hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 13:55 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.04.23. 15:45
Hozzászólások:17
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Spawn 2012.07.19. 17:55-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 13:56 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Spawn írta:
Hy.
Szeretnék megkérni valakit hogy javítsa ki a zp_extra_aklong plugint, mivel error logokban ez van róla:

L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] [0] zp_extra_aklong.sma::fw_Aug_PrimaryAttack (line 333)
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_aklong.amxx")
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] [0] zp_extra_aklong.sma::fw_Aug_PrimaryAttack_Post (line 358)

Ebben a függvényben dobja a hibákatt:

Kód:
  1. public fw_Aug_PrimaryAttack(Weapon)

  2. {

  3.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  4.        

  5.         if (!g_has_aklong[Player])

  6.                 return;

  7.        

  8.         g_IsInPrimaryAttack = 1

  9.         pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])

  10.        

  11.         g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)

  12. }

  13.  

  14. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  15. {

  16.         if (eventid != g_orig_event_ak47 || !g_IsInPrimaryAttack)

  17.                 return FMRES_IGNORED

  18.         if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))

  19.                 return FMRES_IGNORED

  20.  

  21.         playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  22.         return FMRES_SUPERCEDE

  23. }

  24.  

  25. public fw_Aug_PrimaryAttack_Post(Weapon)

  26. {

  27.         g_IsInPrimaryAttack = 0

  28.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  29.        

  30.         if(g_has_aklong[Player])

  31.         {

  32.                 new Float:push[3]

  33.                 pev(Player,pev_punchangle,push)

  34.                 xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)

  35.                

  36.                 xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_aklong),push)

  37.                 xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)

  38.                 set_pev(Player,pev_punchangle,push)

  39.                

  40.                 if (!g_clip_ammo[Player])

  41.                         return

  42.                

  43.                 emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Sound_Fire[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  44.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, anim_shoot1)

  45.        

  46.                 make_blood_and_bulletholes(Player)

  47.         }      

  48. }

  49.  


Előre is köszönöm. :D

Sma?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 13:57 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
2012. július 19.
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: cs
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=10&t=5309
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: itt a hiba
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: pls
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: javisd ki
N.i.L.e.x - BBEHosting.hu is now Offline.

Válaszom: Nem

Aki akarja javítja, teljes SMAt csatold nekik.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 14:01 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Metal írta:
Kód:
2012. július 19.
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: cs
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=10&t=5309
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: itt a hiba
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: pls
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: javisd ki
N.i.L.e.x - BBEHosting.hu is now Offline.

Válaszom: Nem

Aki akarja javítja, teljes SMAt csatold nekik.

Amugy metal ez nem ide tartozik de téged ki rugrak synhostingtól?
Mert nincsen a konfigosok közt a neved.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 14:06 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Úristen, komolyan mondom, azt hittem csak viccel valaki ezzel. Ha igen sokan komolyan vették.
Nem rúgtak ki, én léptem ki.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 14:11 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
és meg kérdezhetem mért léptél ki?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 14:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Idő hiánya miatt. De ennek már lassan 3 hónapja

norbee.16 írta:
és meg kérdezhetem mért léptél ki?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: zp_extra_aklong error
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 14:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
  1. public fw_Aug_PrimaryAttack(Weapon)

  2. {

  3.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  4.        

  5.         if (!g_has_aklong[Player])

  6.                 return;

  7.  

  8.         if(!is_user_alive(Player))

  9.                 return;

  10.        

  11.         g_IsInPrimaryAttack = 1

  12.         pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])

  13.        

  14.         g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)

  15. }

  16.  

  17. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  18. {

  19.         if (eventid != g_orig_event_ak47 || !g_IsInPrimaryAttack)

  20.                 return FMRES_IGNORED

  21.         if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))

  22.                 return FMRES_IGNORED

  23.  

  24.         playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  25.         return FMRES_SUPERCEDE

  26. }

  27.  

  28. public fw_Aug_PrimaryAttack_Post(Weapon)

  29. {

  30.         g_IsInPrimaryAttack = 0

  31.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  32.        

  33.         if(g_has_aklong[Player])

  34.         {

  35.                 new Float:push[3]

  36.                 pev(Player,pev_punchangle,push)

  37.                 xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)

  38.                

  39.                 xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_aklong),push)

  40.                 xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)

  41.                 set_pev(Player,pev_punchangle,push)

  42.                

  43.                 if (!g_clip_ammo[Player])

  44.                         return

  45.                

  46.                 emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Sound_Fire[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  47.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, anim_shoot1)

  48.        

  49.                 make_blood_and_bulletholes(Player)

  50.         }      

  51. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 18:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ne tegyétek kukába. Maradjon itt. Viselje tettei következményét.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve:2012.07.19. 18:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Jóó ég -.-" :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole