hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fragverseny Plugin v3.0 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=22874 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | 6almasok [ 2015.12.03. 17:04 ] |
Hozzászólás témája: | Fragverseny Plugin v3.0 |
[kozep]Fragverseny Plugin (HUD + Auto Restart)[/kozep] [kozep][/kozep] Leírás: Ismét egy új verziójú pluginnal rukkolok elő nektek amibe több módosítás is belekerült mint a v1.3-ba. Na de mit is tud valójában? A plugin segítségével és egy megfelelő joggal (ADMIN_CFG) a say /fragverseny szócska beírása során bejön nekünk egy menü ahol fragversenyt tudunk indítani anélkül hogy a top15-öt nullázni kellene. (az egész egy map váltásig szól úgy hogy az mp_timeleftet és az mp_maxrounds-ot nektek kell beállítani.) Cvarok: • fragverseny_plugin" "1" [Plugin Ki=0/Be=1 Kapcsolása] Admin Parancsok: • say /fragverseny [FőMenü előhozása (ADMIN_CFG Jog szükséges)] Néhány Kép: FőMenü [ablak][/ablak] Indítás [ablak][/ablak] Autó Restart és az ölést számláló HUD [ablak][/ablak] Fragverseny Közbeni FőMenü [ablak][/ablak] Beállítások [ablak][/ablak] Ölés Nullázás [ablak][/ablak] Player Menü a nullázáshoz [ablak][/ablak] Chat üzenet miután nulláztál [ablak][/ablak] Újdonságok a v3.0-ban: • Ki/be Kapcsoló Cvar Hozzá adva (Hud,Be és Kilépés Miatt) • Halál Event Fixálva • Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN) • Beállítások Menü Pont hozzáadva és össze foglalva • Ölés Nullázás Hozzáadva (Összes Játékos-é illetve kiválasztott személyé+Indok) • Automatikus Restart Hozzáadva 0 MP-s eltolódással (Változtatását lentebb találod) • Mentés,Betöltés Javítva Automatikus Restart idő eltolódásának változtatása: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Telepítés: • AMXX Fájl »» addons/amxmodx/plugins (Majd a configs/plugins.ini-be a nevét) • SMA Fájl »» addons/amxmodx/scripting (Hanyagolható) Teszt megvolt használjátok egészséggel! Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 1736 bytes Code size: 21264 bytes Data size: 17688 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=812 cells (3248 bytes) Total requirements: 57072 bytes Done. |
Szerző: | SmaCk [ 2015.12.03. 17:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
Szép munka, csak leírás Kód: • Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN) |
Szerző: | 6almasok [ 2015.12.03. 17:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
SmaCk írta: Szép munka, csak leírás Kód: • Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN) Véletlen volt egy CTRL+A-m |
Szerző: | mforce [ 2015.12.03. 23:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
Hát én csak az első függvénybe néztem bele az a deathmsg. Magyarul te minden ölésnél egy cvart lekérsz. Hmm, szeretheti a szerver. Ha on meg 32playernek, ha fenn van- ha nem megvizsgálod,hogy az a változó igaz-e? Tökre feleslegesen, mert csak az attacker kap valamit. kezdőidő,végetér idő se értem miért 2d-s tömb. Nem kell neki index, fragverseny-nél is felesleges az index, de tovább nem néztem, biztos sokan várták már ezt, mindenesetre én nem fogadom el ebben a formában. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | 6almasok [ 2015.12.04. 00:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
mforce írta: Hát én csak az első függvénybe néztem bele az a deathmsg. Magyarul te minden ölésnél egy cvart lekérsz. Hmm, szeretheti a szerver. Ha on meg 32playernek, ha fenn van- ha nem megvizsgálod,hogy az a változó igaz-e? Tökre feleslegesen, mert csak az attacker kap valamit. kezdőidő,végetér idő se értem miért 2d-s tömb. Nem kell neki index, fragverseny-nél is felesleges az index, de tovább nem néztem, biztos sokan várták már ezt, mindenesetre én nem fogadom el ebben a formában. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ if(get_pcvar_num(plugin_onoff) == 0){ return PLUGIN_HANDLED;} for(new i = 1 ; i <= maxplayers ; i++){ if(fragverse[i] == true) { new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2) if(attacker == victim) return PLUGIN_HANDLED oles[attacker]++ return PLUGIN_HANDLED }} Még egy kis ideig ne is tedd mivel ezeket a kommenteket várom amik rámutatnak a hibára hogy javítsam azokat |
Szerző: | mforce [ 2015.12.04. 00:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
Akkor később jobban belekötök |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.12.04. 00:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
ujkezdoido[id] = kezdesido, ilyet nem szeressünk, van egy szép copy függvényünk, akkor használjuk is "alegjobbak" függvényt minek késleltetni 1mp -vel? Miért használod a menüinfót arra, hogy megtudd hogy melyik melyik menüpontra nyomott? A kezelő harmadik paramétere ugyanezt átadja, és nem kell lehívnod egy native -t plusz egy rakat változót definiálni hozzá, sőt még a string -> int konvertálást is megúszod. Arról nem is beszélve, hogy kevesebbet is kell írnod xd Sok kis apróságon tudnál még faragni gondold át kicsit a kódot, hol van tényleg szükség erre - arra és hol nincs. + ha már pont rólunk lett elnevezve a HN( elnevezési megállapodás a programozásban, Hungarian Notation ) akkor használhatnánk is + azok az eltolások, hol megvan hol nincs xd Most lehet, h ezek csak cicomázásnak tűnnek, de ha mondjuk már pár ezer soros modokat írsz ott elég nehéz lesz fejben tartani, h mit mire csináltál, milyen típusú ( pawnban nincs nagy választék, de na... ) stb... Lehet kicsit zavaros lett, de részemről ennyi hirtelen. ui: Direkt nem írtam le mindent szájbarágósan. Gondolkodás > Robot |
Szerző: | 6almasok [ 2015.12.04. 10:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
*UPDATE Felesleges sorok és tömbök kiszedve, HUD üzenet const-ba rendszerezve, időzóna figyelő javítva, a plugin cvarja egy helyre helyezve (-40 Sor levágva a pluginból) |
Szerző: | mforce [ 2015.12.04. 10:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
Most se néztem tovább 1 függvénynél, az ujvegeter,ujkezdo-t még mindig nem értem miért 2d, de nem is néztem végig. Csak ezen akadtam fenn SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Miért csinálja ezt a returnozást mindenki? XD Így nem jobb? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Még annyit, hogy a fragverse tömb se értem miért indexelt és stb... xD |
Szerző: | 6almasok [ 2015.12.04. 11:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fragverseny Plugin v3.0 |
mforce írta: Most se néztem tovább 1 függvénynél, az ujvegeter,ujkezdo-t még mindig nem értem miért 2d, de nem is néztem végig. Csak ezen akadtam fenn SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2) if(fragverse[attacker] == true) { if(attacker == victim) return PLUGIN_HANDLED oles[attacker]++ return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED} Miért csinálja ezt a returnozást mindenki? XD Így nem jobb? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2) if(fragverse[attacker] && attacker != victim) { oles[attacker]++ }} Még annyit, hogy a fragverse tömb se értem miért indexelt és stb... xD Figyelj, próbálgattam azokat amiket írtatok de ha leszedem egy 1dim-be akkor nem nagyon akar működni... de majd még próbálgatom hátha :s Edit: a fragverse azért indexes mert hanem nem volna az bugos volna a halál event ([attacker]) |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |