hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver hangok
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=25758
Oldal: 1 / 2

Szerző:  CoopCola [2016.08.03. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver hangok

Sziasztok!
Valaki tud adni olyan plugint ami nem csak a kés hangját hanem pl m4 hangját is lecseréli? vagy épp hozzáadja.
Aki tud előre is köszönöm.

Szerző:  voga955 [2016.08.03. 14:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

Fegyver hangot tudtommal nem lehet, csak kését, mivel azok kliens oldalon játszódnak le és ezért a fegyver hangját a kliens blokkolni fogja, valami ilyesmi van.
Ha rosszul tudom javítsatok.

Szerző:  CoopCola [2016.08.03. 14:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

Akkor nem tudom, hogy minek tesznek csgo-s modell mellé fegyver hangot:D

Szerző:  voga955 [2016.08.03. 14:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

CoopCola írta:
Akkor nem tudom, hogy minek tesznek csgo-s modell mellé fegyver hangot:D


Mivel sokan a kliensükön kicserélik a hangot is és a modellt is és ez olyan mintha, CS:GO-s klienssel nyomná valaki. Nem szerverekre gyártják a modelleket! :D

Pl.: Nézd csak meg a Carbon-t az is Source-os modellekkel fut mekkora szám volt. Valakinek még most is az.

Szerző:  V!RUSHĐ [2016.08.03. 17:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.

Szerző:  voga955 [2016.08.03. 20:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

V!RUSHĐ írta:
A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.


Nem fogja lejátszani mivel a fegyver hangok kliens oldaliak ,nem tudsz pluginnal hozzányúlni.

Szerző:  V!RUSHĐ [2016.08.03. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

voga955 írta:
V!RUSHĐ írta:
A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.


Nem fogja lejátszani mivel a fegyver hangok kliens oldaliak ,nem tudsz pluginnal hozzányúlni.


Ember ne mondjál már ennyi hülyeséget...Mennyél már fel pbT-re, szerinted ott, hogy vannak CS:GO-s fegyver hangok?
Attól, mert te nem tudod, hogy kell megcsinálni nem azt jelenti, hogy nem lehet.

Szerző:  voga955 [2016.08.03. 20:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

V!RUSHĐ írta:

Ember ne mondjál már ennyi hülyeséget...Mennyél már fel pbT-re, szerinted ott, hogy vannak CS:GO-s fegyver hangok?
Attól, mert te nem tudod, hogy kell megcsinálni nem azt jelenti, hogy nem lehet.


Hát de jó pofa, kár ,hogy steamesek-nek nem működik és megint nekem ne okoskodjál,hogy rosszul hallok 1 év GO után talán felismerem a fegyverek hangjait.. :lol:
Tudnád mennyit olvastam én ezután és minden külföldi oldalon azt találtam mivel ezek kliens oldali dolgok ezért te ezt nem fogod lecserélni sose, maximum ha rekreálod újból az adott fegyvert
Mint pl.: Paintball-nál.

  1. public fw_playerprethink(id)
  2. {
  3.     new my_pbgun = user_has_pbgun(id);
  4.     if (my_pbgun)
  5.     {
  6.         new buttons = pev(id, pev_button);
  7.         if (buttons & IN_ATTACK)
  8.         {
  9.             new ammo, null = get_user_weapon(id, ammo, null);
  10.             if (ammo)
  11.             {
  12.                 set_pev(id, pev_button, buttons & ~IN_ATTACK);
  13.                 new Float:gametime = get_gametime(), Float:g_speed;
  14.                 if (my_pbgun == 1)
  15.                     g_speed = get_pcvar_float(speed);
  16.                 else
  17.                     g_speed = (my_pbgun == 2) ? get_pcvar_float(speed) * 2.0 : get_pcvar_float(speed) * 3.0;
  18.                 if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && nextattack[id] < 0.0 && !freezetime)
  19.                 {
  20.                     if (paint_fire(id))
  21.                     {
  22.                         lastshot[id] = gametime;
  23.                         set_user_clip(id, ammo - 1);
  24.                         set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
  25.                         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
  26.                         write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);
  27.                         write_byte(0);
  28.                         message_end();
  29.                         if (get_pcvar_num(sound))
  30.                             emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  31.                     }
  32.                 }
  33.             }
  34.         }
  35.     }
  36.     return FMRES_IGNORED;
  37. }

Szerző:  V!RUSHĐ [2016.08.03. 21:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

Te ne okoskodjál, az már más dolog, hogy Steameseknek nem működik.Attól még le lehet cserélni modell felől, úgy, hogy az NS-ek hallják.

Szerző:  voga955 [2016.08.03. 21:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver hangok

V!RUSHĐ írta:
az már más dolog, hogy Steameseknek nem működik.Attól még le lehet cserélni modell felől, úgy, hogy az NS-ek hallják.


Szerver információk: CS:GO hangok

Felmegy egy Steames mit hall az alap 1.6-os hangokat semmi értelme fél kész munkát berakni..

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/