hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 333 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangrendszer!
HozzászólásElküldve:2016.08.05. 23:45 
Offline
Tag

Csatlakozott:2016.01.24. 15:04
Hozzászólások:37
Megköszönték neki: 3 alkalommal
-Valaki ha tudja ezt javítsa!! Chat hiba: ha 1. nek all say be írok nem csinál semmit ha 2. jara team saybe írok pl. asd akkor 3. jára megpróbálod az alsaybe írni hogy helósziamizu de azt fogja írni hogy asd

- HUD-nem látszik kint


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Rangok"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "qKKKJ:>"

new message[192]
new nev[32]
new Temp[192]
static color[10]
new g_vault
new olesek[33]
new szint[33]


#define ASD 15
#define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
#define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
#define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
#define VIP ADMIN_LEVEL_H

//Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg

new const szamok[ASD] = {
10,
20,
40,
60,
80,
100,
150,
200,
220,
250,
300,
320,
340,
380,
400

}

new const rangok[ASD+1][] = {
"|Jatekos||Szint:1|",
"|Pawa||Szint:2|",
"|Bena||Szint:3|",
"|Pawa||Szint:4|",
"|Tud valamit||Szint:5|",
"|Bartosista||Szint:6|",
"|Bolond||Szint:7|",
"|Jomunkasember||Szint:8|",
"|Nagyur||Szint:9|",
"|Felisten||Szint:10|",
"|Bolond||Szint:11|",
"|Veteran||Szint:12|",
"|Szimpatikus||Szint:13|",
"|Szep||Szint:14]",
"|ISTEN||Szint:15|",
"|Legyozhetetlen||Szint:16 MAX|"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /rang", "hud")
register_clcmd("say /xp", "hud")
register_clcmd("say /szint", "hud")
register_clcmd("say /mykill", "hud")
register_clcmd("say", "sayhook")
register_clcmd("say_team", "tshook")
register_event("DeathMsg", "halal", "a")
g_vault = nvault_open("Rang")

}
public hud(id)
{
if(szint[id] != ASD+1)
{


ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
}
else {

ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
}

}
public sayhook(id)
{

read_args (message, 191)
remove_quotes (message)
if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_user_name(id, nev, 31)
if(is_user_alive(id)) {
get_user_team(id, color, 9)

}
sendmessage(color)
return PLUGIN_HANDLED
}
public tshook(id)
{
read_args (message, 191)
remove_quotes (message)
if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_user_name(id, nev, 31)
new playerTeam = get_user_team(id)
new playerTeamName[19]
switch (playerTeam)
{
case 1: {
copy (playerTeamName, 11, "*T*")

}
case 2: {
copy (playerTeamName, 18, "*CT*")

}
default:
copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
}
if(is_user_alive(id))
{
get_user_team(id, color, 9)
if(get_user_flags(id) & TULAJ)
formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
formatex(Temp, 191, "^x04[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & VIP)
formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)

else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)

}
else {
get_user_team(id, color, 9)
if(get_user_flags(id) & TULAJ)
formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
formatex(Temp, 191, "^x04[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
else if(get_user_flags(id) & VIP)
formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)

else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
}
sendtmessage(color, playerTeam)
return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[])
{
new teamName[10]
for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
{
get_user_team (player, teamName, 9)
teamf (player, color)
elkuldes(player, Temp)
teamf(player, teamName)
}
}
public sendtmessage(color[], playerTeam)
{
new teamName[10]
for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
{
if(get_user_team(player) == playerTeam)
{
get_user_team (player, teamName, 9)
elkuldes(player, Temp)
teamf (player, teamName)
teamf (player, color)
}
}
}
public teamf(player, team[])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
write_byte(player)
write_string(team)
message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[])
{

message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
write_byte( player )
write_string( Temp )
message_end()

}

public client_connect(id)
{
LoadData(id)
}
public client_disconnect(id)
{
SaveData(id)
}

public SaveData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]

format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])

nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public halal()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)

if(killer != victim)
olesek[killer]++

while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
{
szint[killer]++
}
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer!
HozzászólásElküldve:2016.08.06. 00:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.06.05. 20:55
Hozzászólások:347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Tessék máskor SMA Forráskód.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 10,
  29. 20,
  30. 40,
  31. 60,
  32. 80,
  33. 100,
  34. 150,
  35. 200,
  36. 220,
  37. 250,
  38. 300,
  39. 320,
  40. 340,
  41. 380,
  42. 400
  43.  
  44. }
  45.  
  46. new const rangok[ASD+1][] = {
  47. "|Jatekos||Szint:1|",
  48. "|Pawa||Szint:2|",
  49. "|Bena||Szint:3|",
  50. "|Pawa||Szint:4|",
  51. "|Tud valamit||Szint:5|",
  52. "|Bartosista||Szint:6|",
  53. "|Bolond||Szint:7|",
  54. "|Jomunkasember||Szint:8|",
  55. "|Nagyur||Szint:9|",
  56. "|Felisten||Szint:10|",
  57. "|Bolond||Szint:11|",
  58. "|Veteran||Szint:12|",
  59. "|Szimpatikus||Szint:13|",
  60. "|Szep||Szint:14]",
  61. "|ISTEN||Szint:15|",
  62. "|Legyozhetetlen||Szint:16 MAX|"
  63. }
  64.  
  65. public plugin_init()
  66. {
  67. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say /xp", "hud")
  70. register_clcmd("say /szint", "hud")
  71. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  72. register_clcmd("say", "sayhook")
  73. register_clcmd("say_team", "tshook")
  74. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75. g_vault = nvault_open("Rang")
  76.  
  77. }
  78. public hud(id)
  79. {
  80. if(szint[id] != ASD+1)
  81. {
  82.  
  83.  
  84. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85. }
  86. else {
  87.  
  88. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  89. }
  90.  
  91. }
  92. public sayhook(id)
  93. {
  94.  
  95. read_args (message, 191)
  96. remove_quotes (message)
  97. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98. {
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. get_user_name(id, nev, 31)
  102. if(is_user_alive(id)) {
  103. get_user_team(id, color, 9)
  104.  
  105. }
  106. sendmessage(color)
  107. return PLUGIN_HANDLED
  108. }
  109. public tshook(id)
  110. {
  111. read_args (message, 191)
  112. remove_quotes (message)
  113. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  114. {
  115. return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117. get_user_name(id, nev, 31)
  118. new playerTeam = get_user_team(id)
  119. new playerTeamName[19]
  120. switch (playerTeam)
  121. {
  122. case 1: {
  123. copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  124.  
  125. }
  126. case 2: {
  127. copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  128.  
  129. }
  130. default:
  131. copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  132. }
  133. if(is_user_alive(id))
  134. {
  135. get_user_team(id, color, 9)
  136. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  137. formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  138. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  139. formatex(Temp, 191, "^x04[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  140. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  142. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  143. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144.  
  145. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  146.  
  147. }
  148. else {
  149. get_user_team(id, color, 9)
  150. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  151. formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  152. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  153. formatex(Temp, 191, "^x04[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  154. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  155. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  156. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  157. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  158.  
  159. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  160. }
  161. sendtmessage(color, playerTeam)
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164. public sendmessage(color[])
  165. {
  166. new teamName[10]
  167. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  168. {
  169. get_user_team (player, teamName, 9)
  170. teamf (player, color)
  171. elkuldes(player, Temp)
  172. teamf(player, teamName)
  173. }
  174. }
  175. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  176. {
  177. new teamName[10]
  178. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  179. {
  180. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  181. {
  182. get_user_team (player, teamName, 9)
  183. elkuldes(player, Temp)
  184. teamf (player, teamName)
  185. teamf (player, color)
  186. }
  187. }
  188. }
  189. public teamf(player, team[])
  190. {
  191. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  192. write_byte(player)
  193. write_string(team)
  194. message_end()
  195. }
  196. public elkuldes(player, Temp[])
  197. {
  198.  
  199. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  200. write_byte( player )
  201. write_string( Temp )
  202. message_end()
  203.  
  204. }
  205.  
  206. public client_connect(id)
  207. {
  208. LoadData(id)
  209. }
  210. public client_disconnect(id)
  211. {
  212. SaveData(id)
  213. }
  214.  
  215. public SaveData(id)
  216. {
  217. new name[32]
  218. get_user_name(id, name, 31)
  219.  
  220. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221. format(vaultkey,63,"%s", name)
  222. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  223. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. public LoadData(id)
  227. {
  228. new name[32]
  229. get_user_name(id, name, 31)
  230. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  231.  
  232. format(vaultkey,63,"%s", name)
  233. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  234.  
  235. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  236. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  237. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  238. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  239. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  240. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243. public halal()
  244. {
  245. new killer = read_data(1)
  246. new victim = read_data(2)
  247.  
  248. if(killer != victim)
  249. olesek[killer]++
  250.  
  251. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  252. {
  253. szint[killer]++
  254. }
  255. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole