hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 21:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 419 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 418 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 21:27 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Ezt a hibát, hogyan javítsam? Nem lényeges szerintem, működik a plugin többi része :)
/src/textt2DCA8.sma(121) : warning 203: symbol is never used: "g_fNextStep"

[ablak]SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
 
#define STEP_DELAY 0.5
 
new const g_szBombModels[][] = {
 
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
 
"ch-s/bmb_planted1.mp3",
"ch-s/bmb_defused1.mp3",
"ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
};
new g_iLedSprite;
 
new Float:g_fNextStep[33];
 
public plugin_init() {
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
 
register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
 
register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}
 
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
 
new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
 
g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}
 
public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
 
if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
 
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
 
public logevent_BombPlanted()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public logevent_BombDefused()
{
client_cmd(0, "wait;stopsound");
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public logevent_BombExploded()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);
 
fDist = vOrigin[2];
 
while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;
 
if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);
 
return 0.0;
}
 
stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;
 
static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
 
fVelocity[2] = 0.0;
 
return vector_length(fVelocity);
}
 [/ablak]

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2013.12.06. 15:26-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 21:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Nesze , Szívesen:
1TIPP h , jobban áttudják nézni rakd [sma forráskódba]
Így :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
  13. };
  14. new const g_szBombSounds[][] = {
  15.  
  16. "ch-s/bmb_planted1.mp3",
  17. "ch-s/bmb_defused1.mp3",
  18. "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
  19. };
  20. new g_iLedSprite;
  21.  
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.  
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  26.  
  27. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  28. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  29.  
  30. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  31. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  32. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  33.  
  34. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  40.  
  41. new i;
  42. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  43. precache_model(g_szBombModels[i]);
  44. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  45. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  46.  
  47. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  48. }
  49.  
  50. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  51. {
  52. if(!pev_valid(ent))
  53. return FMRES_IGNORED;
  54.  
  55. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  56. {
  57. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  58. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  59.  
  60. return FMRES_SUPERCEDE;
  61. }
  62. return FMRES_IGNORED;
  63. }
  64.  
  65. public logevent_BombPlanted()
  66. {
  67. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  68. }
  69.  
  70. public logevent_BombDefused()
  71. {
  72. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  73. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  74. }
  75.  
  76. public logevent_BombExploded()
  77. {
  78. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  79. }
  80.  
  81. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  82. {
  83. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  84. {
  85. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. return PLUGIN_CONTINUE;
  89. }
  90.  
  91. stock Float:is_user_outside(id)
  92. {
  93. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  94. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  95.  
  96. fDist = vOrigin[2];
  97.  
  98. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  99. vOrigin[2] += 5.0;
  100.  
  101. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  102. return (vOrigin[2] - fDist);
  103.  
  104. return 0.0;
  105. }
  106.  
  107. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  108. {
  109.  
  110. if(!is_user_connected(id))
  111. return 0.0;
  112.  
  113. static Float:fVelocity[3];
  114. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  115.  
  116. fVelocity[2] = 0.0;
  117.  
  118. return vector_length(fVelocity);
  119. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.06. 15:27 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
NiGGeR-BorZ írta:
Nesze , Szívesen:
1TIPP h , jobban áttudják nézni rakd [sma forráskódba]
Így :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.  
  12. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
  13. };
  14. new const g_szBombSounds[][] = {
  15.  
  16. "ch-s/bmb_planted1.mp3",
  17. "ch-s/bmb_defused1.mp3",
  18. "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
  19. };
  20. new g_iLedSprite;
  21.  
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.  
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  26.  
  27. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  28. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  29.  
  30. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  31. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  32. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  33.  
  34. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  40.  
  41. new i;
  42. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  43. precache_model(g_szBombModels[i]);
  44. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  45. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  46.  
  47. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  48. }
  49.  
  50. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  51. {
  52. if(!pev_valid(ent))
  53. return FMRES_IGNORED;
  54.  
  55. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  56. {
  57. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  58. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  59.  
  60. return FMRES_SUPERCEDE;
  61. }
  62. return FMRES_IGNORED;
  63. }
  64.  
  65. public logevent_BombPlanted()
  66. {
  67. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  68. }
  69.  
  70. public logevent_BombDefused()
  71. {
  72. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  73. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  74. }
  75.  
  76. public logevent_BombExploded()
  77. {
  78. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  79. }
  80.  
  81. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  82. {
  83. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  84. {
  85. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. return PLUGIN_CONTINUE;
  89. }
  90.  
  91. stock Float:is_user_outside(id)
  92. {
  93. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  94. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  95.  
  96. fDist = vOrigin[2];
  97.  
  98. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  99. vOrigin[2] += 5.0;
  100.  
  101. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  102. return (vOrigin[2] - fDist);
  103.  
  104. return 0.0;
  105. }
  106.  
  107. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  108. {
  109.  
  110. if(!is_user_connected(id))
  111. return 0.0;
  112.  
  113. static Float:fVelocity[3];
  114. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  115.  
  116. fVelocity[2] = 0.0;
  117.  
  118. return vector_length(fVelocity);
  119. }

Köszi, amúgy ez mit csinál?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new Float:g_fNextStep[33];

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.07. 14:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Hibás témanév. Kuka.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole