hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 10:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 445 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 445 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 18:44 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok !! :)

Olyan plugint hoztam nektek hogy HUD-ban kiírja amit szeretnétek. sma-ban kell át írni hogy mit írjon ki a plugint ezt a részt keressétek és ahol oda van írva hogy üzenet azt írjátok át amire szeretnétek.
Sok sikert :)

show_dhudmessage( client, "Üzenet" );

Ha bármi gond lenne a pluginnal írj rám vagy PM-ben

VAGY

Skypen:eminem.eminem79 a nevem

A Szöveg színét bírod változtatni is. :)

1. Pluginom ;)

By:×X[$]X× Sticky cL.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 18:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Egy képet azért tölthetnél fel! :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 18:57 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #if defined _dhudmessage_included
  3. #endinput
  4. #endif
  5.  
  6. #define _dhudmessage_included
  7.  
  8. #include <amxmodx>
  9.  
  10. stock __dhud_color;
  11. stock __dhud_x;
  12. stock __dhud_y;
  13. stock __dhud_effect;
  14. stock __dhud_fxtime;
  15. stock __dhud_holdtime;
  16. stock __dhud_fadeintime;
  17. stock __dhud_fadeouttime;
  18. stock __dhud_reliable;
  19.  
  20. stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
  21. {
  22. #define clamp_byte(%1) ( clamp( %1, 0, 255 ) )
  23. #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
  24.  
  25. __dhud_color = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
  26. __dhud_x = _:x;
  27. __dhud_y = _:y;
  28. __dhud_effect = effects;
  29. __dhud_fxtime = _:fxtime;
  30. __dhud_holdtime = _:holdtime;
  31. __dhud_fadeintime = _:fadeintime;
  32. __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
  33. __dhud_reliable = _:reliable;
  34.  
  35. return 1;
  36. }
  37.  
  38. stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
  39. {
  40. new buffer[ 128 ];
  41. new numArguments = numargs();
  42.  
  43. if( numArguments == 2 )
  44. {
  45. send_dhudMessage( index, message );
  46. }
  47. else if( index || numArguments == 3 )
  48. {
  49. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  50. send_dhudMessage( index, buffer );
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new playersList[ 32 ], numPlayers;
  55. get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
  56.  
  57. if( !numPlayers )
  58. {
  59. return 0;
  60. }
  61.  
  62. new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
  63.  
  64. for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
  65. {
  66. if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
  67. {
  68. while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
  69. j = 0;
  70.  
  71. if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
  72. {
  73. ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
  74. }
  75. }
  76. }
  77.  
  78. new size = ArraySize( handleArrayML );
  79.  
  80. if( !size )
  81. {
  82. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  83. send_dhudMessage( index, buffer );
  84. }
  85. else
  86. {
  87. for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
  88. {
  89. index = playersList[ i ];
  90.  
  91. for( j = 0; j < size; j++ )
  92. {
  93. setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
  94. }
  95.  
  96. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  97. send_dhudMessage( index, buffer );
  98. }
  99. }
  100.  
  101. ArrayDestroy( handleArrayML );
  102. }
  103.  
  104. return 1;
  105. }
  106.  
  107. stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
  108. {
  109. message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
  110. {
  111. write_byte( strlen( message ) + 31 );
  112. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
  113. write_byte( __dhud_effect );
  114. write_long( __dhud_color );
  115. write_long( __dhud_x );
  116. write_long( __dhud_y );
  117. write_long( __dhud_fadeintime );
  118. write_long( __dhud_fadeouttime );
  119. write_long( __dhud_holdtime );
  120. write_long( __dhud_fxtime );
  121. write_string( message );
  122. }
  123. message_end();
  124. }
  125.  


Ez inc lenne ? eszt nem ide kell irni hanem be kell írni egy txt-be és utána az include mappába de csak akkor ha amx studiosal forditod !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 18:57 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Okés :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 19:04 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Ezt te tesztelted?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 19:46 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Igen teszteltem és működik miért ? :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 19:51 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.12. 09:18
Hozzászólások: 71
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Jóvá se hagynám. 1 perces plugin, sok hasznát nem is látom. Nem elég az alap AMXX -es Hud üzenet?
Különben is, Half-Life -on is megy, de nem lényeg... Komolyan nem értelek. Nézd már meg mennyi pluginod landolt a kukába. Ez is ott fog. Legalább ha .ini -ből, vagy txt -ből olvasná ki az üzeneteket, és meg lenne szabva hogy 1 üzenet között mennyi idő teljen el, még azt mondanám Ügyes vagy.. De ez... :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <dhudmessage>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Dhud Uzenetek"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "�X[$]X� Sticky cL."
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10. register_plugin( "PLUGIN", "VERSION", "�X[$]X� Sticky cL." );
  11. register_clcmd( "say /parancs", "dhud" );
  12. }
  13.  
  14. public dhud( client )
  15. {
  16. set_dhudmessage( 255, 0, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5 );
  17. show_dhudmessage( client, "�zenet" );
  18.  
  19. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 20:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Szegény gyereknek legalább 1 plugint hadjatok már jóvá, (Karácsony közeledik) ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hud üzenetek
HozzászólásElküldve: 2014.10.27. 20:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
100000x ilyen plugin van fent..
Meg egy ilyen sima dhud üzenetbe minek cilent?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole