hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 418 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 417 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SEGÍTSÉG!
HozzászólásElküldve: 2010.07.30. 17:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Sziasztok!

Az egyik pluginomra ezt írja a szeró!
L 07/30/2010 - 14:19:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "ujraelesztes.amxx") (native "cs_get_user_team") - debug not enabled!
Ha jól tudom ez hibát jelent és emiatt fagyhat ki a szeró.
Valaki átudná nézni aki ért is valamennyit hozzá?
Kód:
/* Random Respawn Chance
 * by Bo0m!
 * www.Chaos-Realms.com
 * Created 5-08-2006
 * Last update: 8-09-2006
 *
 * With this plugin you have a random chance to respawn by saying:
 * respawn me
 * respawnme
 * revive me
 * reviveme
 * /revive
 * /reviveme
 *
 * The chance for you to respawn is set by spawnchance_odds
 * Example: If you want a 1 in 50 chance to respawn, set spawnchance_odds to 50
 * The default is a 1 in 10 chance you will respawn.
 *
 * By default there is a 150 second (2.5 minute) wait between times you can try to respawn
 * This can be changed by spawnchance_wait
 *
 * A feature has been added that can give admins a bit of a bonus (if they have immunity)
 * Admins can either have no wait time, or always win a respawn regardless of the odds
 * spawnchance_adminbonus 1 gives admins no waiting to try and respawn
 * spawnchance_adminbonus 2 makes admins win a respawn every time
 * By default this feature if off
 *
 * A message is displayed to notify players that they have a chance to respawn
 * It is displayed every 75 seconds by default
 * This can be changed with spawnchance_msgtime
 * Messages can be enabled/disabled with spawnchance_msg
 *
 * To enable/disable this plugin use the cvar spawnchance_on
 *
 * Notes:
 * This is my first attempt at a plugin :)
 * Some parts of this plugin are based on Striker's Advanced Roll The Dice
 *
 *
 * **************************************************************************************
 * Changelog
 *
 * v0.9 - Knocked off the 'amx_' prefix on cvars (They're long enough already)
 *      - Changed amx_spawnchance cvar to spawnchance_on
 *      - Fixed problem where you'd lose your chance if respawned when the round's over
 *
 * v0.8 - Added special feature for admins by request
 *      - Fixed bug with wait cvar
 *
 * v0.7 - Fixed bug with message cvar
 *      - Changed default message time cvar
 *      - Removed /respawnme
 *
 * v0.6 - Added a cvar to choose time between respawn message
 *
 * v0.5 - Added a message to notify players about the respawn chance
 *      - Added cvar spawnchance_msg to enable/disable message
 *      - Added reviveme and revive me
 *
 * v0.4 - Minor bug fix
 *      - Changed how the odds reset if less than 2 or greater than 1000
 *      - Changed defaulting if too low/high to changing to least/most
 *
 * v0.3 - Made it to reset odds to default if less than 2 or greater than 1000
 *
 * v0.2 - Fixed bug where spectators could respawn
 *      - Decreased default wait time and increased default winning odds
 *      - Added /revive and /reviveme
 *     - Gave player a knife on respawn due to certain map issues
 *
 * v0.1 - Initial Release
 *
 * **************************************************************************************
 * And let's not forget:
 *
 * Random Respawn Chance (respawnchance.sma)
 * Copyright (C) 2006  Bo0m!
 *
 * This program is free software; you can redistribute it and/or
 * modify it under the terms of the GNU General Public License
 * as published by the Free Software Foundation; either version 2
 * of the License, or (at your option) any later version.
 *
 * This program is distributed in the hope that it will be useful,
 * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
 * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
 * GNU General Public License for more details.
 *
 * You should have received a copy of the GNU General Public License
 * along with this program; if not, write to the Free Software
 * Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA  02111-1307, USA.
 *
 * In addition, as a special exception, the author gives permission to
 * link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
 * Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
 * L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
 * respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
 * from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
 * to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
 * you do not wish to do so, delete this exception statement from your
 * version.
 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

new Float:LastSpawnAttempt[33]
new bool:RoundEnded = false

public plugin_init()
{
   register_plugin("Random Respawn Chance", "0.9", "Bo0m!")
   register_clcmd("say", "spawnchance")
   register_cvar("spawnchance_on","1")
   register_cvar("spawnchance_msg","1")
   register_cvar("spawnchance_msgtime","75")   
   register_cvar("spawnchance_odds","10")
   register_cvar("spawnchance_wait","150")
   register_cvar("spawnchance_adminbonus","0")
   register_logevent("event_RoundStarted", 2, "1=Round_Start")
   register_logevent("event_RoundEnded", 2, "1=Round_End")
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("debris/beamstart9.wav")
}

public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return PLUGIN_HANDLED

   set_task(20.0, "spawnmessage", id)
   LastSpawnAttempt[id] = -5000.0
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return PLUGIN_HANDLED

