hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Húzás üzemmód V1.0
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=21850
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Skyway [2015.08.04. 16:26 ]
Hozzászólás témája:  Húzás üzemmód V1.0

Húzás üzemmód V1.0


Sziasztok! Gondoltam feltöltöm ezt az egyszerű kis plugint.

A lényege

Ez a plugin lehetővé teszi, hogy a játékos a(z) drag+ parancsal magához húzza az ellenfelét,mint a Smoker Zombi fő képessége.

Cvarok:
sv_dragmode:Plugin ki-be kapcsolása! (Maradjon:1)
drag_cooldown:Húzó játékos átalakulása! (Másodpercben:3.0)
drag_velocity:Az áldozat sebessége mikor oda húzzák neked! (Alap:200.0)
drag_friendly:Csapattársak megölése húzással! (Alap:0)
drag_max_duration:A húzó max tartama! (Másodpercben:3)

Parancs:
A console-ba bindeljétek be hogy "bind t drag+"!
És akkor a T betűvel működik a húzás


Kép

Kép

Ha bármi hibát észleltek szóljatok és javítom! :D

Szerző:  Skyway [2015.08.04. 16:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

Ez írja ékezettel!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. /* Drag */
  7.  
  8. new g_Line
  9. new drag_a[33]
  10. new Float:tiempo_ultimo_drag[33]
  11. new tiempo_drag[33]
  12. new bool: en_drag[33]
  13. new activated,cooldown,velocity,friendly_drag,max_duration
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. // Plugin Info
  18. register_plugin("The drag mode","1.0","zeven~")
  19.  
  20. //CVARS
  21. activated=register_cvar("sv_dragmode", "1" )
  22. cooldown = register_cvar("drag_cooldown","3.0")
  23. velocity = register_cvar("drag_velocity","200.0")
  24. friendly_drag=register_cvar("drag_friendly","0")
  25. max_duration=register_cvar("drag_max_duration","3")
  26.  
  27. //USER COMMANDS
  28. register_clcmd("+drag","drag_on")
  29. register_clcmd("-drag","drag_end")
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_precache()
  34. {
  35. g_Line = precache_model("sprites/zbeam4.spr")
  36. }
  37.  
  38. public client_connect(id)
  39. {
  40. en_drag[id]=false
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public client_disconnect(id)
  45. {
  46. en_drag[id]=false
  47. drag_end(id)
  48. }
  49.  
  50. public drag_on(id)
  51. {
  52. if(get_pcvar_num(activated))
  53. {
  54. if(!is_user_alive(id))
  55. {
  56. client_print(id, print_chat, "[DragM] Neked élönek kell lenned húzóként")
  57. return PLUGIN_HANDLED
  58. }
  59. else if(get_gametime()-tiempo_ultimo_drag[id]<get_pcvar_num(cooldown))
  60. {
  61. client_print(id, print_chat, "[DragM] Várj %.1f másodpercet hogy húzó legyél",get_pcvar_num(cooldown)-(get_gametime()-tiempo_ultimo_drag[id]))
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. else
  65. {
  66. new victima,cuerpo
  67. get_user_aiming(id,victima,cuerpo)
  68. if(victima==0)
  69. {
  70. client_print(id,print_chat,"[DragM] Sikertelen")
  71. no_target(id)
  72. tiempo_ultimo_drag[id]=get_gametime()
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74. }
  75. if(is_user_alive(victima))
  76. {
  77. drag_a[id]=victima
  78. }
  79.  
  80. new parm[2]
  81. parm[0] = id
  82. parm[1] = victima
  83. new nombre[30]
  84.  
  85. if((get_user_team(id)==1&&get_user_team(victima)==2)||(get_user_team(id)==2&&get_user_team(victima)==1)||get_pcvar_num(friendly_drag))
  86. {
  87. get_user_name(victima,nombre,29) //Obtener el nombre de la victima
  88.  
  89. tiempo_drag[id]=0
  90. en_drag[id]=true
  91. client_print(id,print_chat,"[DragM] Megragadod %s",nombre)
  92.  
  93. set_task(0.1, "drag_player", id, parm, 2, "b")
  94. }
  95. else
  96. {
  97. client_print(id,print_chat,"[DragM] Sikertelen")
  98. no_target(id)
  99. tiempo_ultimo_drag[id]=get_gametime()
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. }
  103. }
  104. else
  105. {
  106. client_print(id,print_chat,"[DragM] Ez a parancs nem elérhető")
  107. }
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110.  
  111. public drag_end(id)
  112. {
  113. drag_a[id]=0
  114. beam_remove(id)
  115. remove_task(id)
  116. tiempo_drag[id]=0
  117. if(en_drag[id])
  118. tiempo_ultimo_drag[id]=get_gametime()
  119. en_drag[id]=false
  120. }
  121.  
  122. public drag_player(parm[])
  123. {
  124. new id = parm[0]
  125. new victim = parm[1]
  126.  
  127. harpoon_target(parm)
  128. if(tiempo_drag[id]==(get_pcvar_num(max_duration)*10))
  129. {
  130. drag_end(id)
  131. en_drag[id]=false
  132. return
  133. }
  134. if (!drag_a[id] || !is_user_alive(victim))
  135. {
  136. drag_end(id)
  137. en_drag[id]=false
  138. return
  139. }
  140.  
  141. new Float:fl_Velocity[3]
  142. new idOrigin[3], vicOrigin[3]
  143.  
  144. get_user_origin(victim, vicOrigin)
  145. get_user_origin(id, idOrigin)
  146.  
  147. new distance = get_distance(idOrigin, vicOrigin)
  148.  
  149. if (distance > 1)
  150. {
  151. fl_Velocity[0] = (idOrigin[0] - vicOrigin[0]) * get_pcvar_num(velocity)/100.0
  152. fl_Velocity[1] = (idOrigin[1] - vicOrigin[1]) * get_pcvar_num(velocity)/100.0
  153. fl_Velocity[2] = (idOrigin[2] - vicOrigin[2]) * get_pcvar_num(velocity)/100.0
  154.  
  155. } else {
  156. fl_Velocity[0] = 0.0
  157. fl_Velocity[1] = 0.0
  158. fl_Velocity[2] = 0.0
  159. }
  160. tiempo_drag[id]++
  161. entity_set_vector(victim, EV_VEC_velocity, fl_Velocity)
  162.  
  163. }
  164. ////// ANIMATION
  165. public harpoon_target(parm[])
  166. {
  167. new id = parm[0]
  168. new hooktarget = parm[1]
  169.  
  170. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  171. write_byte(8)
  172. write_short(id)
  173. write_short(hooktarget)
  174. write_short(g_Line)
  175. write_byte(0)
  176. write_byte(0)
  177. write_byte(200)
  178. write_byte(8)
  179. write_byte(1)
  180. write_byte(255)
  181. write_byte(255)
  182. write_byte(0)
  183. write_byte(90)
  184. write_byte(10)
  185. message_end()
  186. }
  187. public no_target(id)
  188. {
  189. new endorigin[3]
  190.  
  191. get_user_origin(id, endorigin, 3)
  192.  
  193. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  194. write_byte( TE_BEAMENTPOINT );
  195. write_short(id)
  196. write_coord(endorigin[0])
  197. write_coord(endorigin[1])
  198. write_coord(endorigin[2])
  199. write_short(g_Line)
  200. write_byte(0)
  201. write_byte(0)
  202. write_byte(10)
  203. write_byte(8)
  204. write_byte(1)
  205. write_byte(255)
  206. write_byte(255)
  207. write_byte(0)
  208. write_byte(75)
  209. write_byte(0)
  210. message_end()
  211. }
  212.  
  213. public beam_remove(id)
  214. {
  215. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  216. write_byte(99)
  217. write_short(id)
  218. message_end()
  219. }
  220.  

Szerző:  kiki [2015.12.10. 18:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

Hibás sma. Kérlek javítsd, vagy törölve lesz.

Szerző:  6almasok [2015.12.10. 20:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Plugint magyaros�totta: Skyway

---->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Plugint magyaros�totta: Skyway

Szerző:  Anonymous1337 [2015.12.10. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

Majdnem. :)
Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Plugint magyarította: Skyway

Magyarosította, azt arra mondják, ha egy tradicionális ételt magyarosítasz, tehát magyar ízlés szerint főzöd/sütöd meg. :) Vagy pl ott van, a magyaros ízek chips, isteni finom, csak itt Hollandiába nem lehet kapni :S :(

6almasok írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Plugint magyaros�totta: Skyway

---->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Plugint magyaros�totta: Skyway

Szerző:  6almasok [2015.12.10. 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

Anonymous1337 írta:
Majdnem. :)
Helyesen:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]//Plugint magyarította: Skyway
Magyarosította, azt arra mondják, ha egy tradicionális ételt magyarosítasz, tehát magyar ízlés szerint főzöd/sütöd meg. :) Vagy pl ott van, a magyaros ízek chips, isteni finom, csak itt Hollandiába nem lehet kapni :S :(

6almasok írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]Plugint magyaros�totta: Skyway
---->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]//Plugint magyaros�totta: Skyway


Csak ctrl+c ctrl+v volt :D de látom zöldet kaptál :)

Szerző:  kiki [2016.01.06. 14:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Húzás üzemmód V1.0

Kuka, nem lett javítva!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/