hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 16:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 363 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Van benne hiba? (Knife MOD)
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 12:06 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Heló, írtam egy késmódot, amit majd fejlesztgetek tovább. Arra lennék kiváncsi, hogy ezígy 110%-osan működne?
(u.i. Lefordul)

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fun>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Plugin"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  14.  
  15. new arany[33]
  16. new szint[33]
  17. new oles[33]
  18.  
  19. new asiiknife[33], tomahawk[33], nata[33], dragonknife[33], combat[33], balisong[33], spring[33], tacticalknife[33], rece[33]
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.     register_event("DeathMg", "halal", "a")
  24.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "felkel", 1)
  25.     register_clcmd("say /skin", "kesek")
  26.     register_clcmd("say /skinek", "kesek")
  27.     register_clcmd("say /skins", "kesek")
  28.     register_clcmd("say /bolt", "buy")
  29.     register_clcmd("say /shop", "buy")
  30.     register_clcmd("say /nyelv", "langu")
  31.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32.     register_clcmd("say /add", "alfa")
  33. }
  34. public halal()
  35. {
  36.     new killer = read_data(1)
  37.     new victim = read_data(2)
  38.     if(killer != victim){
  39.         oles[killer]++
  40.         arany[killer] += 0.25
  41.     }
  42.     if(oles[killer] >= 35){
  43.         szint[killer]++
  44.         oles[killer] = 0
  45.     }
  46. }
  47. public felkel(id)
  48. {
  49.     strip_user_weapons(id)
  50.     give_item(id, "weapon_knife")
  51.     ColorChat(id, RED, "^1Parancsok: ^4/skin, /bolt, /rs")
  52.     ColorChat(id, RED, "^1Commands: ^4/skins, /shop, /rs")
  53.     cs_set_user_money(id, 0)
  54. }
  55. public kesek(id)
  56. {
  57.     new cim[121]
  58.     format(cim, charsmax(cim), "\r[P.B.D] \yKes Skinek. \d| \ySzinted: \r%d", szint[id])
  59.     new menu = menu_create(cim, "skin_menu")
  60.    
  61.     if(szint[id] >= 5){
  62.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov [Feloldva]", "1", 0)
  63.     }
  64.     else
  65.     {
  66.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov \d[Lezarva]", "0", 0)
  67.     }
  68.     if(szint[id] >= 10){
  69.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk [Feloldva]", "2", 0)
  70.     }
  71.     else
  72.     {
  73.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk \d[Lezarva]", "0", 0)
  74.     }
  75.     if(szint[id] >= 15){
  76.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata [Feloldva]", "3", 0)
  77.     }
  78.     else
  79.     {
  80.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata \d[Lezarva]", "0", 0)
  81.     }
  82.     if(szint[id] >= 25){
  83.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon [Feloldva]", "4", 0)
  84.     }
  85.     else
  86.     {
  87.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon \d[Lezarva]", "0", 0)
  88.     }
  89.     if(szint[id] >= 50){
  90.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat [Feloldva]", "5", 0)
  91.     }
  92.     else
  93.     {
  94.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat \d[Lezarva]", "0", 0)
  95.     }
  96.     if(szint[id] >= 75){
  97.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong [Feloldva]", "6", 0)
  98.     }
  99.     else
  100.     {
  101.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong  \d[Lezarva]", "0", 0)
  102.     }
  103.     if(szint[id] >= 85){
  104.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring [Feloldva]", "7", 0)
  105.     }
  106.     else
  107.     {
  108.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring \d[Lezarva]", "0", 0)
  109.     }
  110.     if(szint[id] >= 95){
  111.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical [Feloldva]", "8", 0)
  112.     }
  113.     else
  114.     {
  115.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical \d[Lezarva]", "0", 0)
  116.     }
  117.     if(szint[id] >= 125){
  118.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow [Feloldva]", "9", 0)
  119.     }
  120.     else
  121.     {
  122.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow \d[Lezarva]", "0", 0)
  123.     }
  124.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  128.     menu_display(id, menu, 0);
  129. }
  130. public skin_menu(id, menu, item){
  131.     if( item == MENU_EXIT ){
  132.         menu_destroy(menu)
  133.         return PLUGIN_HANDLED;
  134.     }
  135.    
  136.     new data[6], szName[64];
  137.     new access, callback;
  138.    
  139.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  140.    
  141.     new key = str_to_num(data)
  142.     switch(key){
  143.         case 0:{
  144.             kesek(id)
  145.             ColorChat(id, RED, "Keves szint")
  146.         }
  147.         case 1:{
  148.             asiiknife[id] = 1
  149.             tomahawk[id] = 0
  150.             nata[id] = 0
  151.             dragonknife[id] = 0
  152.             combat[id] = 0
  153.             balisong[id] = 0
  154.             spring[id] = 0
  155.             tacticalknife[id] = 0
  156.             rece[id] = 0
  157.         }
  158.         case 2:{
  159.             asiiknife[id] = 0
  160.             tomahawk[id] = 1
  161.             nata[id] = 0
  162.             dragonknife[id] = 0
  163.             combat[id] = 0
  164.             balisong[id] = 0
  165.             spring[id] = 0
  166.             tacticalknife[id] = 0
  167.             rece[id] = 0
  168.         }
  169.         case 3:{
  170.             asiiknife[id] = 0
  171.             tomahawk[id] = 0
  172.             nata[id] = 1
  173.             dragonknife[id] = 0
  174.             combat[id] = 0
  175.             balisong[id] = 0
  176.             spring[id] = 0
  177.             tacticalknife[id] = 0
  178.             rece[id] = 0
  179.         }
  180.         case 4:{
  181.             asiiknife[id] = 0
  182.             tomahawk[id] = 0
  183.             nata[id] = 0
  184.             dragonknife[id] = 1
  185.             combat[id] = 0
  186.             balisong[id] = 0
  187.             spring[id] = 0
  188.             tacticalknife[id] = 0
  189.             rece[id] = 0
  190.         }
  191.         case 5:{
  192.             asiiknife[id] = 0
  193.             tomahawk[id] = 0
  194.             nata[id] = 0
  195.             dragonknife[id] = 0
  196.             combat[id] = 1
  197.             balisong[id] = 0
  198.             spring[id] = 0
  199.             tacticalknife[id] = 0
  200.             rece[id] = 0
  201.         }
  202.         case 6:{
  203.             asiiknife[id] = 0
  204.             tomahawk[id] = 0
  205.             nata[id] = 0
  206.             dragonknife[id] = 0
  207.             combat[id] = 0
  208.             balisong[id] = 1
  209.             spring[id] = 0
  210.             tacticalknife[id] = 0
  211.             rece[id] = 0
  212.         }
  213.         case 7:{
  214.             asiiknife[id] = 0
  215.             tomahawk[id] = 0
  216.             nata[id] = 0
  217.             dragonknife[id] = 0
  218.             combat[id] = 0
  219.             balisong[id] = 0
  220.             spring[id] = 1
  221.             tacticalknife[id] = 0
  222.             rece[id] = 0
  223.         }
  224.         case 8:{
  225.             asiiknife[id] = 0
  226.             tomahawk[id] = 0
  227.             nata[id] = 0
  228.             dragonknife[id] = 0
  229.             combat[id] = 0
  230.             balisong[id] = 0
  231.             spring[id] = 0
  232.             tacticalknife[id] = 1
  233.             rece[id] = 0
  234.         }
  235.         case 9:{
  236.             asiiknife[id] = 0
  237.             tomahawk[id] = 0
  238.             nata[id] = 0
  239.             dragonknife[id] = 0
  240.             combat[id] = 0
  241.             balisong[id] = 0
  242.             spring[id] = 0
  243.             tacticalknife[id] = 0
  244.             rece[id] = 1
  245.         }
  246.     }
  247.     menu_destroy(menu);
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250. public plugin_precache(){
  251.     precache_model("models/kesek/asiiknife.mdl")
  252.     precache_model("models/kesek/tomahawk.mdl")
  253.     precache_model("models/kesek/nata.mdl")
  254.     precache_model("models/kesek/dragonknife.mdl")
  255.     precache_model("models/kesek/combat.mdl")
  256.     precache_model("models/kesek/balisong.mdl")
  257.     precache_model("models/kesek/spring.mdl")
  258.     precache_model("models/kesek/tacticalknife.mdl")
  259.     precache_model("models/kesek/rece.mdl")
  260. }
  261. public ecw(id){
  262.     new fgy = get_user_weapon(id)
  263.    
  264.     if(fgy == CSW_KNIFE && asiiknife[id] == 1){
  265.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/asiiknife.mdl")
  266.     }
  267.     if(fgy == CSW_KNIFE && tomahawk[id] == 1){
  268.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tomahawk.mdl")
  269.     }
  270.     if(fgy == CSW_KNIFE && nata[id] == 1){
  271.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/nata.mdl")
  272.     }
  273.     if(fgy == CSW_KNIFE && dragonknife[id] == 1){
  274.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/dragonknife.mdl")
  275.     }
  276.     if(fgy == CSW_KNIFE && combat[id] == 1){
  277.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/combat.mdl")
  278.     }
  279.     if(fgy == CSW_KNIFE && balisong[id] == 1){
  280.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/balisong.mdl")
  281.     }
  282.     if(fgy == CSW_KNIFE && spring[id] == 1){
  283.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/spring.mdl")
  284.     }
  285.     if(fgy == CSW_KNIFE && tacticalknife[id] == 1){
  286.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tacticalknife.mdl")
  287.     }
  288.     if(fgy == CSW_KNIFE && rece[id] == 1){
  289.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/rece.mdl")
  290.     }
  291. }
  292. public buy(id)
  293. {
  294.     new asd[121]
  295.     format(asd, charsmax(asd), "\r[P.B.D] \d~ \yBolt \d| \yAranyad: \r%d", arany[id])
  296.     new menu = menu_create(asd, "bolt_asd")
  297.    
  298.     menu_additem(menu, "\r+50HP \d(5 Arany)", "1", 0)
  299.     menu_additem(menu, "\r+100HP \d(10 Arany)", "2", 0)
  300.     menu_additem(menu, "\rBig Jump (30 Sec) \d(15 Arany)", "3", 0)
  301.     menu_additem(menu, "\rCry Bakancs (1 Perc) \d(20 Arany)", "4", 0)
  302. }
  303. public bolt_asd(id, menu, item){
  304.     if( item == MENU_EXIT ){
  305.         menu_destroy(menu)
  306.         return PLUGIN_HANDLED;
  307.     }
  308.    
  309.     new data[6], szName[64];
  310.     new access, callback;
  311.    
  312.    
  313.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  314.    
  315.    
  316.    
  317.    
  318.     new key = str_to_num(data)
  319.     switch(key){
  320.         case 1:{
  321.             if(arany[id] >= 5){
  322.                 arany[id] -= 5
  323.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  324.                 ColorChat(id, RED, "+50 HP")
  325.             }
  326.         }
  327.         case 2:{
  328.             if(arany[id] >= 10){
  329.                 arany[id] -= 10
  330.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  331.                 ColorChat(id, RED, "+100 HP")
  332.             }
  333.         }
  334.         case 3:{
  335.             if(arany[id] >= 15){
  336.                 arany[id] -= 15
  337.                 ColorChat(id, RED, "BIG JUMP ^1(30 Sec)")
  338.                 set_user_gravity(id, Float:0.6)
  339.                 set_task(30.0, "big_j", id)
  340.             }
  341.         }
  342.         case 4:{
  343.             if(arany[id] >= 20){
  344.                 arany[id] -= 20
  345.                 ColorChat(id, RED, "Cry Bakancs ^1(1 Perc)")
  346.                 set_user_gravity(id, Float:0.5)
  347.                 set_task(60.0, "cry", id)
  348.             }
  349.         }
  350.     }
  351.     menu_destroy(menu);
  352.     return PLUGIN_HANDLED;
  353. }
  354. public big_j(id)
  355. {
  356.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  357. }
  358. public cry(id)
  359. {
  360.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  361. }
  362. public alfa(id)
  363. {
  364.     szint[id] += 20
  365.     arany[id] += 100
  366. }


Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1468 bytes
Code size: 15944 bytes
Data size: 8612 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=1107 cells (4428 bytes)
Total requirements: 42408 bytes
Done.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Van benne hiba? (Knife MOD)
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 12:31 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.11. 13:49
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nekem müködik..:) és amúgy kösz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Van benne hiba? (Knife MOD)
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 14:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Heló, írtam egy késmódot, amit majd fejlesztgetek tovább. Arra lennék kiváncsi, hogy ezígy 110%-osan működne?
(u.i. Lefordul)

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fun>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Plugin"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  14.  
  15. new arany[33]
  16. new szint[33]
  17. new oles[33]
  18.  
  19. new asiiknife[33], tomahawk[33], nata[33], dragonknife[33], combat[33], balisong[33], spring[33], tacticalknife[33], rece[33]
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.     register_event("DeathMg", "halal", "a")
  24.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "felkel", 1)
  25.     register_clcmd("say /skin", "kesek")
  26.     register_clcmd("say /skinek", "kesek")
  27.     register_clcmd("say /skins", "kesek")
  28.     register_clcmd("say /bolt", "buy")
  29.     register_clcmd("say /shop", "buy")
  30.     register_clcmd("say /nyelv", "langu")
  31.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32.     register_clcmd("say /add", "alfa")
  33. }
  34. public halal()
  35. {
  36.     new killer = read_data(1)
  37.     new victim = read_data(2)
  38.     if(killer != victim){
  39.         oles[killer]++
  40.         arany[killer] += 0.25
  41.     }
  42.     if(oles[killer] >= 35){
  43.         szint[killer]++
  44.         oles[killer] = 0
  45.     }
  46. }
  47. public felkel(id)
  48. {
  49.     strip_user_weapons(id)
  50.     give_item(id, "weapon_knife")
  51.     ColorChat(id, RED, "^1Parancsok: ^4/skin, /bolt, /rs")
  52.     ColorChat(id, RED, "^1Commands: ^4/skins, /shop, /rs")
  53.     cs_set_user_money(id, 0)
  54. }
  55. public kesek(id)
  56. {
  57.     new cim[121]
  58.     format(cim, charsmax(cim), "\r[P.B.D] \yKes Skinek. \d| \ySzinted: \r%d", szint[id])
  59.     new menu = menu_create(cim, "skin_menu")
  60.    
  61.     if(szint[id] >= 5){
  62.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov [Feloldva]", "1", 0)
  63.     }
  64.     else
  65.     {
  66.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov \d[Lezarva]", "0", 0)
  67.     }
  68.     if(szint[id] >= 10){
  69.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk [Feloldva]", "2", 0)
  70.     }
  71.     else
  72.     {
  73.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk \d[Lezarva]", "0", 0)
  74.     }
  75.     if(szint[id] >= 15){
  76.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata [Feloldva]", "3", 0)
  77.     }
  78.     else
  79.     {
  80.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata \d[Lezarva]", "0", 0)
  81.     }
  82.     if(szint[id] >= 25){
  83.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon [Feloldva]", "4", 0)
  84.     }
  85.     else
  86.     {
  87.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon \d[Lezarva]", "0", 0)
  88.     }
  89.     if(szint[id] >= 50){
  90.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat [Feloldva]", "5", 0)
  91.     }
  92.     else
  93.     {
  94.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat \d[Lezarva]", "0", 0)
  95.     }
  96.     if(szint[id] >= 75){
  97.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong [Feloldva]", "6", 0)
  98.     }
  99.     else
  100.     {
  101.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong  \d[Lezarva]", "0", 0)
  102.     }
  103.     if(szint[id] >= 85){
  104.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring [Feloldva]", "7", 0)
  105.     }
  106.     else
  107.     {
  108.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring \d[Lezarva]", "0", 0)
  109.     }
  110.     if(szint[id] >= 95){
  111.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical [Feloldva]", "8", 0)
  112.     }
  113.     else
  114.     {
  115.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical \d[Lezarva]", "0", 0)
  116.     }
  117.     if(szint[id] >= 125){
  118.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow [Feloldva]", "9", 0)
  119.     }
  120.     else
  121.     {
  122.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow \d[Lezarva]", "0", 0)
  123.     }
  124.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  128.     menu_display(id, menu, 0);
  129. }
  130. public skin_menu(id, menu, item){
  131.     if( item == MENU_EXIT ){
  132.         menu_destroy(menu)
  133.         return PLUGIN_HANDLED;
  134.     }
  135.    
  136.     new data[6], szName[64];
  137.     new access, callback;
  138.    
  139.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  140.    
  141.     new key = str_to_num(data)
  142.     switch(key){
  143.         case 0:{
  144.             kesek(id)
  145.             ColorChat(id, RED, "Keves szint")
  146.         }
  147.         case 1:{
  148.             asiiknife[id] = 1
  149.             tomahawk[id] = 0
  150.             nata[id] = 0
  151.             dragonknife[id] = 0
  152.             combat[id] = 0
  153.             balisong[id] = 0
  154.             spring[id] = 0
  155.             tacticalknife[id] = 0
  156.             rece[id] = 0
  157.         }
  158.         case 2:{
  159.             asiiknife[id] = 0
  160.             tomahawk[id] = 1
  161.             nata[id] = 0
  162.             dragonknife[id] = 0
  163.             combat[id] = 0
  164.             balisong[id] = 0
  165.             spring[id] = 0
  166.             tacticalknife[id] = 0
  167.             rece[id] = 0
  168.         }
  169.         case 3:{
  170.             asiiknife[id] = 0
  171.             tomahawk[id] = 0
  172.             nata[id] = 1
  173.             dragonknife[id] = 0
  174.             combat[id] = 0
  175.             balisong[id] = 0
  176.             spring[id] = 0
  177.             tacticalknife[id] = 0
  178.             rece[id] = 0
  179.         }
  180.         case 4:{
  181.             asiiknife[id] = 0
  182.             tomahawk[id] = 0
  183.             nata[id] = 0
  184.             dragonknife[id] = 1
  185.             combat[id] = 0
  186.             balisong[id] = 0
  187.             spring[id] = 0
  188.             tacticalknife[id] = 0
  189.             rece[id] = 0
  190.         }
  191.         case 5:{
  192.             asiiknife[id] = 0
  193.             tomahawk[id] = 0
  194.             nata[id] = 0
  195.             dragonknife[id] = 0
  196.             combat[id] = 1
  197.             balisong[id] = 0
  198.             spring[id] = 0
  199.             tacticalknife[id] = 0
  200.             rece[id] = 0
  201.         }
  202.         case 6:{
  203.             asiiknife[id] = 0
  204.             tomahawk[id] = 0
  205.             nata[id] = 0
  206.             dragonknife[id] = 0
  207.             combat[id] = 0
  208.             balisong[id] = 1
  209.             spring[id] = 0
  210.             tacticalknife[id] = 0
  211.             rece[id] = 0
  212.         }
  213.         case 7:{
  214.             asiiknife[id] = 0
  215.             tomahawk[id] = 0
  216.             nata[id] = 0
  217.             dragonknife[id] = 0
  218.             combat[id] = 0
  219.             balisong[id] = 0
  220.             spring[id] = 1
  221.             tacticalknife[id] = 0
  222.             rece[id] = 0
  223.         }
  224.         case 8:{
  225.             asiiknife[id] = 0
  226.             tomahawk[id] = 0
  227.             nata[id] = 0
  228.             dragonknife[id] = 0
  229.             combat[id] = 0
  230.             balisong[id] = 0
  231.             spring[id] = 0
  232.             tacticalknife[id] = 1
  233.             rece[id] = 0
  234.         }
  235.         case 9:{
  236.             asiiknife[id] = 0
  237.             tomahawk[id] = 0
  238.             nata[id] = 0
  239.             dragonknife[id] = 0
  240.             combat[id] = 0
  241.             balisong[id] = 0
  242.             spring[id] = 0
  243.             tacticalknife[id] = 0
  244.             rece[id] = 1
  245.         }
  246.     }
  247.     menu_destroy(menu);
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250. public plugin_precache(){
  251.     precache_model("models/kesek/asiiknife.mdl")
  252.     precache_model("models/kesek/tomahawk.mdl")
  253.     precache_model("models/kesek/nata.mdl")
  254.     precache_model("models/kesek/dragonknife.mdl")
  255.     precache_model("models/kesek/combat.mdl")
  256.     precache_model("models/kesek/balisong.mdl")
  257.     precache_model("models/kesek/spring.mdl")
  258.     precache_model("models/kesek/tacticalknife.mdl")
  259.     precache_model("models/kesek/rece.mdl")
  260. }
  261. public ecw(id){
  262.     new fgy = get_user_weapon(id)
  263.    
  264.     if(fgy == CSW_KNIFE && asiiknife[id] == 1){
  265.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/asiiknife.mdl")
  266.     }
  267.     if(fgy == CSW_KNIFE && tomahawk[id] == 1){
  268.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tomahawk.mdl")
  269.     }
  270.     if(fgy == CSW_KNIFE && nata[id] == 1){
  271.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/nata.mdl")
  272.     }
  273.     if(fgy == CSW_KNIFE && dragonknife[id] == 1){
  274.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/dragonknife.mdl")
  275.     }
  276.     if(fgy == CSW_KNIFE && combat[id] == 1){
  277.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/combat.mdl")
  278.     }
  279.     if(fgy == CSW_KNIFE && balisong[id] == 1){
  280.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/balisong.mdl")
  281.     }
  282.     if(fgy == CSW_KNIFE && spring[id] == 1){
  283.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/spring.mdl")
  284.     }
  285.     if(fgy == CSW_KNIFE && tacticalknife[id] == 1){
  286.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tacticalknife.mdl")
  287.     }
  288.     if(fgy == CSW_KNIFE && rece[id] == 1){
  289.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/rece.mdl")
  290.     }
  291. }
  292. public buy(id)
  293. {
  294.     new asd[121]
  295.     format(asd, charsmax(asd), "\r[P.B.D] \d~ \yBolt \d| \yAranyad: \r%d", arany[id])
  296.     new menu = menu_create(asd, "bolt_asd")
  297.    
  298.     menu_additem(menu, "\r+50HP \d(5 Arany)", "1", 0)
  299.     menu_additem(menu, "\r+100HP \d(10 Arany)", "2", 0)
  300.     menu_additem(menu, "\rBig Jump (30 Sec) \d(15 Arany)", "3", 0)
  301.     menu_additem(menu, "\rCry Bakancs (1 Perc) \d(20 Arany)", "4", 0)
  302. }
  303. public bolt_asd(id, menu, item){
  304.     if( item == MENU_EXIT ){
  305.         menu_destroy(menu)
  306.         return PLUGIN_HANDLED;
  307.     }
  308.    
  309.     new data[6], szName[64];
  310.     new access, callback;
  311.    
  312.    
  313.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  314.    
  315.    
  316.    
  317.    
  318.     new key = str_to_num(data)
  319.     switch(key){
  320.         case 1:{
  321.             if(arany[id] >= 5){
  322.                 arany[id] -= 5
  323.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  324.                 ColorChat(id, RED, "+50 HP")
  325.             }
  326.         }
  327.         case 2:{
  328.             if(arany[id] >= 10){
  329.                 arany[id] -= 10
  330.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  331.                 ColorChat(id, RED, "+100 HP")
  332.             }
  333.         }
  334.         case 3:{
  335.             if(arany[id] >= 15){
  336.                 arany[id] -= 15
  337.                 ColorChat(id, RED, "BIG JUMP ^1(30 Sec)")
  338.                 set_user_gravity(id, Float:0.6)
  339.                 set_task(30.0, "big_j", id)
  340.             }
  341.         }
  342.         case 4:{
  343.             if(arany[id] >= 20){
  344.                 arany[id] -= 20
  345.                 ColorChat(id, RED, "Cry Bakancs ^1(1 Perc)")
  346.                 set_user_gravity(id, Float:0.5)
  347.                 set_task(60.0, "cry", id)
  348.             }
  349.         }
  350.     }
  351.     menu_destroy(menu);
  352.     return PLUGIN_HANDLED;
  353. }
  354. public big_j(id)
  355. {
  356.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  357. }
  358. public cry(id)
  359. {
  360.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  361. }
  362. public alfa(id)
  363. {
  364.     szint[id] += 20
  365.     arany[id] += 100
  366. }


Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1468 bytes
Code size: 15944 bytes
Data size: 8612 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=1107 cells (4428 bytes)
Total requirements: 42408 bytes
Done.

Jonak jo de mert kell ennyi tombot csinalni ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole