hlmod.hu
https://hlmod.hu/

hud sebző....
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=14409
Oldal: 1 / 3

Szerző:  golden15 [ 2014.02.14. 12:15 ]
Hozzászólás témája:  hud sebző....

Valaki pls adjon már nekem egy olyan plugint ,ami egy sebzés jelző ,sima sebzés jelző ,de legyen úgy ,hogy mikor belővök valakit ,akkor pl kiirja ,HUD-ban ,hogy első ölés ,második ölés harmadik stb st és ,ha fejes ,akkor kiírja ,hogy egy fejes két fejes három négy stbstb.. remélem tudjátok mire gondolok.. ,aki tudna esetleg egy sma-t ,akkor megy a gomb :ˇ)

Szerző:  Badboy.killer [ 2014.02.14. 12:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

a fejlövést még hozzá kell írni
CSO Ölés Effektek

Szerző:  golden15 [ 2014.02.14. 12:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

Köszi ,de nekem magyar kellene :/ ,meg nem ilyen modellekel .. :// ,mert nem akarom agyon bigyuszólni a szerót.. :// :

Szerző:  Badboy.killer [ 2014.02.14. 12:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

magyarhoz, csak forráskódba átírod a KILL-t OLES-re
majd beleírja neked valaki, a hs-eket is!

Szerző:  golden15 [ 2014.02.14. 13:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

Badboy.killer írta:
magyarhoz, csak forráskódba átírod a KILL-t OLES-re
majd beleírja neked valaki, a hs-eket is!

Nem lehet .. :/..

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.02.14. 13:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

Már mért ne lehetne? :?:

Szerző:  golden15 [ 2014.02.14. 13:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

xXlederXxHUN írta:
Már mért ne lehetne? :?:

Ha megtudod csináld xDD ,mert én nem igen találom.. az sma-ban a holmikat :DD vagyis azt a részt .. ,ahol írná nekem a hud-okat!:) :D

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.02.14. 13:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7. new const red_color[14] = { 250, 50, 250, 250, 250, 250, 250, 50, 250, 250, 250, 250, 250, 250 }
  8. new const green_color[14] = { 250, 150, 250, 150, 0, 250, 50, 150, 150, 0, 150, 250, 150, 0 }
  9. new const blue_color[14] = { 250, 250, 50, 50, 0, 50, 250, 250, 50, 0, 250, 50, 50, 0 }
  10. new const cso_kill_headshot[] = "cso/headshot.wav"
  11. new const cso_kill_sounds[14][] =
  12. {
  13. "cso/kill1.wav",
  14. "cso/kill2.wav",
  15. "cso/kill3.wav",
  16. "cso/kill4.wav",
  17. "cso/kill5.wav",
  18. "cso/kill6.wav",
  19. "cso/kill7.wav",
  20. "cso/kill8.wav",
  21. "cso/kill9.wav",
  22. "cso/kill10.wav",
  23. "cso/kill11.wav",
  24. "cso/kill12.wav",
  25. "cso/kill13.wav",
  26. "cso/kill14.wav"
  27. }
  28.  
  29. new Float:g_iTask[33];
  30. new g_iKills[33];
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin("Kill's Like CS Online", "0.1", "fl0wer")
  35.  
  36. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Player_Killed_Post", 1)
  37. RegisterHam(Ham_Player_PostThink, "player", "Player_PostThink_Post", 1)
  38.  
  39.  
  40. }
  41.  
  42. public plugin_precache()
  43. {
  44. for(new i = 0; i < sizeof cso_kill_sounds; i++)
  45. precache_sound(cso_kill_sounds[i])
  46.  
  47. precache_sound(cso_kill_headshot)
  48. }
  49.  
  50. public zp_user_infected_post(id, infector)
  51. {
  52. if(!infector)
  53. return;
  54.  
  55. show_kills(id, infector)
  56. }
  57.  
  58. public Player_Killed_Post(victim, attacker, shouldgib)
  59. {
  60. if(!is_user_connected(attacker))
  61. return;
  62.  
  63. if(victim == attacker)
  64. return;
  65.  
  66. show_kills(victim, attacker)
  67. }
  68.  
  69. public Player_PostThink_Post(id)
  70. {
  71. if(!is_user_alive(id))
  72. return;
  73.  
  74. if(g_iTask[id] + 4.0 <= get_gametime())
  75. {
  76. g_iKills[id] = max(g_iKills[id] -= 1, 0);
  77. g_iTask[id] = get_gametime();
  78. }
  79. }
  80.  
  81. show_kills(victim, attacker)
  82. {
  83. g_iKills[attacker]++;
  84. g_iTask[attacker] = get_gametime();
  85. g_iKills[victim] = 0;
  86. g_iTask[victim] = 0.0;
  87.  
  88. new speak_sound = g_iKills[attacker] - 1;
  89.  
  90. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  91. {
  92. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", cso_kill_headshot)
  93. }
  94. else
  95. {
  96. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", cso_kill_sounds[speak_sound])
  97. }
  98. set_dhudmessage(red_color[g_iKills[attacker]], green_color[g_iKills[attacker]], blue_color[g_iKills[attacker]], -1.0, 0.25, 0, 0.1, 3.0, 0.1, 0.1, -1)
  99. show_dhudmessage(attacker, "%d OLES!", g_iKills[attacker])
  100. }


Mostmár KILL helyett OLES-t fog írni

Szerző:  golden15 [ 2014.02.14. 13:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

xXlederXxHUN írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7. new const red_color[14] = { 250, 50, 250, 250, 250, 250, 250, 50, 250, 250, 250, 250, 250, 250 }
  8. new const green_color[14] = { 250, 150, 250, 150, 0, 250, 50, 150, 150, 0, 150, 250, 150, 0 }
  9. new const blue_color[14] = { 250, 250, 50, 50, 0, 50, 250, 250, 50, 0, 250, 50, 50, 0 }
  10. new const cso_kill_headshot[] = "cso/headshot.wav"
  11. new const cso_kill_sounds[14][] =
  12. {
  13. "cso/kill1.wav",
  14. "cso/kill2.wav",
  15. "cso/kill3.wav",
  16. "cso/kill4.wav",
  17. "cso/kill5.wav",
  18. "cso/kill6.wav",
  19. "cso/kill7.wav",
  20. "cso/kill8.wav",
  21. "cso/kill9.wav",
  22. "cso/kill10.wav",
  23. "cso/kill11.wav",
  24. "cso/kill12.wav",
  25. "cso/kill13.wav",
  26. "cso/kill14.wav"
  27. }
  28.  
  29. new Float:g_iTask[33];
  30. new g_iKills[33];
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin("Kill's Like CS Online", "0.1", "fl0wer")
  35.  
  36. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Player_Killed_Post", 1)
  37. RegisterHam(Ham_Player_PostThink, "player", "Player_PostThink_Post", 1)
  38.  
  39.  
  40. }
  41.  
  42. public plugin_precache()
  43. {
  44. for(new i = 0; i < sizeof cso_kill_sounds; i++)
  45. precache_sound(cso_kill_sounds[i])
  46.  
  47. precache_sound(cso_kill_headshot)
  48. }
  49.  
  50. public zp_user_infected_post(id, infector)
  51. {
  52. if(!infector)
  53. return;
  54.  
  55. show_kills(id, infector)
  56. }
  57.  
  58. public Player_Killed_Post(victim, attacker, shouldgib)
  59. {
  60. if(!is_user_connected(attacker))
  61. return;
  62.  
  63. if(victim == attacker)
  64. return;
  65.  
  66. show_kills(victim, attacker)
  67. }
  68.  
  69. public Player_PostThink_Post(id)
  70. {
  71. if(!is_user_alive(id))
  72. return;
  73.  
  74. if(g_iTask[id] + 4.0 <= get_gametime())
  75. {
  76. g_iKills[id] = max(g_iKills[id] -= 1, 0);
  77. g_iTask[id] = get_gametime();
  78. }
  79. }
  80.  
  81. show_kills(victim, attacker)
  82. {
  83. g_iKills[attacker]++;
  84. g_iTask[attacker] = get_gametime();
  85. g_iKills[victim] = 0;
  86. g_iTask[victim] = 0.0;
  87.  
  88. new speak_sound = g_iKills[attacker] - 1;
  89.  
  90. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  91. {
  92. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", cso_kill_headshot)
  93. }
  94. else
  95. {
  96. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", cso_kill_sounds[speak_sound])
  97. }
  98. set_dhudmessage(red_color[g_iKills[attacker]], green_color[g_iKills[attacker]], blue_color[g_iKills[attacker]], -1.0, 0.25, 0, 0.1, 3.0, 0.1, 0.1, -1)
  99. show_dhudmessage(attacker, "%d OLES!", g_iKills[attacker])
  100. }


Mostmár KILL helyett OLES-t fog írni

köszönöm ,megy a gomb:)

Szerző:  Badboy.killer [ 2014.02.14. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: hud sebző....

ez most komoj? xd beszarok!

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/