   LastSpawnAttempt[id] = -5000.0
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public event_RoundStarted()
{
   RoundEnded = false
}

public event_RoundEnded()
{
   RoundEnded = true
}

public spawnagain(id)
{
   spawn(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public spawnmessage(id)
{
   if (!get_cvar_num("spawnchance_on") || !get_cvar_num("spawnchance_msg"))
   return PLUGIN_HANDLED

   if(get_cvar_num("spawnchance_msgtime") < 10)
   {
      server_cmd ("spawnchance_msgtime 10")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }

   if(is_user_connected(id)) client_print(id, print_chat, "[Ujraeledes] 1 a %d az eselyed hogy ujraeledj miutan meghaltal! Ird ujraeleszt az ujraeleszteshez!",get_cvar_num("spawnchance_odds"))
   set_task(get_cvar_float("spawnchance_msgtime"), "spawnmessage", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public spawnchance(id)
{
   new Speech[192]
   read_args(Speech,192)
   remove_quotes(Speech)

   if(get_cvar_num("spawnchance_odds") < 2)
   {
      server_cmd ("spawnchance_odds 2")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   if(get_cvar_num("spawnchance_odds") > 1000)
   {
      server_cmd ("spawnchance_odds 1000")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   if(get_cvar_num("spawnchance_wait") < 0)
   {
      server_cmd ("spawnchance_wait 0")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   if(get_cvar_num("spawnchance_wait") > 5000)
   {
      server_cmd ("spawnchance_wait 5000")
      return PLUGIN_CONTINUE
   }

   if(spawnchance2(id,Speech))   
   return PLUGIN_HANDLED
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public spawnchance2(id,Speech[])
{
   if (get_cvar_num("spawnchance_adminbonus") == 1 && (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) )
   {
      LastSpawnAttempt[id] = -5000.0
   }
   if ( (equali(Speech, "respawnme")) || (equali(Speech, "ujraeleszt")) || (equali(Speech, "reviveme")) || (equali(Speech, "/revive")) || (equali(Speech, "/reviveme")) || (equali(Speech, "respawn me")) )
   {
      if (get_cvar_num("spawnchance_on") == 0)
      {
         client_print(id, print_chat, "Ujraelesztes nincs engedelyezve.")
         return PLUGIN_HANDLED
      }
      if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
      {
         client_print(id, print_chat, "Specator nem eled ujra butus!.")
         return PLUGIN_HANDLED
      }
      if (RoundEnded == true)
      {
         client_print(id, print_chat, "A kor vegetert lejart az ujraeledes idelye!.")
         return PLUGIN_HANDLED
      }
      if (is_user_alive(id) == 1)
      {
         client_print(id,print_chat, "Csak akkor eledsz ujra miutan meghaltal!")
         return PLUGIN_HANDLED
      }
      else if (get_gametime() < LastSpawnAttempt[id] + get_cvar_float("spawnchance_wait"))
      {
         client_print(id,print_chat, "Sajnos nem tudsz ujraeledni most! Probald  %d masodperc mulva.",floatround(LastSpawnAttempt[id] + get_cvar_num("spawnchance_wait") - get_gametime() + 1))
         return PLUGIN_HANDLED
      }

      new ChanceAmount = random(get_cvar_num("spawnchance_odds"))
      new User[32]
      get_user_name(id,User,32)
   
      if (get_cvar_num("spawnchance_adminbonus") == 2 && (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) )
      {
         client_cmd(id,"spk debris/beamstart9")
         client_print(id,print_chat, "Keszulj az ujraeleszteshez!")
         spawn(id)
         set_task(0.5,"spawnagain",id)
         set_hudmessage(200,0,0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
             show_hudmessage(0,"%s ujralett elesztve!",User)
      }
      else
      {
         if (1 == ChanceAmount)
         {
            client_cmd(id,"spk debris/beamstart9")
            client_print(id,print_chat, "Keszulj az ujraeleszteshez!")
            spawn(id)
            set_task(0.5,"spawnagain",id)
            set_hudmessage(200,0,0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
                show_hudmessage(0,"%s ujralett elesztve!",User)
         }
         else if (ChanceAmount > 1)
         {
            client_print(id,print_chat, "Sajnos nem tudsz feltamadni!")
         }

         LastSpawnAttempt[id] = get_gametime()
         return PLUGIN_CONTINUE
      }
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}   


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SEGÍTSÉG!
HozzászólásElküldve: 2010.07.30. 20:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.01.01. 21:15
Hozzászólások: 440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Próbáld így a plugins.ini be írni.

Kód:
ujraelesztes.amxx "debug"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SEGÍTSÉG!
HozzászólásElküldve: 2010.07.31. 10:30 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Így nem lesz jobb, de legaláb kapunk infót, hogy hol akad el.
mellesleg NEM kell a "
azaz

Kód:
ujraelesztes.amxx debug


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: SEGÍTSÉG!
HozzászólásElküldve: 2010.07.31. 12:37 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.01.01. 21:15
Hozzászólások: 440
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Jah ok :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole