hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kes Szintrendszer
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=23073
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Steam~ [2015.12.19. 16:09 ]
Hozzászólás témája:  Kes Szintrendszer

Sziasztok irtam 1 Kes Menu-t (szintrendszer)
1 Öléstért 4 Tapapasztalatod kap a jatekos

szintrendszer.amxx >= plugins mappaba
modellek>= model mappaba :)


parancsok:
/kes
/szint


Hibak Kijavitva

Szerző:  LyleChriss [2015.12.19. 16:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kes Szintrendszer

Nem lenne rossz, ha ezeket javítod:
  1. new fgy = strip_user_weapons(id)

A strip_user_weapons(id) arra szolgál, hogy elvedd a játékos fegyvereit, nem pedig arra, hogy lekérd azokat. :)

Ha már szint alapú a dolog, ne ezt írja a menü, ha alacsony a szinted:
  1. print_color(id, "!g[Szintrendszer] !yNincs el�g pontod")


Nem vagyok most rossz kedvemben, nem mondom, hogy copy. :D
Viszont finomíthatnád, például cvarral lehessen állítani, mennyi tapasztalatot kapsz egy ölésért.
Emellett nincs benne semmi, ami a szintlépést szolgálja. Lehet 100000 tapasztalatom is, akkor sem lépek szintet.
Disconnectnél illik nullázni a tapasztalatot.
Ha pedig alap késre vált, akkor ne adj neki modellt, az fölöslegesen fut, mivel ha nem csinálsz semmit, akkor nem változik a modell, ergo az alap modell érvényesül. :)

Szerző:  Steam~ [2015.12.19. 16:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kes Szintrendszer

LyleChriss írta:
Nem lenne rossz, ha ezeket javítod:
  1. new fgy = strip_user_weapons(id)

A strip_user_weapons(id) arra szolgál, hogy elvedd a játékos fegyvereit, nem pedig arra, hogy lekérd azokat. :)

Ha már szint alapú a dolog, ne ezt írja a menü, ha alacsony a szinted:
  1. print_color(id, "!g[Szintrendszer] !yNincs el�g pontod")


Nem vagyok most rossz kedvemben, nem mondom, hogy copy. :D
Viszont finomíthatnád, például cvarral lehessen állítani, mennyi tapasztalatot kapsz egy ölésért.
Emellett nincs benne semmi, ami a szintlépést szolgálja. Lehet 100000 tapasztalatom is, akkor sem lépek szintet.
Disconnectnél illik nullázni a tapasztalatot.
Ha pedig alap késre vált, akkor ne adj neki modellt, az fölöslegesen fut, mivel ha nem csinálsz semmit, akkor nem változik a modell, ergo az alap modell érvényesül. :)

nem copy csak gyorsan irtam javitom !!

Szerző:  LyleChriss [2015.12.19. 16:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kes Szintrendszer

Szórakozott lehetsz, pajti. :D CSAK az első dolgot javítottad, amit írtam, semmi mást nem. Ez így még mindig a kukát fogja etetni. :roll:

Szerző:  Steam~ [2015.12.19. 16:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kes Szintrendszer

LyleChriss írta:
Szórakozott lehetsz, pajti. :D CSAK az első dolgot javítottad, amit írtam, semmi mást nem. Ez így még mindig a kukát fogja etetni. :roll:

Javitva :)

Szerző:  mforce [2015.12.19. 20:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kes Szintrendszer

parse sincs a vaultban, zárva sincs, felesleges funkciók amik nincsenek említve és if-ek is vannak, stb.
Kuka nyamnyam

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/