hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 06:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 125 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 124 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: na most kes szines menu kellene
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:35 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.04.27. 23:02
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
javitana szines re


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford�totta: BBk - Death of Legend
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8. #include <vault>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Knife Mod"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "spunko"
  14.  
  15. #define TASK_INTERVAL 4.0
  16. #define MAX_HEALTH 255
  17.  
  18. new knife_model[33]
  19. new g_Menu
  20.  
  21. new CVAR_HIGHSPEED
  22. new CVAR_LOWSPEED
  23. new CVAR_LOWGRAV
  24. new CVAR_NORMGRAV
  25. new CVAR_HEALTH_ADD
  26. new CVAR_HEALTH_MAX
  27. new CVAR_DAMAGE
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30.  
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  34. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  35.  
  36. g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  37. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  38.  
  39. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  40.  
  41. CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  42. CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  43. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  44. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  45. CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  46. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  47. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  48.  
  49. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache() {
  53. precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
  54. precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
  55. precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
  56. precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
  57. precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
  58. precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
  59. precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
  60. precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
  61. precache_model("models/v_knife.mdl")
  62. precache_model("models/p_knife.mdl")
  63. }
  64.  
  65. public display_knife(id) {
  66. new menuBody[512]
  67. add(menuBody, 511, "\rKes Modok\w^n^n")
  68. add(menuBody, 511, "1. Machete \y(Tobb sebzes/Kis sebesseg)\w^n")
  69. add(menuBody, 511, "2. Bak Kes \y(Nincs trappolas)\w^n")
  70. add(menuBody, 511, "3. Zsebkes \y(Gyorsasag)\w^n")
  71. add(menuBody, 511, "4. Hentes Bard \y(Nagyobb ugras)\w^n")
  72. add(menuBody, 511, "5. Alap Kes \y(Elet ujratoltodes)\w^n^n")
  73. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  74.  
  75. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  76. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Kes Modok")
  77. }
  78.  
  79. public knifemenu(id, key) {
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 0: SetKnife(id , 4)
  83. case 1: SetKnife(id , 2)
  84. case 2: SetKnife(id , 3)
  85. case 3: SetKnife(id , 1)
  86. case 4: SetKnife(id , 0)
  87. default: return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. SaveData(id)
  90. return PLUGIN_HANDLED
  91. }
  92.  
  93. public SetKnife(id , Knife) {
  94. knife_model[id] = Knife
  95.  
  96. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  97. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99.  
  100. new vModel[56],pModel[56]
  101.  
  102. switch(Knife)
  103. {
  104. case 0: {
  105. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  106. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  107. }
  108. case 1: {
  109. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
  110. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
  111. }
  112. case 2: {
  113. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
  114. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
  115. }
  116. case 3: {
  117. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
  118. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
  119. }
  120. case 4: {
  121. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
  122. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
  123. }
  124. }
  125.  
  126. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  127. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  128.  
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131.  
  132. public event_damage( id ) {
  133.  
  134. new victim_id = id;
  135. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  136. new dmg_take = read_data( 2 );
  137. new dmgtype = read_data( 3 );
  138. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  139. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  140. new health = get_user_health( victim_id );
  141.  
  142. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  143.  
  144. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147.  
  148. if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  149.  
  150. if( floatround(damage) >= health ) {
  151. if( victim_id == attacker_id ) {
  152. return PLUGIN_CONTINUE
  153. }else{
  154. log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  155. }
  156.  
  157. return PLUGIN_CONTINUE
  158. }else {
  159. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  160.  
  161. fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  162. }
  163. }
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166.  
  167. public CurWeapon(id)
  168. {
  169. new Weapon = read_data(2)
  170.  
  171. // Set Knife Model
  172. SetKnife(id, knife_model[id])
  173.  
  174. // Task Options
  175.  
  176. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  177. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  178. else if(task_exists(id))
  179. remove_task(id)
  180.  
  181. // Abilities
  182. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  183.  
  184. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  185. set_user_gravity(id , Gravity)
  186.  
  187. // Speed
  188. new Float:Speed
  189. if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  190. return PLUGIN_CONTINUE
  191. else if(knife_model[id] == 3)
  192. Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  193. else if(knife_model[id] == 4)
  194. Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  195.  
  196. set_user_maxspeed(id, Speed)
  197.  
  198. return PLUGIN_HANDLED
  199.  
  200. }
  201.  
  202. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  203. user_silentkill( victim );
  204.  
  205. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  206. write_byte( killer );
  207. write_byte( victim );
  208. write_byte( headshot );
  209. write_string( weapon );
  210. message_end();
  211.  
  212. new kfrags = get_user_frags( killer );
  213. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  214. new vfrags = get_user_frags( victim );
  215. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  216.  
  217. return PLUGIN_CONTINUE
  218. }
  219.  
  220.  
  221. public task_healing(id) {
  222. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  223. if (!addhealth)
  224. return
  225.  
  226. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  227. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  228. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  229. maxhealth = MAX_HEALTH
  230. }
  231.  
  232. new health = get_user_health(id)
  233.  
  234. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  235. set_user_health(id, health + addhealth)
  236. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  237. show_hudmessage(id,"<< !!ELET TOLTODES!! >>")
  238. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  239. write_short(1<<10)
  240. write_short(1<<10)
  241. write_short(0x0000)
  242. write_byte(0)
  243. write_byte(200)
  244. write_byte(0)
  245. write_byte(75)
  246. message_end()
  247. }
  248.  
  249. else {
  250. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  251. remove_task(id)
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public client_disconnect(id) {
  256. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  257. }
  258.  
  259.  
  260. public kmodmsg() {
  261.  
  262. client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ird be /knife, hogy valaszthass a kesek kozul.")
  263. }
  264.  
  265. public client_authorized(id)
  266. {
  267. LoadData(id)
  268. }
  269.  
  270. SaveData(id)
  271. {
  272.  
  273. new authid[32]
  274. get_user_authid(id, authid, 31)
  275.  
  276. new vaultkey[64]
  277. new vaultdata[64]
  278.  
  279. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  280. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  281. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  282. }
  283.  
  284. LoadData(id)
  285. {
  286. new authid[32]
  287. get_user_authid(id,authid,31)
  288.  
  289. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  290.  
  291. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  292. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  293. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  294.  
  295. }
  296. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  297. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  298. */
  299.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole