hlmod.hu
https://hlmod.hu/

F-bettüs animáció
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=25679
Oldal: 1 / 1

Szerző:  D34D [ 2016.07.26. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  F-bettüs animáció

Sziasztok, esztmiért nemlehett, lefordítanni valaki javítanná.
Előreis köszönöm.:)

Csatolmányok:
SendWeaponAnim_Arkshine.sma [1.07 KiB]
Letöltve 67 alkalommal.

Szerző:  voga955 [ 2016.07.26. 22:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: F-bettüs animáció

Ez nem lenne jobb? mforcé.
  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

Szerző:  D34D [ 2016.07.26. 23:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: F-bettüs animáció

Ezzekre küllön, skinek kellenek.?

Szerző:  Zeei [ 2016.07.26. 23:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: F-bettüs animáció

Irtam az egyik kérésed alá. Azért helyezem!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/