hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 19:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 304 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 303 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: saxxo az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:18 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:14
Hozzászólások: 12
Ezt a plugint nem én írtam, s nem írtam át a nevemre, ha valakinek probléma lenne!!

Ez a plugin ara szolgál, hogy mikor megkezdődik a kor, kiírja, hogy hány játékos van fent, illetve a köröket, jelenlegi mapot és az azutáni mapot is.

Cvar:
round_msg: 1 - Chat 2 - HUD (Alapérték: 1)


Telepítés: korinfo.sma - amxmodx/scripting mappa
korinfo.amxx - amxmodx/plugins mappa


Akinek tetszik, élvezze ki! :)

_________________
A nevem OfficiaLRayZ ,nem tagadom ,szeretem a HlMod/ot nagyon nagyon :D


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára OfficiaLRayZ 2015.02.07. 08:32-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:23 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
OfficiaLRayZ írta:
Cvar: round_msg: 1 (Alapérték)


Ezt kifogja oda írni hogy mit csinál?

OfficiaLRayZ írta:
Telepítés: korinfo.sma - amxmodx/scripting mappa

Ezt nem kell sehova se rakni.......


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:31 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:14
Hozzászólások: 12
A cvar csak direkt írtam ki, nem fölösleges használni, mert 1-esen van. S tudom nem kell.sma fájl, csak aki az smát is beszokta rakni, rakja be..

_________________
A nevem OfficiaLRayZ ,nem tagadom ,szeretem a HlMod/ot nagyon nagyon :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára OfficiaLRayZ 2015.02.06. 21:41-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:38 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:14
Hozzászólások: 12
#include <amxmodx>

#define R random(256)
#define G random(256)
#define B random(256)
#define time_hud 10.0

new round_count, msgsaytext
new cvar_show_msg, cvar_nextmap

public plugin_init()
{
register_plugin("Menetek", "0.2", "pW--*")

register_event("TextMsg", "game_comenc", "a", "2&#Game_C")

register_logevent("roundstart", 2, "1=Round_Start")

cvar_show_msg = register_cvar("round_msg", "1") // 1- msg chat color ; 2-msg hud
cvar_nextmap = get_cvar_pointer("amx_nextmap")

msgsaytext = get_user_msgid("SayText")
}

public game_comenc()
{
round_count = 0
}

public roundstart()
{
new nextmap[32]
get_pcvar_string(cvar_nextmap, nextmap, 31)

new current_map[32]
get_mapname(current_map, 31)

new playersnum = get_playersnum()
new maxplayers = get_maxplayers()

if (get_pcvar_num(cvar_show_msg) == 1)
{
print_color(0, "^x01--[ ^x04Menet: ^x03%d ^x01| ^x04Játékosok: ^x03%d/%d ^x04Jelenlegi map: ^x03%s ^x01| ^x04Következő map: ^x03%s ^x01]--",
round_count+=1, playersnum, maxplayers, current_map, nextmap)
}

else if (get_pcvar_num(cvar_show_msg) == 2)
{
set_hudmessage(R, G, B, -1.0, 0.4, 0, 6.0, time_hud)
show_hudmessage(0, "--[ Menet: %d | Játékosok: %d/%d^n Jelenlegi map: %s | Következő map: %s ]--",
round_count+=1, playersnum, maxplayers, current_map, nextmap)
}
}

stock print_color(id, const message[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
new Buffer[128],Buffer2[128],
players[32], index, num, i

formatex(Buffer2, sizeof Buffer2 - 1, "%s", message)
vformat(Buffer, sizeof Buffer - 1, Buffer2, 3)
get_players(players, num, "c")

if (id)
{
message_begin(MSG_ONE, msgsaytext, _, id)
write_byte(id)
write_string(Buffer)
message_end()
}

else
{
for (i = 0; i < num;i++)
{
index = players[i]
if (!is_user_connected(index))
continue

message_begin(MSG_ONE,msgsaytext,_,index)
write_byte(index)
write_string( Buffer )
message_end()
}
}
}

_________________
A nevem OfficiaLRayZ ,nem tagadom ,szeretem a HlMod/ot nagyon nagyon :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára OfficiaLRayZ 2015.02.06. 21:45-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Haverom, a HUD-os részt is lefordíthatnád...
De csak ha van kedved! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:47 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
OfficiaLRayZ írta:
A cvar csak direkt írtam ki, nem fölösleges használni, mert 1-esen van. S tudom nem kell.sma fájl, csak aki az smát is beszokta rakni, rakja be..


Miért fölösleges? ha 1 akkor chatben írja ki ha 2 akkor pedig hudban.

Jerikoo írta:
Haverom, a HUD-os részt is lefordíthatnád...
De csak ha van kedved! :)


Jah nem muszáj jó lesz az ott nem tudom milyen nyelven is....... :lol:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Quantum 2015.02.06. 21:55-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:54 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:14
Hozzászólások: 12
Quantum írta:
OfficiaLRayZ írta:
A cvar csak direkt írtam ki, nem fölösleges használni, mert 1-esen van. S tudom nem kell.sma fájl, csak aki az smát is beszokta rakni, rakja be..


Miért fölösleges? ha 1 akkor chatben írja ki ha 2 akkor pedig hudban.


Csak későbbre vettem észre, hogy van benne HUD is, azért írtam úgy le, amúgy a chatben(tudom szarul írtam ki) ott van a HUDnak is a magyarosított része. Ha azt akarod használni copyzd be.

_________________
A nevem OfficiaLRayZ ,nem tagadom ,szeretem a HlMod/ot nagyon nagyon :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 21:57 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.05. 15:42
Hozzászólások: 38
Megköszönték neki: 2 alkalommal
OfficiaLRayZ írta:
Quantum írta:
OfficiaLRayZ írta:
A cvar csak direkt írtam ki, nem fölösleges használni, mert 1-esen van. S tudom nem kell.sma fájl, csak aki az smát is beszokta rakni, rakja be..


Miért fölösleges? ha 1 akkor chatben írja ki ha 2 akkor pedig hudban.


Csak későbbre vettem észre, hogy van benne HUD is, azért írtam úgy le, amúgy a chatben(tudom szarul írtam ki) ott van a HUDnak is a magyarosított része. Ha azt akarod használni copyzd be.


Kép

Van szerkesztés gomb is!
Kép

De hagyd mert úgyse lesz jóváhagyva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole