hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 11:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 308 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 308 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
*GrafitY* írta:
Pista. írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.     #include <engine>
  6.  
  7.     #define PLUGIN "Rangok"
  8.     #define VERSION "1.0"
  9.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  10.  
  11.     new message[192]
  12.     new nev[32]
  13.     new Temp[192]
  14.     static color[10]
  15.     new g_vault
  16.     new olesek[33]
  17.     new szint[33]
  18.  
  19.  
  20.     #define ASD 15
  21.  
  22.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  23.  
  24.     new const szamok[ASD] = {
  25.     10,
  26.     20,
  27.     40,
  28.     60,
  29.     80,
  30.     100,
  31.     150,
  32.     200,
  33.     220,
  34.     250,
  35.     300,
  36.     320,
  37.     340,
  38.     380,
  39.     400
  40.  
  41.     }
  42.  
  43.     new const rangok[ASD+1][] = {
  44.     "|Újonc||Szint:1|",
  45.     "|Lelkes||Szint:2|",
  46.     "|Tag||Szint:3|",
  47.     "|Beavatott||Szint:4|",
  48.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  49.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  50.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  51.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  52.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  53.     "|Félisten||Szint:10|",
  54.     "|Östag||Szint:11|",
  55.     "|Veterán||Szint:12|",
  56.     "|Őskövület||Szint:13|",
  57.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  58.     "|ISTEN||Szint:15|",
  59.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  60.     }
  61.  
  62.     public plugin_init()
  63.     {
  64.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  66.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  67.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  68.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  69.     register_clcmd("say", "sayhook")
  70.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  71.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72.     g_vault = nvault_open("Rang")
  73.  
  74.     }
  75.     public hud(id)
  76.     {
  77.     if(szint[id] != ASD+1)
  78.     {
  79.  
  80.  
  81.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82.     }
  83.     else {
  84.  
  85.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  86.     }
  87.  
  88.     }
  89.     public sayhook(id)
  90.     {
  91.  
  92.     read_args (message, 191)
  93.     remove_quotes (message)
  94.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95.     {
  96.     return PLUGIN_CONTINUE
  97.     }
  98.     get_user_name(id, nev, 31)
  99.     if(is_user_alive(id)) {
  100.     get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102.     }
  103.     sendmessage(color)
  104.     return PLUGIN_HANDLED
  105.     }
  106.     public tshook(id)
  107.     {
  108.     read_args (message, 191)
  109.     remove_quotes (message)
  110.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111.     {
  112.     return PLUGIN_CONTINUE
  113.     }
  114.     get_user_name(id, nev, 31)
  115.     new playerTeam = get_user_team(id)
  116.     new playerTeamName[19]
  117.     switch (playerTeam)
  118.     {
  119.     case 1: {
  120.     copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  121.  
  122.     }
  123.     case 2: {
  124.     copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  125.  
  126.     }
  127.     default:
  128.     copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  129.     }
  130.     if(is_user_alive(id))
  131.     {
  132.     get_user_team(id, color, 9)
  133.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135.     }
  136.     else {
  137.     get_user_team(id, color, 9)
  138.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  139.     }
  140.     sendtmessage(color, playerTeam)
  141.     return PLUGIN_HANDLED
  142.     }
  143.     public sendmessage(color[])
  144.     {
  145.     new teamName[10]
  146.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147.     {
  148.     get_user_team (player, teamName, 9)
  149.     teamf (player, color)
  150.     elkuldes(player, Temp)
  151.     teamf(player, teamName)
  152.     }
  153.     }
  154.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  155.     {
  156.     new teamName[10]
  157.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  158.     {
  159.     if(get_user_team(player) == playerTeam)
  160.     {
  161.     get_user_team (player, teamName, 9)
  162.     elkuldes(player, Temp)
  163.     teamf (player, teamName)
  164.     teamf (player, color)
  165.     }
  166.     }
  167.     }
  168.     public teamf(player, team[])
  169.     {
  170.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  171.     write_byte(player)
  172.     write_string(team)
  173.     message_end()
  174.     }
  175.     public elkuldes(player, Temp[])
  176.     {
  177.  
  178.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  179.     write_byte( player )
  180.     write_string( Temp )
  181.     message_end()
  182.  
  183.     }
  184.  
  185.     public client_connect(id)
  186.     {  
  187.     LoadData(id)
  188.     }
  189.     public client_disconnect(id)
  190.     {
  191.     SaveData(id)
  192.     }
  193.  
  194.     public SaveData(id)
  195.     {
  196.     new name[32]
  197.     get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  201.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  203.     return PLUGIN_CONTINUE
  204.     }
  205.     public LoadData(id)
  206.     {
  207.     new name[32]
  208.     get_user_name(id, name, 31)
  209.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  210.  
  211.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  212.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  217.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  218.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  219.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  220.     return PLUGIN_CONTINUE
  221.     }
  222.     public halal()
  223.     {
  224.     new killer = read_data(1)
  225.     new victim = read_data(2)
  226.  
  227.     if(killer != victim)
  228.     olesek[killer]++
  229.  
  230.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  231.     {
  232.     szint[killer]++
  233.     }
  234.     }
  235.     public client_PreThink(id) {
  236.         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
  237.         show_hudmessage(id, "Oleseid: %d^nSzinted: %s", olesek[id], rangok[szint[id]])
  238. }
*GrafitY* írta:
Ebből valaki ki tudná venni a jogokra való prefixeket? (Tulaj, Admin, Vip, stb..)
Szóval sima prefixek legyenek ölésért, és hogy radar alatt HUD-ban kiírja, hogy
  1. Öléseid: xy
  2. Szinted:xy


Köszi, igaz hogy nem írtam még egy dolgot, de azt meglehetne?
Hogy ne írja a csapat prefixet sem, (CT, T, Néző, Halott, stb) mivel vagy iChat v2.3.3-al fogom használni, vagy pedig LiteChat-el. És hogy csak azokat a prefixeket, és tagokat írja, amik öléskor megszerezhetőek.

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.     #include <engine>
  6.  
  7.     #define PLUGIN "Rangok"
  8.     #define VERSION "1.0"
  9.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  10.  
  11.     new g_vault
  12.     new olesek[33]
  13.     new szint[33]
  14.  
  15.  
  16.     #define ASD 15
  17.  
  18.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  19.  
  20.     new const szamok[ASD] = {
  21.     10,
  22.     20,
  23.     40,
  24.     60,
  25.     80,
  26.     100,
  27.     150,
  28.     200,
  29.     220,
  30.     250,
  31.     300,
  32.     320,
  33.     340,
  34.     380,
  35.     400
  36.  
  37.     }
  38.  
  39.     new const rangok[ASD+1][] = {
  40.     "|Újonc||Szint:1|",
  41.     "|Lelkes||Szint:2|",
  42.     "|Tag||Szint:3|",
  43.     "|Beavatott||Szint:4|",
  44.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  45.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  46.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  47.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  48.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  49.     "|Félisten||Szint:10|",
  50.     "|Östag||Szint:11|",
  51.     "|Veterán||Szint:12|",
  52.     "|Őskövület||Szint:13|",
  53.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  54.     "|ISTEN||Szint:15|",
  55.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  56.     }
  57.  
  58.     public plugin_init()
  59.     {
  60.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  61.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  62.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  63.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  64.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  65.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  66.     g_vault = nvault_open("Rang")
  67.  
  68.     }
  69.     public hud(id)
  70.     {
  71.     if(szint[id] != ASD+1)
  72.     {
  73.  
  74.  
  75.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  76.     }
  77.     else {
  78.  
  79.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  80.     }
  81.  
  82.     }
  83.  
  84.     public client_connect(id)
  85.     {  
  86.     LoadData(id)
  87.     }
  88.     public client_disconnect(id)
  89.     {
  90.     SaveData(id)
  91.     }
  92.  
  93.     public SaveData(id)
  94.     {
  95.     new name[32]
  96.     get_user_name(id, name, 31)
  97.  
  98.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  99.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  100.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  101.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  102.     return PLUGIN_CONTINUE
  103.     }
  104.     public LoadData(id)
  105.     {
  106.     new name[32]
  107.     get_user_name(id, name, 31)
  108.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  109.  
  110.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  111.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  112.  
  113.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  114.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  115.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  116.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  117.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  118.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  119.     return PLUGIN_CONTINUE
  120.     }
  121.     public halal()
  122.     {
  123.     new killer = read_data(1)
  124.     new victim = read_data(2)
  125.  
  126.     if(killer != victim)
  127.     olesek[killer]++
  128.  
  129.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  130.     {
  131.     szint[killer]++
  132.     }
  133.     }
  134.     public client_PreThink(id) {
  135.         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
  136.         show_hudmessage(id, "Oleseid: %d^nSzinted: %s", olesek[id], rangok[szint[id]])
  137. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 20:54 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Megvan ami nekem kellett! :)

Csakhogy ebből ki kellene szedni ugyan úgy a jogokra való prefixeket (Admin, Tulaj, Vip, stb..), és a csapat tegeket. (CT, T, Néző, Halott, Élő..stb..)

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <cstrike>
  4.     #include <csstats>
  5.  
  6.     #pragma tabsize 0
  7.  
  8.     #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9.     #define VERSION "1.5"
  10.     #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  11.  
  12.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15.     #define RANK_SILVER 0
  16.     #define RANK_SILVER2 1
  17.     #define RANK_SILVER3 2
  18.     #define RANK_SILVER4 3
  19.     #define RANK_SILVERE 4
  20.     #define RANK_SILVEREM 5
  21.     #define RANK_NOVA 6
  22.     #define RANK_NOVA2 7
  23.     #define RANK_NOVA3 8
  24.     #define RANK_NOVAM 9
  25.     #define RANK_AK 10
  26.     #define RANK_AK2 11
  27.     #define RANK_DAK 12
  28.     #define RANK_SHERIFF 13
  29.     #define RANK_SAS 14
  30.     #define RANK_SASM 15
  31.     #define RANK_SUPREME 16
  32.     #define RANK_GLOBAL 17
  33.     #define RANK_UBER 18
  34.  
  35.     #define MAXRANKS 19
  36.  
  37.     new message[192]
  38.  
  39.     new strName[191]
  40.     new strText[191]
  41.     new sayText
  42.     new teamInfo
  43.     new maxPlayers
  44.     new PlayerRank[33]
  45.     new Float:HUD_INTERVAL
  46.  
  47.     new static color[10]
  48.  
  49.     new const RANKS[MAXRANKS][] =
  50.     {
  51.         "Silver I",
  52.         "Silver II",
  53.         "Silver III",
  54.         "Silver IV",
  55.         "Silver Elite",
  56.         "Silver Elite Mester",
  57.         "Arany Nova I",
  58.         "Arany Nova II",
  59.         "Arany Nova III",
  60.         "Arany Nova Mester",
  61.         "AK",
  62.         "Koszorus AK",
  63.         "Dupla AK",
  64.         "Sheriff",
  65.         "Sas",
  66.         "Sas Mester",
  67.         "Supreme",
  68.         "Global Elite",
  69.         "Legenda"
  70.     }
  71.  
  72.     #define size 18
  73.  
  74.     new const szamok[size] =
  75.     {
  76.         50,
  77.         100,
  78.         200,
  79.         300,
  80.         450,
  81.         650,
  82.         800,
  83.         1000,
  84.         1200,
  85.         1400,
  86.         1700,
  87.         2000,
  88.         2500,
  89.         3000,
  90.         3600,
  91.         4500,
  92.         5500,
  93.         20000
  94.     }
  95.  
  96.     public plugin_init()
  97.     {
  98.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  99.         register_clcmd("say /rang", "hud")
  100.         register_clcmd("say rang", "hud")
  101.         register_clcmd ("say", "hook_say")
  102.         register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  103.  
  104.         register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  105.         register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  106.         sethudtime()
  107.  
  108.         sayText = get_user_msgid ("SayText")
  109.         teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  110.         maxPlayers = get_maxplayers()
  111.  
  112.         set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  113.  
  114.         register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  115.     }
  116.  
  117.     public sethudtime()
  118.     {
  119.         new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  120.         if (refreshtime == 0.9)
  121.         {
  122.             HUD_INTERVAL = 0.9
  123.         }
  124.         else if (refreshtime != 0.9)
  125.         {
  126.             HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  127.         }
  128.  
  129.         return PLUGIN_CONTINUE
  130.     }
  131.  
  132.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  133.     {
  134.         return PLUGIN_HANDLED
  135.     }
  136.  
  137.     public korUzenet()
  138.     {
  139.         ColorChat( 0, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  140.         return PLUGIN_HANDLED;
  141.     }
  142.  
  143.     public hud(id)
  144.     {
  145.         new stats[8]
  146.     new bodyhits[8]
  147.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  148.  
  149.         ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  150.  
  151.         if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  152.         {
  153.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  154.             ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  155.         }
  156.         else
  157.         {
  158.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  159.             ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  160.         }
  161.     }
  162.  
  163.     public hook_say(id)
  164.     {
  165.         read_args (message, 191)
  166.         remove_quotes (message)
  167.  
  168.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  169.         return PLUGIN_CONTINUE
  170.  
  171.         new name[32]
  172.         get_user_name (id, name, 31)
  173.  
  174.         new isAlive, alive[32]
  175.  
  176.         if (is_user_alive (id))
  177.         {
  178.             isAlive = 1
  179.             alive = "^1 "
  180.         }
  181.         else
  182.         {
  183.             isAlive = 0
  184.             alive = "^1*HALOTT* "
  185.         }
  186.  
  187.         //static color[10]
  188.  
  189.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  190.         {
  191.             //get_user_team (id, color, 9)
  192.             getTeam(id)
  193.             format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  194.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  195.         }  
  196.  
  197.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  198.         {
  199.             getTeam(id)
  200.             format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  201.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  202.         }    
  203.  
  204.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  205.         {
  206.             getTeam(id)
  207.             format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  208.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  209.         }
  210.  
  211.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  212.         {
  213.             getTeam(id)
  214.             format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  215.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  216.         }
  217.  
  218.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  219.         sendMessage (color, isAlive)
  220.  
  221.         return PLUGIN_CONTINUE
  222.     }
  223.  
  224.     public hook_teamsay(id)
  225.     {
  226.         new playerTeam = get_user_team(id)
  227.         new playerTeamName[19]
  228.  
  229.         switch (playerTeam)
  230.         {
  231.             case 1:
  232.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  233.  
  234.             case 2:
  235.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  236.  
  237.             default:
  238.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  239.         }
  240.  
  241.         read_args (message, 191)
  242.         remove_quotes (message)
  243.  
  244.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  245.         return PLUGIN_CONTINUE
  246.  
  247.         new isAlive, alive[32]
  248.  
  249.         if (is_user_alive (id))
  250.         {
  251.             isAlive = 1
  252.             alive = "^1 "
  253.         }
  254.         else
  255.         {
  256.             isAlive = 0
  257.             alive = "^1*HALOTT* "
  258.         }
  259.  
  260.         new name[32]
  261.         get_user_name (id, name, 31)
  262.  
  263.         //static color[10]
  264.  
  265.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  266.         {
  267.             //get_user_team (id, color, 9)
  268.             getTeam(id)
  269.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[TULAJ][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  270.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  271.         }  
  272.  
  273.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  274.         {
  275.             getTeam(id)
  276.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[ADMIN][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  277.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  278.         }    
  279.  
  280.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  281.         {
  282.             getTeam(id)
  283.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[VIP][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  284.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  285.         }
  286.  
  287.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  288.         {
  289.             getTeam(id)
  290.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[%s] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  291.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  292.         }
  293.  
  294.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  295.         sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  296.  
  297.         return PLUGIN_CONTINUE
  298.     }
  299.  
  300.     public sendMessage (color[], alive)
  301.     {
  302.         new teamName[10]
  303.  
  304.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  305.         {
  306.         if (!is_user_connected(player))
  307.             continue
  308.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  309.             {
  310.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  311.                 changeTeamInfo (player, color)
  312.                 writeMessage (player, message)
  313.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  314.             }
  315.         }
  316.     }
  317.  
  318.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  319.     {
  320.         new teamName[10]
  321.  
  322.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  323.         {
  324.         if (!is_user_connected(player))
  325.             continue
  326.  
  327.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  328.             {
  329.                 if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  330.                 {
  331.                     get_user_team (player, teamName, 9)
  332.                     changeTeamInfo (player, color)
  333.                     writeMessage (player, message)
  334.                     changeTeamInfo (player, teamName)
  335.                 }
  336.             }
  337.         }
  338.     }
  339.  
  340.     public changeTeamInfo (player, team[])
  341.     {
  342.         message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)  
  343.         write_byte (player)
  344.         write_string (team)
  345.         message_end()  
  346.     }
  347.  
  348.     public writeMessage (player, message[])
  349.     {
  350.         message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  351.         write_byte (player)
  352.         write_string (message)
  353.         message_end ()
  354.     }
  355.  
  356.     stock bool:is_user_steam(id)
  357.     {
  358.         static dp_pointer;
  359.  
  360.         if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  361.         {
  362.             server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  363.             server_exec();
  364.             return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  365.         }
  366.  
  367.         return false;
  368.     }
  369.  
  370.     public client_putinserver(id)
  371.     {
  372.         if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  373.         {
  374.             return PLUGIN_HANDLED
  375.         }
  376.         else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  377.         {
  378.             set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  379.         }
  380.         else
  381.         {
  382.             set_task(0.5, "remTask", id)
  383.         }
  384.  
  385.         return PLUGIN_CONTINUE
  386.     }
  387.  
  388.     public remTask(id)
  389.     {
  390.         remove_task(id, 0)
  391.     }
  392.  
  393.     public getTeam(id)
  394.     {
  395.         get_user_team (id, color, 9)
  396.     }
  397.  
  398.     public setDisplay(id)
  399.     {
  400.         if(!is_user_connected(id))
  401.             return PLUGIN_CONTINUE
  402.  
  403.     new stats[8]
  404.     new bodyhits[8]
  405.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  406.  
  407.         if(stats[0] < 50)
  408.         {
  409.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  410.         }
  411.         else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  412.         {
  413.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  414.         }
  415.         else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  416.         {
  417.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  418.         }
  419.         else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  420.         {
  421.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  422.         }
  423.         else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  424.         {
  425.             PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  426.         }
  427.         else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  428.         {
  429.             PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  430.         }
  431.         else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  432.         {
  433.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  434.         }
  435.         else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  436.         {
  437.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  438.         }
  439.         else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  440.         {
  441.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  442.         }
  443.         else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  444.         {
  445.             PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  446.         }
  447.         else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  448.         {
  449.             PlayerRank[id] = RANK_AK
  450.         }
  451.         else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  452.         {
  453.             PlayerRank[id] = RANK_AK2
  454.         }
  455.         else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  456.         {
  457.             PlayerRank[id] = RANK_DAK
  458.         }
  459.         else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  460.         {
  461.             PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  462.         }
  463.         else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  464.         {
  465.             PlayerRank[id] = RANK_SAS
  466.         }
  467.         else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  468.         {
  469.             PlayerRank[id] = RANK_SASM
  470.         }
  471.         else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  472.         {
  473.             PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  474.         }
  475.         else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  476.         {
  477.             PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  478.         }
  479.         else if(stats[0] >= 20000)
  480.         {
  481.             PlayerRank[id] = RANK_UBER
  482.         }
  483.  
  484.         set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  485.         show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRang: %s", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  486.         //show_hudmessage(id, "%s ^nÖlések: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  487.  
  488.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  489.  
  490.         return PLUGIN_CONTINUE
  491.     }
  492.  
  493.     stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  494.     {
  495.         new count = 1, players[32];
  496.         static msg[191];
  497.         vformat(msg, 190, input, 3);
  498.  
  499.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  500.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  501.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  502.  
  503.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  504.         {
  505.             for (new i = 0; i < count; i++)
  506.             {
  507.                 if (is_user_connected(players[i]))
  508.                 {
  509.                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  510.                     write_byte(players[i]);
  511.                     write_string(msg);
  512.                     message_end();
  513.                 }
  514.             }
  515.         }
  516.     }
  517. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  518. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  519. */

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.23. 07:14 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Nyiss egy új témát.

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.23. 12:24 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Kösz hogy felraktad az sma-t kiprobáltam és teljesen jól működött :3
Kivéve egy dolgot.Hogy nem lehet sima chatben írni csak team chatben, ha meg már egyszer írtál team chatben és utána sima chatben akkor a team chatest ismételgeti.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole