hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Global Offensive mód c4 bug javítása
HozzászólásElküldve:2016.07.08. 21:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.03.25. 22:15
Hozzászólások:159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Megoldva!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Configos91 2016.07.10. 12:24-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 09:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.06.05. 20:55
Hozzászólások:347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Configos91 írta:
Sziasztok ebben a global offensive módban azt kéne kijavítani hogy amikor megkapjuk a c4-et akkor és utána ha fegyver választunk miért tűnik el a c4 ezt kéne megoldani hogy ne tűnjön el a c4 ha kiválasztjuk a menüből a fegyvert.

Szia nekem, ugyan így csinált ted a plugins.ini-be, a legvégére.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 10:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.03.25. 22:15
Hozzászólások:159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És akkor megjavul ha a legvégére teszem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 12:06 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2016.04.30. 18:52
Hozzászólások:104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Configos91 írta:
És akkor megjavul ha a legvégére teszem?

Nem.
Töröld ki a
  1. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fegyverek",1)

És tegyél be egy másik fegyvermenüt és kész.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 12:13 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2016.04.30. 18:52
Hozzászólások:104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Én is igy használom és tökéletes.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new g_KivalasztottFegyver[33], Nyelv[33]
  12.  
  13. new const Egyeb[][][] = {
  14.     { "\wGlobal Offensive \r- \dFegyvermenĂĽ", " \wGlobal Offensive \r- \dGuns" }
  15.     }
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)
  20.  
  21.     // Add your code here...
  22. }
  23. public Player_Spawn_Post(id)
  24. {
  25.     if(!is_user_connected(id))
  26.         return;
  27.        
  28.     if(!is_user_alive(id))
  29.         return;
  30.        
  31.     g_KivalasztottFegyver[id] = 0;
  32.        
  33.     strip_user_weapons(id);
  34.        
  35.     set_task(0.5, "Give_Defaults", id);
  36.    
  37.     fegyvermenu(id);
  38. }
  39.  
  40. public Give_Defaults(id)
  41. {
  42.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  43.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  44.     give_item(id, "weapon_knife");
  45.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  46.        
  47.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  48.         give_item(id, "item_thighpack");
  49. }
  50.  
  51. public cmdGuns(id)
  52. {
  53.     if(!is_user_connected(id))
  54.         return;
  55.        
  56.     if(!is_user_alive(id))
  57.         return;
  58.        
  59.     if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  60.         fegyvermenu(id);
  61.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  62.         kisfegyverek(id);
  63.     else   
  64.         return;
  65.        
  66.     return;
  67. }
  68. public fegyvermenu(id)
  69. {
  70.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 1)
  71.     {
  72.         new cim[121]
  73.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  74.         new menu = menu_create(cim, "fegyo_h")
  75.        
  76.         menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  77.         menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  78.         menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  79.         menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  80.         menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  81.         menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  82.         menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  83.         menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  84.         menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  85.        
  86.         menu_display(id, menu)
  87.     }
  88. }
  89. public fegyo_h(id, menu, item)
  90. {
  91.    
  92.     if(item == MENU_EXIT)
  93.     {
  94.         menu_destroy(menu)
  95.         return
  96.     }
  97.    
  98.     new data[9], szName[64]
  99.     new access, callback
  100.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  101.     new key = str_to_num(data)
  102.    
  103.     g_KivalasztottFegyver[id] = 1;
  104.    
  105.     switch(key)
  106.     {
  107.         case 1:{
  108.             kisfegyverek(id)
  109.             give_item(id, "weapon_ak47")
  110.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  111.         }
  112.         case 2: {
  113.             kisfegyverek(id)
  114.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  115.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  116.         }
  117.         case 3: {
  118.             kisfegyverek(id)
  119.             give_item(id, "weapon_awp")
  120.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  121.         }
  122.         case 4: {
  123.             kisfegyverek(id)
  124.             give_item(id, "weapon_famas")
  125.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  126.         }
  127.         case 5: {
  128.             kisfegyverek(id)
  129.             give_item(id, "weapon_p90")
  130.             give_item(id, "item_assaultsuit")
  131.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  132.         }
  133.         case 6: {
  134.             kisfegyverek(id)
  135.             give_item(id, "weapon_m3")
  136.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  137.         }
  138.         case 7: {
  139.             kisfegyverek(id)
  140.             give_item(id, "weapon_galil")
  141.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  142.         }
  143.         case 8: {
  144.             kisfegyverek(id)
  145.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  146.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  147.         }
  148.         case 9: {
  149.             kisfegyverek(id)
  150.             give_item(id, "weapon_scout")
  151.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  152.    
  153.         }
  154.     }
  155. }
  156. public kisfegyverek(id)
  157. {
  158.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 2)
  159.     {
  160.         new cim[121]
  161.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  162.         new menu = menu_create(cim, "kis_h")
  163.        
  164.         menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  165.         menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  166.         menu_additem(menu, "TEC9", "3",0)
  167.        
  168.         menu_display(id, menu)
  169.     }
  170. }
  171. public kis_h(id, menu, item){
  172.    
  173.     if(item == MENU_EXIT)
  174.     {
  175.         menu_destroy(menu)
  176.         return
  177.     }
  178.    
  179.     new data[9], szName[64]
  180.     new access, callback
  181.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  182.     new key = str_to_num(data)
  183.    
  184.     g_KivalasztottFegyver[id] = 2;
  185.    
  186.     switch(key)
  187.     {
  188.         case 1:
  189.         {
  190.             give_item(id, "weapon_deagle")
  191.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  192.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  193.         }
  194.         case 2:
  195.         {
  196.             give_item(id, "weapon_usp")
  197.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  198.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  199.         }
  200.         case 3:
  201.         {
  202.             give_item(id, "weapon_fiveseven")
  203.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 90)
  204.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  205.         }
  206.     }
  207. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 12:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.03.25. 22:15
Hozzászólások:159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt írjam bele a csgo módba vagy külön pluginként tegyem be?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 12:42 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2016.04.30. 18:52
Hozzászólások:104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Külön pluginba de a gomodbol töröld ezt.
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2016.07.10. 12:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (Akosch:.):
Minek törlöd ki a kérdésed? Ha meg megoldottad, akkor írd le, hogy hogyan, hátha másnak is haszna lesz a kérdésedből.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole