.     new const awp_17[] = "models/els_awp_new/magma.mdl"
  87.     new const awp_18[] = "models/els_awp_new/zombie.mdl"
  88.     new const awp_19[] = "models/els_awp_new/american_awp.mdl"
  89.     new const awp_20[] = "models/els_awp_new/star.mdl"
  90.      
  91.      
  92.     public plugin_precache()
  93.     {
  94.         precache_model(awp)
  95.         precache_model(awp_1)
  96.         precache_model(awp_2)
  97.         precache_model(awp_3)
  98.         precache_model(awp_4)
  99.         precache_model(awp_5)
  100.         precache_model(awp_6)
  101.         precache_model(awp_7)
  102.         precache_model(awp_8)
  103.         precache_model(awp_9)
  104.         precache_model(awp_10)
  105.         precache_model(awp_11)
  106.         precache_model(awp_12)
  107.         precache_model(awp_13)
  108.         precache_model(awp_14)
  109.         precache_model(awp_15)
  110.         precache_model(awp_16)
  111.         precache_model(awp_17)
  112.         precache_model(awp_18)
  113.         precache_model(awp_19)
  114.         precache_model(awp_20)
  115.     }
  116. public Addolas_2k17(id)
  117. {
  118. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  119. {
  120.    
  121.     /* Addolas */
  122.         skin[id] = 0
  123.         skin[id] = 1
  124.         skin[id] = 2
  125.         skin[id] = 3
  126.         skin[id] = 4
  127.         skin[id] = 5
  128.         skin[id] = 6
  129.         skin[id] = 7
  130.         skin[id] = 8
  131.         skin[id] = 9
  132.         skin[id] = 10
  133.         skin[id] = 11
  134.         skin[id] = 12
  135.         skin[id] = 13
  136.         skin[id] = 14
  137.         skin[id] = 15
  138.         skin[id] = 16
  139.         skin[id] = 17
  140.         skin[id] = 18
  141.         skin[id] = 19
  142.         skin[id] = 20
  143.     /* KĂ­Ă­rás */
  144.     ColorChat(id, GREEN, "[Valami EndLess FĂ©le mod] ^1Sikeresen Megkaptad az összes Skint te ingyen Ă©lĹ‘!");
  145.     }
  146.     else
  147.     {
  148.     ColorChat(id, GREEN, "[InformáciÄ‚Ĺ‚] ^1Nincs Jogod ^4Ehez!");
  149.     }
  150. }
  151.     public plugin_init()
  152.     {
  153.         register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  154.         set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  155.      
  156.         register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  157.         register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  158.         register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  159.         register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  160.      
  161.     register_impulse(201, "menu");
  162.         register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  163.         register_clcmd("say /awp","menu")
  164.         register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  165.         register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  166.         register_clcmd("say /fegyok","menu")
  167.         register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  168.         register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  169.     register_clcmd("say /add", "Addolas_2k17");
  170.     register_clcmd("say /rang", "kiir")    
  171.     register_clcmd("say", "handlesay")
  172.     register_clcmd("say_team", "handlesay")
  173.    
  174.     register_event("DeathMsg", "halals", "a")
  175.     g_vault = nvault_open("rangsyst")
  176.      
  177.         register_cvar("sima_oles", "1");
  178.         register_cvar("hs_oles", "1");
  179.         register_cvar("kes_oles", "1");
  180.      
  181.         skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  182.         skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  183.         skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  184.         SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  185.      
  186.      
  187.         vault = nvault_open("fegyver_skin")
  188.      
  189.     }
  190.     public fegyverid(id)
  191.     {
  192.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  193.      
  194.         if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  195.         if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  196.         if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  197.         if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  198.         if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  199.         if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  200.         if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  201.         if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  202.         if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  203.         if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  204.         if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  205.         if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  206.         if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  207.         if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  208.         if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  209.         if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  210.         if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  211.         if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  212.         if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  213.         if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  214.         if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  215.     }
  216.     public halal(id)
  217.     {
  218.         new gyilkos = read_data( 1 );
  219.         new aldozat = read_data( 2 );  
  220.      
  221.         if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  222.         {
  223.             return PLUGIN_HANDLED;
  224.         }
  225.         new olesekert = skin_oles;
  226.      
  227.         if(read_data(3))
  228.         {
  229.             olesekert += skin_hsoles;
  230.         }
  231.      
  232.         static Fegyver[26];
  233.      
  234.         read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  235.      
  236.         if(equal(Fegyver,"knife"))  
  237.         {
  238.             olesekert += skin_kesoles;
  239.         }
  240.         oles[gyilkos] += olesekert;
  241.      
  242.         ColorChat(gyilkos, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ă–lĂ©st!", olesekert);
  243.         return PLUGIN_HANDLED;
  244.     }
  245.     public menu(id) {
  246.         new cim[121]
  247.         formatex(cim, charsmax(cim), "\w[~|\yEndLeSS\w|~] \rAWP \rMenĂĽ ^n\yĂ–lĂ©seid: \w%d^nOldal ",oles[id])
  248.         new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  249.      
  250.         formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 40 ? "\rKĂ©k AWP \r[Megszerezve]" : "\dKĂ©k AWP \r[40 Pont]");
  251.         formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 60 ? "\yMalaysia AWP \r[Megszerezve]" : "\dMalaysia AWP \r[60 Pont]");
  252.         formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 80 ? "\rEzĂĽst AWP \r[Megszerezve]" : "\dEzĂĽst AWP \r[80 Pont]");
  253.         formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 110 ? "\yArany AWP \r[Megszerezve]" : "\dArany AWP \r[110 Pont]");
  254.         formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 130 ? "\rFA AWP \r[Megszerezve]" : "\dFA AWP \r[130 Pont]");
  255.         formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 150 ? "\yDream AWP \r[Megszerezve]" : "\dDream AWP \r[150 Pont]");
  256.         formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 180 ? "\rCsĂ­kos AWP \r[Megszerezve]" : "\dCsĂ­kos AWP \r[180 Pont]");
  257.         formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 210 ? "\yTerep AWP \r[Megszerezve]" : "\dTerep AWP \r[210 Pont]");
  258.         formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 240 ? "\yTűz AWP \r[Megszerezve]" : "\dTűz AWP \r[210 Pont]");
  259.         formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 270 ? "\yKatonai AWP \r[Megszerezve]" : "\dKatonai AWP \r[210 Pont]");
  260.         formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 310 ? "\yKobra AWP \r[Megszerezve]" : "\dKobra AWP \r[210 Pont]");
  261.         formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 360 ? "\yTiger AWP \r[Megszerezve]" : "\dTigris AWP \r[210 Pont]");
  262.         formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 410 ? "\yDevolved AWP \r[Megszerezve]" : "\dDevolved AWP \r[210 Pont]");
  263.         formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 460 ? "\yAsiimov AWP \r[Megszerezve]" : "\dAsiimov AWP \r[210 Pont]");
  264.         formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 520 ? "\yCrossFire AWP \r[Megszerezve]" : "\dCrossFire AWP \r[210 Pont]");
  265.         formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 570 ? "\yMetal AWP \r[Megszerezve]" : "\dMetal AWP \r[210 Pont]");
  266.         formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 620 ? "\yMagma AWP \r[Megszerezve]" : "\dMagma AWP \r[210 Pont]");
  267.         formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 660 ? "\yZombie AWP \r[Megszerezve]" : "\dZombie AWP \r[210 Pont]");
  268.         formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 720 ? "\yAmerican AWP \r[Megszerezve]" : "\dAmerican AWP \r[210 Pont]");
  269.         formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 800 ? "\yStar AWP \r[Megszerezve]" : "\dStar AWP \r[210 Pont]");
  270.      
  271.         menu_additem(menu, "\yAlap AWP \r[Megszerezve]", "1", 0 );
  272.         menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 40 ? 0 : 1);
  273.         menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 60 ? 0 : 1);
  274.         menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  275.         menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  276.         menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 130 ? 0 : 1);
  277.         menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  278.         menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 180 ? 0 : 1);
  279.         menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 210 ? 0 : 1);
  280.         menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  281.         menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 270 ? 0 : 1);
  282.         menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 290 ? 0 : 1);
  283.         menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 310 ? 0 : 1);
  284.         menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 360 ? 0 : 1);
  285.         menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 410 ? 0 : 1);
  286.         menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 460 ? 0 : 1);
  287.         menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 520 ? 0 : 1);
  288.         menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 570 ? 0 : 1);
  289.         menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 620 ? 0 : 1);
  290.         menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 660 ? 0 : 1);
  291.         menu_additem(menu, skin20, "21", oles[id] >= 720 ? 0 : 1);
  292.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  293.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  294.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  295.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  296.         menu_display(id, menu, 0);
  297.     }
  298.     public pontmegtekint(id)
  299.     {
  300.         ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Jelenleg ^3%d ^4ölĂ©sed van.", oles[id])
  301.     }
  302.     public event_sebzes( id ) {
  303.      
  304.         new aldozat_id = id;
  305.         if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  306.         new dmg_adas = read_data( 2 );
  307.         new dmgtype = read_data( 3 );
  308.         new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  309.         new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  310.         new elet = get_user_health( aldozat_id );
  311.      
  312.         new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  313.      
  314.         if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  315.             return PLUGIN_HANDLED
  316.         }
  317.      
  318.         if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  319.      
  320.             if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  321.                 if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  322.                     return PLUGIN_CONTINUE
  323.                     }else{
  324.                     log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  325.                 }
  326.      
  327.                 return PLUGIN_CONTINUE
  328.                 }else {
  329.                 if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  330.      
  331.                 fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  332.             }
  333.         }
  334.         return PLUGIN_CONTINUE
  335.     }
  336.     stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  337.         user_silentkill( aldozat );
  338.      
  339.         message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  340.         write_byte( gyilkos );
  341.         write_byte( aldozat );
  342.         write_byte( fejloves );
  343.         write_string( fegyver );
  344.         message_end();
  345.      
  346.         new oles = get_user_frags( gyilkos );
  347.         set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  348.         new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  349.         set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  350.      
  351.         return PLUGIN_CONTINUE
  352.     }
  353.     public fegyverek(id)
  354.     {
  355.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  356.      
  357.         set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  358.      
  359.         return PLUGIN_CONTINUE
  360.     }
  361.     public KorUzenet() {
  362.      
  363.         ColorChat(0, RED, "^3[InformáciĂł] ^1AWP MenĂĽ: ^3/awp");
  364.         return PLUGIN_HANDLED;
  365.     }
  366.     public skin_menu(id, menu, item) {
  367.         if( item == MENU_EXIT )
  368.         {
  369.             menu_destroy(id);
  370.             return PLUGIN_HANDLED;
  371.         }
  372.         new data[9], szName[64];
  373.         new access, callback;
  374.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  375.         new key = str_to_num(data);
  376.      
  377.         switch(key) {
  378.             case 1:{
  379.                 if(oles[id] >= 0)
  380.                     skin[id] = 0
  381.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad az ^3Alap AWP^1-t!");
  382.             }
  383.             case 2:{
  384.                 if(oles[id] >= 40)
  385.                     skin[id] = 1
  386.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3KĂ©k AWP^1-t!");
  387.             }
  388.             case 3:{
  389.                 if(oles[id] >= 60)
  390.                     skin[id] = 2
  391.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Malaysia AWP^1-t!");
  392.             }
  393.             case 4:{
  394.                 if(oles[id] >= 80)
  395.                     skin[id] = 3
  396.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad az ^3EzĂĽst AWP^1-t!");
  397.             }
  398.             case 5:{
  399.                 if(oles[id] >= 110)
  400.                     skin[id] = 4
  401.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad az ^3Arany AWP^1-t!");
  402.             }
  403.             case 6:{
  404.                 if(oles[id] >= 130)
  405.                     skin[id] = 5
  406.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Fa AWP^1-t!");
  407.             }
  408.             case 7:{
  409.                 if(oles[id] >= 150)
  410.                     skin[id] = 6
  411.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Dream AWP^1-t!");
  412.             }
  413.             case 8:{
  414.                 if(oles[id] >= 180)
  415.                     skin[id] = 7
  416.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3CsĂ­kos AWP^1-t!");
  417.             }
  418.             case 9:{
  419.                 if(oles[id] >= 210)
  420.                     skin[id] = 8
  421.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Terep AWP^1-t!");
  422.             }
  423.             case 10:{
  424.                 if(oles[id] >= 240)
  425.                     skin[id] = 9
  426.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Tűz AWP^1-t!");
  427.             }      
  428.             case 11:{
  429.                 if(oles[id] >= 270)
  430.                     skin[id] = 10
  431.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Katonai AWP^1-t!");
  432.             }
  433.             case 12:{
  434.                 if(oles[id] >= 290)
  435.                     skin[id] = 11
  436.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Kobra AWP^1-t!");
  437.             }
  438.             case 13:{
  439.                 if(oles[id] >= 310)
  440.                     skin[id] = 12
  441.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^1Kiválasztottad a ^3Tiger AWP^1-t!");
  442.             }
  443.             case 14:{
  444.                 if(oles[id] >= 360)
  445.                     skin[id] = 13
  446.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad a ^3Devolved AWP^1-t!");
  447.             }
  448.             case 15:{
  449.                 if(oles[id] >= 410)
  450.                     skin[id] = 14
  451.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad az ^3Asiimov AWP^1-t!");
  452.             }
  453.             case 16:{
  454.                 if(oles[id] >= 460)
  455.                     skin[id] = 15
  456.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad a ^3Crossfire AWP^1-t!");
  457.             }
  458.             case 17:{
  459.                 if(oles[id] >= 520)
  460.                     skin[id] = 16
  461.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad a ^3Metál AWP^1-t!");
  462.             }
  463.             case 18:{
  464.                 if(oles[id] >= 570)
  465.                     skin[id] = 17
  466.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad a ^3Magma AWP^1-t!");
  467.             }
  468.             case 19:{
  469.                 if(oles[id] >= 620)
  470.                     skin[id] = 18
  471.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad a ^3Zombie AWP^1-t!");
  472.             }
  473.             case 20:{
  474.                 if(oles[id] >= 660)
  475.                     skin[id] = 19
  476.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad az ^3American AWP^1-t!");
  477.                                         }
  478.             case 21:{
  479.                 if(oles[id] >= 720)
  480.                     skin[id] = 20
  481.                 ColorChat(id, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kiválasztottad az ^3Star AWP^1-t!");
  482.      
  483.                 menu_destroy(menu)
  484.                 return PLUGIN_HANDLED
  485.             }
  486.         }
  487.         return PLUGIN_HANDLED
  488.     }
  489.      public kiir(id)
  490. {
  491.     if(szint[id] != RANG+1)
  492.     {
  493.         print_color(id, "!g[BfS* #Team] !t%s !gĂ–lĂ©seid: !t%d !g Kell mĂ©g: !t%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  494.     }
  495. }
  496. public handlesay(id)
  497. {
  498.     new message[192], alive[16]
  499.     new strName[191], strText[191];
  500.     read_args (message, 191)
  501.     remove_quotes (message)
  502.  
  503.    
  504.     new name[32];
  505.     get_user_name (id, name, 31);
  506.    
  507.     if (is_user_alive(id))
  508.         alive = "^x01"
  509.     else
  510.         alive = "^x01*Halott* "
  511.    
  512.  
  513.     if(equal("", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  514.     {
  515.         format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj -Konfigos][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  516.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  517.     }
  518.     else if(equal("   ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  519.     {
  520.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][Konfigos][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  521.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  522.     }
  523.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY) // Minden joggal rendelkezik azé a rang
  524.     {
  525.         format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  526.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  527.     }
  528.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK) // Egy olyan személy kapja az 'Admin" rangot aki tud minimum kickelni
  529.     {
  530.         format (strName, 191, "%s^x04[Admin][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  531.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  532.     }  
  533.     else
  534.     {
  535.         format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  536.         format (strText, 191, "^x01%s", message)
  537.     }
  538.     format (message, 191, "%s: %s", strName, strText)
  539.    
  540.     new players[32], pnum, is;
  541.     get_players(players, pnum);
  542.    
  543.     for(new i; i<pnum; i++)
  544.     {
  545.         is = players[i];
  546.        
  547.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  548.             ColorChat(is, BLUE, message)
  549.         else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  550.             ColorChat(is, RED, message)
  551.         else
  552.             ColorChat(is, GREY, message)
  553.     }
  554.    
  555.     return PLUGIN_HANDLED;
  556. }
  557.  
  558.  
  559.  
  560.     stock print_color(const id, const input[], any:...)
  561.     {
  562.         new count = 1, players[32]
  563.         static msg[191]
  564.         vformat(msg, 190, input, 3)
  565.      
  566.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  567.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  568.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  569.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  570.         replace_all(msg, 190, "Ă©", "Ă©")
  571.         replace_all(msg, 190, "Ă­", "í­")
  572.         replace_all(msg, 190, "Ăł", "Ăł")
  573.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  574.         replace_all(msg, 190, "Ĺ‘", "Ĺ‘")
  575.         replace_all(msg, 190, "Ăş", "Ăş")
  576.         replace_all(msg, 190, "ĂĽ", "ĂĽ")
  577.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  578.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  579.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  580.         replace_all(msg, 190, "ĂŤ", "ĂŤ")
  581.         replace_all(msg, 190, "Ă“", "Ă“")
  582.         replace_all(msg, 190, "Ă–", "Ă–")
  583.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  584.         replace_all(msg, 190, "Ăš", "Ăš")
  585.         replace_all(msg, 190, "Ăś", "Ăś")
  586.         replace_all(msg, 190, "Ĺ°", "Ĺ°")        
  587.      
  588.     }
  589.    
  590. public SaveData(id)
  591. {
  592.     new name[32]
  593.     get_user_name(id, name, 31)
  594.    
  595.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  596.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  597.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  598.    
  599.    
  600.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  601.     return PLUGIN_CONTINUE
  602. }
  603. public LoadData(id)
  604. {
  605.     new name[32]
  606.     get_user_name(id, name, 31)
  607.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  608.    
  609.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  610.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  611.    
  612.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  613.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  614.     new oles[32], level[32]
  615.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  616.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  617.     szint[id] = str_to_num(level)
  618.     return PLUGIN_CONTINUE
  619. }  
  620.     public mentes(id)
  621.     {
  622.         new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  623.         get_user_authid(id, authid, 31)
  624.         format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  625.         format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  626.         nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  627.         return PLUGIN_CONTINUE
  628.     }
  629.     public betoltes(id)
  630.     {
  631.         new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  632.         get_user_authid(id, authid, 31)
  633.         format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  634.         format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  635.         nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  636.         replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  637.         new str_num[32], skin_num[32]
  638.         parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  639.         oles[id] = str_to_num(str_num)
  640.         skin[id] = str_to_num(skin_num)
  641.         return PLUGIN_CONTINUE
  642.     }
  643.     public client_disconnect(id)
  644.     {
  645.         mentes(id)
  646.     SaveData(id)
  647.     }
  648.     public client_connect(id)
  649.     {
  650.         betoltes(id)
  651.         LoadData(id)
  652.     }
  653.  
  654. public halals()
  655. {
  656.     new killer = read_data(1)
  657.     new victim = read_data(2)
  658.    
  659.     if(killer != victim)
  660.         olesek[killer]++
  661.    
  662.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  663.     {
  664.         szint[killer]++
  665.     }
  666. }

Remélem tudtam segíteni :D :D

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AWP skinrendszerbe Rang!
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 11:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Kuka, 2 témát minek nyitni?

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole