hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 03:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 559 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 557 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: NE legyen kihagyás a neve után
HozzászólásElküldve: 2014.07.02. 23:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hello!
Van az admin chat colors(előtagok)plugin ,és van vele egy bajom
Az hogy ha kiír valaki valamit akkor a neve után sok szóköz van(semmi nyíl)és utána amit írt
Na azt szeretném hogy a neve után és az írása között legyen egy:> ilyen jel
előre is köszi!
SMA
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01-E'L- "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01-HALOTT- "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04[~V.I.P]=>^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97. else if(admin)
  98. {
  99. get_user_team (id, color, 9)
  100.  
  101. format (strName, 191, "%s^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, name)
  102.  
  103. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  104. }
  105.  
  106.  
  107. else if(!steam)
  108. {
  109. get_user_team (id, color, 9)
  110.  
  111. format (strName, 191, "%s^x04[~N.S.]=>^x03%s", alive, name)
  112.  
  113. format (strText, 191, "%s", message)
  114. }
  115. else if (steam)
  116. {
  117. get_user_team (id, color, 9)
  118.  
  119. format (strName, 191, "%s^x04[~STEAMES]=>^x03%s", alive, name)
  120.  
  121. format (strText, 191, "%s", message)
  122. }
  123.  
  124. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  125.  
  126. sendMessage (color, isAlive)
  127.  
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130.  
  131.  
  132. public hook_teamsay(id)
  133. {
  134. new playerTeam = get_user_team(id)
  135. new playerTeamName[19]
  136.  
  137. switch (playerTeam)
  138. {
  139. case 1:
  140. copy (playerTeamName, 11, "T csapat")
  141.  
  142. case 2:
  143. copy (playerTeamName, 18, "CT csapat")
  144.  
  145. default:
  146. copy (playerTeamName, 9, "NE'Z'O'K'")
  147. }
  148.  
  149. read_args (message, 191)
  150. remove_quotes (message)
  151.  
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153.  
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155.  
  156.  
  157. new name[32]
  158. get_user_name (id, name, 31)
  159.  
  160. new bool:admin = false
  161.  
  162. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  163. admin = true
  164.  
  165.  
  166. new bool:steam = false
  167.  
  168. if(is_user_steam(id))
  169. steam = true
  170.  
  171. new isAlive
  172.  
  173. if (is_user_alive (id))
  174. {
  175. isAlive = 1
  176. alive = "^x01-E'L- "
  177. }
  178. else
  179. {
  180. isAlive = 0
  181. alive = "^x01-HALOTT- "
  182. }
  183.  
  184. static color[10]
  185.  
  186. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03[~V.I.P]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  202. }
  203.  
  204. else if (admin)
  205. {
  206. get_user_team (id, color, 9)
  207.  
  208. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  209.  
  210. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  211. }
  212.  
  213. else if(!steam)
  214. {
  215. get_user_team (id, color, 9)
  216.  
  217. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~N.S.]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  218.  
  219. format (strText, 191, "%s", message)
  220. }
  221. else if(steam)
  222. {
  223. get_user_team (id, color, 9)
  224.  
  225. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~STEAMES]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  226.  
  227. format (strText, 191, "%s", message)
  228. }
  229.  
  230. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  231.  
  232. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235. }
  236.  
  237. public sendMessage (color[], alive)
  238. {
  239. new teamName[10]
  240.  
  241. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  242. {
  243. if (!is_user_connected(player))
  244. continue
  245.  
  246. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249.  
  250. changeTeamInfo (player, color)
  251.  
  252. writeMessage (player, message)
  253.  
  254. changeTeamInfo (player, teamName)
  255. }
  256. }
  257. }
  258.  
  259.  
  260. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  261. {
  262. new teamName[10]
  263.  
  264. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  265. {
  266. if (!is_user_connected(player))
  267. continue
  268.  
  269. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  270. {
  271. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  272. {
  273. get_user_team (player, teamName, 9)
  274.  
  275. changeTeamInfo (player, color)
  276. writeMessage (player, message)
  277.  
  278. changeTeamInfo (player, teamName)
  279. }
  280. }
  281. }
  282. }
  283.  
  284.  
  285. public changeTeamInfo (player, team[])
  286. {
  287. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  288. write_byte (player)
  289. write_string (team)
  290. message_end()
  291. }
  292.  
  293.  
  294. public writeMessage (player, message[])
  295. {
  296. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  297. write_byte (player)
  298. write_string (message)
  299. message_end ()
  300. }
  301.  
  302. stock bool:is_user_steam(id)
  303. {
  304. static dp_pointer;
  305.  
  306. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  307. {
  308. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  309. server_exec();
  310. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  311. }
  312.  
  313. return false;
  314. }
  315. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  316. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  317. */
  318.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: NE legyen kihagyás a neve után
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 15:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
eredetileg is benne van de próbáld így. Így kell kinéznie: Feladó>>Üzenet
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01-E'L- "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01-HALOTT- "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[~V.I.P]=>^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[~N.S.]=>^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[~STEAMES]=>^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s»^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "T csapat")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "CT csapat")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "NE'Z'O'K'")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01-E'L- "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01-HALOTT- "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03[~V.I.P]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if (admin)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~ADMIN]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(!steam)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~N.S.]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "%s", message)
  219. }
  220. else if(steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[~STEAMES]=>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228.  
  229. format (message, 191, "%s»^x01%s", strName, strText)
  230.  
  231. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  232.  
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235.  
  236. public sendMessage (color[], alive)
  237. {
  238. new teamName[10]
  239.  
  240. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241. {
  242. if (!is_user_connected(player))
  243. continue
  244.  
  245. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246. {
  247. get_user_team (player, teamName, 9)
  248.  
  249. changeTeamInfo (player, color)
  250.  
  251. writeMessage (player, message)
  252.  
  253. changeTeamInfo (player, teamName)
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  
  258.  
  259. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260. {
  261. new teamName[10]
  262.  
  263. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264. {
  265. if (!is_user_connected(player))
  266. continue
  267.  
  268. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269. {
  270. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273.  
  274. changeTeamInfo (player, color)
  275. writeMessage (player, message)
  276.  
  277. changeTeamInfo (player, teamName)
  278. }
  279. }
  280. }
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public changeTeamInfo (player, team[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (team)
  289. message_end()
  290. }
  291.  
  292.  
  293. public writeMessage (player, message[])
  294. {
  295. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296. write_byte (player)
  297. write_string (message)
  298. message_end ()
  299. }
  300.  
  301. stock bool:is_user_steam(id)
  302. {
  303. static dp_pointer;
  304.  
  305. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306. {
  307. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308. server_exec();
  309. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310. }
  311.  
  312. return false;
  313. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: NE legyen kihagyás a neve után
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 16:06 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Még mindig nem az a topic de mind 1. A moderátor se helyezi át akkor ******...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: NE legyen kihagyás a neve után
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 16:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
nem jó

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole