hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 483 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 483 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: menü átalakítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
ilyen menüt hogy lehet csinálni:

Kép




ebből:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. //#define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. //#define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Vadasz awp", "30", "vadasz_awp" },
  20. { "Nuclear awp", "50", "nuclear_awp" },
  21. { "Resistance awp", "70", "resistance_awp" },
  22. { "Pulzus awp", "110", "pulzus_awp" },
  23. { "Smack awp", "145", "smack_awp" },
  24. { "Tuz awp", "170", "tuz_awp" },
  25. { "Teli awp", "230", "teli_awp" },
  26. { "Hexo awp", "265", "hexo_awp" },
  27. { "Kigyobor awp", "300", "kigyobor_awp" },
  28. { "Katonai awp", "350", "katonai_awp" },
  29. { "Magma awp", "400", "magma_awp" }
  30. }
  31.  
  32. new const models_name[][] = {
  33. "awp.mdl"
  34. }
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_dictionary(DICTIONARY)
  40.  
  41. register_clcmd("say /awp", "clcmd_menu")
  42. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  43.  
  44. #if defined HOOK_W_MODELS
  45. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  46. #endif
  47. }
  48.  
  49. public plugin_precache() {
  50. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  51. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  52. #if defined HOOK_P_MODELS
  53. new precache_p[256]
  54. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  55.  
  56. precache_model(precache_p)
  57. #endif
  58.  
  59. #if defined HOOK_V_MODELS
  60. new precache_v[256]
  61. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  62.  
  63. precache_model(precache_v)
  64. #endif
  65.  
  66. #if defined HOOK_W_MODELS
  67. new precache_w[256]
  68. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  69.  
  70. precache_model(precache_w)
  71. #endif
  72. }
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public client_disconnect(id)
  77. weapon_select[id] = 0
  78.  
  79. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  80. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  81.  
  82. new owner = pev(ent, pev_owner)
  83.  
  84. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  85. new old_w[256]
  86. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  87.  
  88. new new_w[256]
  89. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  90.  
  91. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  92. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  93. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  94.  
  95. return FMRES_SUPERCEDE
  96. }
  97. }
  98.  
  99. return FMRES_IGNORED
  100. }
  101.  
  102. public Hook_P_V_Model(id) {
  103. if(!is_user_alive(id))
  104. return PLUGIN_CONTINUE
  105.  
  106. static v_model[32], p_model[32]
  107. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  108. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  109.  
  110. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  111. #if defined HOOK_V_MODELS
  112. new old_v[256]
  113. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  114.  
  115. new new_v[256]
  116. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  117.  
  118. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  119. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  120. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  121.  
  122. break
  123. }
  124. #endif
  125.  
  126. #if defined HOOK_P_MODELS
  127. new old_p[256]
  128. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  129.  
  130. new new_p[256]
  131. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  132.  
  133. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  134. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  135. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  136.  
  137. break
  138. }
  139. #endif
  140. }
  141.  
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }
  144.  
  145. new const Uzenetek[][] =
  146. {
  147. "A szerveren!t fegyver skin olesert !y plugin fut! Keszitette!t ~>!}[E]rr0[r]{!<~",
  148. "Ha eloszeretned hivni az olesmenut, ird :!t /awp"
  149. }
  150.  
  151. public clcmd_menu(id) {
  152. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  153. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  154.  
  155. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  156.  
  157. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  158. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  159. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  160.  
  161. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  162. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  163. else
  164. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  165. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  166. }
  167.  
  168. menu_display(id, menu, 0)
  169.  
  170. return PLUGIN_HANDLED
  171. }
  172.  
  173. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  174. if(item == MENU_EXIT) {
  175. menu_destroy(menu)
  176. return PLUGIN_HANDLED
  177. }
  178.  
  179. new data[64], szName[64]
  180. new access, callback
  181. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  182.  
  183. new key = str_to_num(data)
  184. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  185.  
  186. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  187. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  188. return PLUGIN_HANDLED
  189. }
  190.  
  191. else {
  192. weapon_select[id] = key
  193. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  194. Hook_P_V_Model(id)
  195. }
  196.  
  197. return PLUGIN_CONTINUE
  198. }

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:16 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
nem jó a kép adj linket inkább


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:17 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
http://kepfeltoltes.hu/view/150205/hlmo ... es.hu_.jpg

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:18 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Elsőnek próbálkozz egyszerűbb menü készítésével.
Menü készítés!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Quantum írta:
Elsőnek próbálkozz egyszerűbb menü készítésével.
Menü készítés!


háát :?

megnéztem :)

de nem leltem választ a kérdésemre...


én nem menüt szeretnék csinálni, hanem csupán csak színesre csinálni és az ölést így írja pl: Magma awp [0/250]

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menü átalakítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 19:46 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
formattal


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 20:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
.:[KR!$Z]:. írta:
Quantum írta:
Elsőnek próbálkozz egyszerűbb menü készítésével.
Menü készítés!


háát :?

megnéztem :)

de nem leltem választ a kérdésemre...


én nem menüt szeretnék csinálni, hanem csupán csak színesre csinálni és az ölést így írja pl: Magma awp [0/250]


Menü színek:
Kód:
Fehér - \w
Citrom - \y
Piros - \r
Szürke - \d


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 20:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Quantum írta:
.:[KR!$Z]:. írta:
Quantum írta:
Elsőnek próbálkozz egyszerűbb menü készítésével.
Menü készítés!


háát :?

megnéztem :)

de nem leltem választ a kérdésemre...


én nem menüt szeretnék csinálni, hanem csupán csak színesre csinálni és az ölést így írja pl: Magma awp [0/250]


Menü színek:
Kód:
Fehér - \w
Citrom - \y
Piros - \r
Szürke - \d


igyen ezt már megtudtam az előbbi linkedből :) már csak ez kéne ----> [0/321] [50/321] csak valamiért nem akar működni :?

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menü átalakítás
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 20:32 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.01.28. 02:18
Hozzászólások: 160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ebből nem nagyon fogsz tudni, főleg ha színesen szeretnéd.
.:[KR!$Z]:. írta:
ilyen menüt hogy lehet csinálni:



_________________________________________________________________
Nem a színeket kérdezte.

Quantum írta:
Menü színek:
Kód:
Fehér - \w
Citrom - \y
Piros - \r
Szürke - \d

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hogyan?
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 20:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
excitedboy írta:
Nem a színeket kérdezte.

Quantum írta:
Menü színek:
Kód:
Fehér - \w
Citrom - \y
Piros - \r
Szürke - \d



.:[KR!$Z]:. írta:
Quantum írta:
Elsőnek próbálkozz egyszerűbb menü készítésével.
Menü készítés!


háát :?

megnéztem :)

de nem leltem választ a kérdésemre...


én nem menüt szeretnék csinálni, hanem csupán csak színesre csinálni és az ölést így írja pl: Magma awp [0/250]


1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new kijelzo[256]

2.Ez a menü rész:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "Öléseid: [%d]", get_user_frags(id))

3. Ez még menü részhez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menu_additem(menu, kijelzo, "1", 0)

Ennyi lenne így majd kiírja az öléseidet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole