hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 371 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba
HozzászólásElküldve:2010.04.04. 11:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2010.02.07. 11:24
Hozzászólások:325
Sziasztok!

Még egy hibával kellett szembesüljek :(

L 04/04/2010 - 11:19:57: FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'sprites/pistol_smoke2.spr' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'sprites/pistol_smoke2.spr' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

Ez mit jelent?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve:2010.04.04. 13:37 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Túl sok plusz modelt raktál be. Maximum 512 model lehet 1 pályán.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve:2010.04.04. 17:07 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Dave, kijavítanálak, ha nem probléma :)

512 filet tud egyszerre prechacelni a Half-Life engine, ha ennél több van, akkor a szervered befagy.
Tehát minden cucc (map, wad, model, sprite, sound stb) amit használnia kell a szervernek, belekerül ebbe és ha túllépi a qvótát, akkor kivételt dob és leáll.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole