hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 03:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 286 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 286 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 16:09 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.15. 15:46
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok irtam 1 Kes Menu-t (szintrendszer)
1 Öléstért 4 Tapapasztalatod kap a jatekos

szintrendszer.amxx >= plugins mappaba
modellek>= model mappaba :)


parancsok:
/kes
/szint


Hibak Kijavitva

_________________
Kép


A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Steam~ 2015.12.19. 16:30-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 16:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nem lenne rossz, ha ezeket javítod:
  1. new fgy = strip_user_weapons(id)

A strip_user_weapons(id) arra szolgál, hogy elvedd a játékos fegyvereit, nem pedig arra, hogy lekérd azokat. :)

Ha már szint alapú a dolog, ne ezt írja a menü, ha alacsony a szinted:
  1. print_color(id, "!g[Szintrendszer] !yNincs el�g pontod")


Nem vagyok most rossz kedvemben, nem mondom, hogy copy. :D
Viszont finomíthatnád, például cvarral lehessen állítani, mennyi tapasztalatot kapsz egy ölésért.
Emellett nincs benne semmi, ami a szintlépést szolgálja. Lehet 100000 tapasztalatom is, akkor sem lépek szintet.
Disconnectnél illik nullázni a tapasztalatot.
Ha pedig alap késre vált, akkor ne adj neki modellt, az fölöslegesen fut, mivel ha nem csinálsz semmit, akkor nem változik a modell, ergo az alap modell érvényesül. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 16:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.15. 15:46
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyleChriss írta:
Nem lenne rossz, ha ezeket javítod:
  1. new fgy = strip_user_weapons(id)

A strip_user_weapons(id) arra szolgál, hogy elvedd a játékos fegyvereit, nem pedig arra, hogy lekérd azokat. :)

Ha már szint alapú a dolog, ne ezt írja a menü, ha alacsony a szinted:
  1. print_color(id, "!g[Szintrendszer] !yNincs el�g pontod")


Nem vagyok most rossz kedvemben, nem mondom, hogy copy. :D
Viszont finomíthatnád, például cvarral lehessen állítani, mennyi tapasztalatot kapsz egy ölésért.
Emellett nincs benne semmi, ami a szintlépést szolgálja. Lehet 100000 tapasztalatom is, akkor sem lépek szintet.
Disconnectnél illik nullázni a tapasztalatot.
Ha pedig alap késre vált, akkor ne adj neki modellt, az fölöslegesen fut, mivel ha nem csinálsz semmit, akkor nem változik a modell, ergo az alap modell érvényesül. :)

nem copy csak gyorsan irtam javitom !!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 16:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szórakozott lehetsz, pajti. :D CSAK az első dolgot javítottad, amit írtam, semmi mást nem. Ez így még mindig a kukát fogja etetni. :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 16:30 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.15. 15:46
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyleChriss írta:
Szórakozott lehetsz, pajti. :D CSAK az első dolgot javítottad, amit írtam, semmi mást nem. Ez így még mindig a kukát fogja etetni. :roll:

Javitva :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kes Szintrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 20:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
parse sincs a vaultban, zárva sincs, felesleges funkciók amik nincsenek említve és if-ek is vannak, stb.
Kuka nyamnyam

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole