hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 15:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 499 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 499 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.26. 15:40 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Elit Magyar Rendőrség Mód 1.0
Helló, elkészültem első egyedi munkámmal!
A pluginba 2csapat van, Rendőrök és Terroristák! (Vásárolni nem lehetséges)
Miután beléptél a csapatba utána kitudod választani a fajtádat!
Fajták:
Rendőr:
Kommandós (M4+Deagle+Heg)
Nyomozó (Shield+Usp+Heg)
Mesterlövész (AWP+Deagle+Flash)
Tűzszerész (M3+Usp+Heg)
Terrorista:
Drogfutár (AK47+Elite+HEG)
Bérgyilkos (Scout+Galil+Flash)
Öngyilkos Merénylő (4Heg+Mp5)
Terrorista (Xm1014+Összes Gránát)
A módban nem lehetséges vásárolni!
Parancsok: /help <--- Fajták leírása
/menu <--- Extra dolgok vásárlása(Gravitáció , sebesség..stb)

Cvarok: emr_jateknev [Játék neve] Default: EMR Mod
Első pluginom, nem kell leszólni!
Szerintem pár pluginnal eggyüt elég jó kis mód:)
Ötleteket várok a következő verzióba , kommentbe írd le ha van ötleted!
Letöltés: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=emrmod&r=5


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.26. 22:19 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Fajtája az állatoknak van. :D Ez inkább típus, támogatom az ötletet, bár elég érdekes a név. xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.26. 23:43 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Hajjaj, ez non érdekesen szerkesztett plugin.

Kezdetben mindek ennyi ResetHUD??? :D
Kód:
   register_event( "ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be" );
   register_event( "ResetHUD", "Event_ResetHUD2", "be" );
   register_event( "ResetHUD", "Event_ResetHUD3", "be" );
   .
   .
   .
   register_event("ResetHUD", "setModel", "b")

Ebbol elég 1
Kód:
register_event( "ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be" );

És a fgv:

Kód:
public Event_ResetHUD(id)
{
   if (!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
      Fegyvermenuct(id)

   new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
   if (userTeam == CS_TEAM_CT) {
      cs_set_user_model(id, "emr_zsaru1")
   }
   else
   {
      cs_set_user_model(id, "emr_terror1")
   }
   
   client_print(id, print_chat, "[AMXX] A menu megjelenitesehez ird be: /menu")

   return PLUGIN_CONTINUE;
}



Ebbol is elég 1:
Kód:
   register_clcmd("buy", "BuyUzenet") 


Ez szerintem fölösleges, ha elveszed a fegyóit:
Kód:
public round_end() 
{
   ...
   set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0);
   ...
}

ugyanez ebben is: FwdHamPlayerSpawn

Optimalizálás szempontjából érdemes lenne ezt kitenni a switchek elé:
Kód:
new money = cs_get_user_money(id)


Ezek az incluedok nem kellenek:
Kód:
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>


Hirtelen ennyi..
Végül a teljes kód, rendesen tabulátorozva:




Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
 
#define PLUGINNEV "EMR Mod"
#define VERZIO "1.0"
#define KESZITO "kiki33"
#define ELOJEL "AMXX"

new g_iMaxPlayers;
new emr_jateknev;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGINNEV, VERZIO, KESZITO)
   register_event( "ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be" );
   register_clcmd("buy", "BuyUzenet")
   register_clcmd( "say /menu","Menu12");
   register_clcmd( "say_team /menu","Menu12");
   register_clcmd( "say /help","Help12");
   register_clcmd( "say_team /help","Help12");
   register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
   RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
   emr_jateknev = register_cvar( "emr_jateknev", "EMR Mod" );
   register_forward( FM_GetGameDescription, "Jatekneve" );
   g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_cfg()
{
   register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon");
}

public round_end()
{
   static id;
   for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++)
   {
      if(!is_user_alive(id))
         continue;

      set_user_maxspeed(id, 0.00001);
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
   }
}

public Fegyvermenuct(id)
{
   new menu = menu_create("\rValassz Rendort:", "menu_handler");
 
   menu_additem(menu, "\wKommandos", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\wNyomozo", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\wMesterlovesz", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\wTuzszeresz", "4", 0);

   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
   menu_display(id, menu, 0);
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[6], iName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
   new key = str_to_num(data);

   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
         fm_give_item(id, "weapon_deagle")
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
         fm_give_item(id, "ammo_556nato");
         fm_give_item(id, "ammo_556nato");
         fm_give_item(id, "ammo_556nato");
         fm_give_item(id, "ammo_556nato");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
      }
      case 2:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_shield")
         fm_give_item(id, "weapon_usp")
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
         fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
      }
      case 3:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_awp")
         fm_give_item(id, "weapon_deagle")
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
         fm_give_item(id, "item_kevlar")
         fm_give_item(id, "item_nvgs")
         fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
         fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
         fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
      }
      case 4:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_m3")
         fm_give_item(id, "weapon_usp")
         fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
         fm_give_item(id, "item_thighpack")
         fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
         fm_give_item(id, "item_nvgs");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_45acp");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
      }
   }

   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Fegyvermenute(id)
{
   new menu = menu_create("\rValassz Bunozot:", "menu_handler2");
 
   menu_additem(menu, "\wDrogfutar", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\wBergyilkos", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\wMerenylo", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\wTerrorista", "4", 0);
 
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
   menu_display(id, menu, 0);
}

public menu_handler2(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[6], iName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
   new key = str_to_num(data);
 
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_ak47");
         fm_give_item(id, "weapon_elite");
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
         fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
         fm_give_item(id, "ammo_762nato");
         fm_give_item(id, "ammo_762nato");
         fm_give_item(id, "ammo_762nato");
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
      }
      case 2:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_scout")
         fm_give_item(id, "weapon_galil")
         fm_give_item(id, "weapon_glock18")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm") //glock lõszer
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_762nato"); //Scout lõszer
         fm_give_item(id, "ammo_762nato");
         fm_give_item(id, "ammo_762nato");
         fm_give_item(id, "ammo_556nato"); //Famas Lõszer
         fm_give_item(id, "ammo_556nato");
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
         fm_give_item(id, "item_kevlar")
      }
      case 3:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "weapon_deagle")
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae");
         fm_give_item(id, "ammo_50ae")
         fm_give_item(id, "item_kevlar")
      }
      case 4:
      {
         fm_give_item(id, "weapon_xm1014")
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
         fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
         fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
         fm_give_item(id, "weapon_glock18")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
         fm_give_item(id, "ammo_9mm")
      }
   }

   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public BuyUzenet(id)
{
   client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sajnalom de nem lehet vasarolni!.");

   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Menu12(id)
{
   new menu = menu_create("\yEMR Shop", "menu_handler3");
   menu_additem(menu, "\wLathatatlansag", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\wGravitacio", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\wGyorsasag", "3", 0);
 
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);
}

public menu_handler3(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

   new key = str_to_num(data);

   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         Lathatatlan(id)
      }
      case 2:
      {
         Gravitacio(id)
      }
      case 3:
      {
         Gyorsasag(id)
      }
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Lathatatlan(id)
{
   new menu = menu_create("\yLathatatlansag menu:", "menu_Lathatatlan");
   menu_additem(menu, "\wKicsi Lathatatlansag (\y25%\w) \r3000$", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\wKozepes Lathatatlansag (\y50%\w) \r6000$", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\wEros Lathatatlansag (\y75%\w) \r9000$", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\wFo Menu", "4", 0);
 
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);
}
 
public menu_Lathatatlan(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

   new key = str_to_num(data);

   new money = cs_get_user_money(id)
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(money >= 3000)
         {
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha, 69);
            cs_set_user_money(id, money - 3000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Vettel 25%-os lathatatlansagot!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 2:
      {
         if(money >= 6000)
         {
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha, 128);
            cs_set_user_money(id, money - 6000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Vettel 50%-os lathatatlansagot!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 3:
      {
         if(money >= 9000)
         {
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha, 197 );
            cs_set_user_money(id, money - 9000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Vettel 75%-os lathatatlansagot!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 4:
      {
         Menu12(id)
      }
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gravitacio(id)
{
   new menu = menu_create("\yGravitacio Menu:", "menu_Gravitacio");
   menu_additem(menu, "\w750 Gravitacio \r1500$", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\w700 Gravitacio \r2000$", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\w650 Gravitacio \r2500$", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\w600 Gravitacio \r3000$", "4", 0);
   menu_additem(menu, "\wFo Menu", "5", 0);
 
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);
}
 
public menu_Gravitacio(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

   new key = str_to_num(data);

   new money = cs_get_user_money(id)
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(money >= 1500)
         {
            set_user_gravity(id, 0.9375)
            cs_set_user_money(id, money - 1500)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Gravitaciod 750-re valtoztatva !", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 2:
      {
         if(money >= 2000)
         {
            set_user_gravity(id, 0.875)
            cs_set_user_money(id, money - 2000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Gravitaciod 700-ra valtoztatva !", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 3:
      {
         if(money >= 2500)
         {
            set_user_gravity(id, 0.8125)
            cs_set_user_money(id, money - 2500)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Gravitaciod 650-ra valtoztatva !", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 4:
      {
         if(money >= 3000)
         {
            set_user_gravity(id, 0.75)
            cs_set_user_money(id, money - 3000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Gravitaciod 600-ra valtoztatva!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 5:
      {
         Menu12(id)
      }
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gyorsasag(id)
{
   new menu = menu_create("\yGyorsasag Menu:", "menu_Gyors");
   menu_additem(menu, "\w+100SPEED \r10000$", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\w+200SPEED \r16000$", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\wFo Menu", "3", 0);

   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);
}
 
public menu_Gyors(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

   new key = str_to_num(data);
   new money = cs_get_user_money(id)
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(money >= 10000)
         {
            new Float:speed = get_user_maxspeed(id) + 100.0;
            set_user_maxspeed(id , speed);
            cs_set_user_money(id, money - 10000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Vettel +100 Sebessetet!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 2:
      {
         if(money >= 16000)
         {
            new Float:speed = get_user_maxspeed(id) + 200.0;
            set_user_maxspeed(id , speed);
            cs_set_user_money(id, money - 16000)
            client_print(id, print_chat, "[%s] Vettel +200 Sebesseget!", ELOJEL)
         }
         else
         {
            client_print(id, print_chat, "[%s] Nincs eleg penzed !", ELOJEL)
         }
      }
      case 3:
      {
         Menu12(id)
      }
   }
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public Jatekneve( )
{
   static gamename[32];
   get_pcvar_string( emr_jateknev, gamename, 31 );
   forward_return( FMV_STRING, gamename );
   return FMRES_SUPERCEDE;
}

public Message_StatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id)
{
   static szIcon[8];
   get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon));
   if( equal(szIcon, "buyzone") )
   {
      if( get_msg_arg_int(1) )
      {
         set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));
         return PLUGIN_HANDLED;
      }
   }
 
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
   precache_model("models/player/emr_terror1.mdl")
   precache_model("models/player/emr_zsaru1.mdl")
}

public Help12( id )
{
   show_motd( id,"emrhelp.txt");
}

public FwdHamPlayerSpawn( id )
{
   if( is_user_alive( id ) )
   {
      strip_user_weapons( id );
      give_item( id, "weapon_knife" );
   }
}

public Event_ResetHUD(id)
{
   if (!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
      Fegyvermenuct(id)

   new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
   if (userTeam == CS_TEAM_CT)
   {
      cs_set_user_model(id, "emr_zsaru1")
   }
   else
   {
      cs_set_user_model(id, "emr_terror1")
   }
   
   client_print(id, print_chat, "[AMXX] A menu megjelenitesehez ird be: /menu")

   return PLUGIN_CONTINUE;
}



Pls próbálja ki valaki :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 07:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Senki sem kezdheti tökéletesen^^ Majd lessz jobb is:D
De amúgy működési hibája nem volt:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 09:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Amugy metal :D A modelleket nem cseréli, a menüt hibásan adja be a "fegyvermenuct" adja be mind2ő csapatbak^^


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 13:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Jogos, azt hittem egybe teszed a menüt, ezért egybe is írtam, sőt, látom nem pont úgy kell a fgvt definiálni a modelnél, mint ahogy emlékeztem. Lényeg: valóban kell még egy register event, pontosabban így:

Kód:
register_event("ResetHUD", "set_model", "b")


A függvény így módosul:

Kód:
public Event_ResetHUD(id)
{
   if (!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
      Fegyvermenuct(id)

   if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
      Fegyvermenute(id)
   
   client_print(id, print_chat, "[AMXX] A menu megjelenitesehez ird be: /menu")

   return PLUGIN_CONTINUE;
}


És még ezt kell belebiggyeszten (model miatt)i:

Kód:
public set_model(id)
{
   if (!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
   if (userTeam == CS_TEAM_CT)
   {
      cs_set_user_model(id, "emr_zsaru1")
   }
   else
   {
      cs_set_user_model(id, "emr_terror1")
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pls csekkold most :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 22:52 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
ravasz a link 8-)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.10.09. 20:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
szevasz kiki
nem egészen értem a mód lényegét
tehát annyi hogy a ct-kbe és a t-kbe is vannak típusok és ameiket választod aszerint kapsz egy fegyvert? enyi?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.10.10. 14:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kiki az uj EMR-modba a T-k nel lehesen valaszni pl Merenylo (kap He,Granatot +Bazooka )
Ct-k kozul legyen Mesterlovesznek (Awp+Scout+200 Kevlar :D)
Es meg sokaig tudnam ragozni :d


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: EMR MOD BY KIKI
HozzászólásElküldve: 2011.10.10. 15:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
DeteCT0R írta:
Kiki az uj EMR-modba a T-k nel lehesen valaszni pl Merenylo (kap He,Granatot +Bazooka )
Ct-k kozul legyen Mesterlovesznek (Awp+Scout+200 Kevlar :D)
Es meg sokaig tudnam ragozni :d



Megoldható(Majd Valamikor)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole