hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Hiba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=13095 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | theglorious [2013.12.05. 21:27 ] |
Hozzászólás témája: | Hiba |
Ezt a hibát, hogyan javítsam? Nem lényeges szerintem, működik a plugin többi része ![]() ![]() [ablak]SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" #define STEP_DELAY 0.5 new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree.mdl" }; new const g_szBombSounds[][] = { "ch-s/bmb_planted1.mp3", "ch-s/bmb_defused1.mp3", "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3" }; new g_iLedSprite; new Float:g_fNextStep[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow")); new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public logevent_BombPlanted() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombDefused() { client_cmd(0, "wait;stopsound"); emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombExploded() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } stock Float:is_user_outside(id) { new Float:vOrigin[3], Float:fDist; pev(id, pev_origin, vOrigin); fDist = vOrigin[2]; while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY) vOrigin[2] += 5.0; if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY) return (vOrigin[2] - fDist); return 0.0; } stock Float:fm_get_user_speed(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0.0; static Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); fVelocity[2] = 0.0; return vector_length(fVelocity); } [/ablak] |
Szerző: | NiGGeR-BorZ [2013.12.05. 21:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hiba |
Nesze , Szívesen: 1TIPP h , jobban áttudják nézni rakd [sma forráskódba] Így ![]() SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | theglorious [2013.12.06. 15:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hiba |
NiGGeR-BorZ írta: Nesze , Szívesen: 1TIPP h , jobban áttudják nézni rakd [sma forráskódba] Így ![]() SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Köszi, amúgy ez mit csinál? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | fear_ezmegmi [2013.12.07. 14:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Hiba |
Hibás témanév. Kuka. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |