hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 00:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 286 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 285 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: laciangel az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 13:20 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Üdv

Az a baj, hogy mikor ki választom az AWP-t akkor a kést is aktiválja.

  1. for(new i;i< 1; i++) {
  2.         if(gFegyver[id][i] > 0) {
  3.             gKivalasztottFegyver[id][0] = Key+1; // EZ AZ AWP.
  4.         }
  5.     }
  6.     for(new i;i< 1; i++) {
  7.         if(gFegyver[id][i] > 0) {
  8.             gKivalasztottFegyver[id][1] = Key+1; // EZ A KÉS
  9.         }
  10.     }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 13:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
  1. for(new i;i< 1; i++) {
  2.         if(gFegyver[id][i] > 0) {
  3.             gKivalasztottFegyver[id][0] = Key+1; // EZ AZ AWP.
  4.             gKivalasztottFegyver[id][1] = Key+0; // EZ A KÉS
  5.          }
  6.     }
  7.     for(new i;i< 1; i++) {
  8.         if(gFegyver[id][i] > 0) {
  9.            gKivalasztottFegyver[id][1] = Key+1; // EZ A KÉS
  10.            gKivalasztottFegyver[id][0] = Key -0
  11. }
  12.     }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 13:50 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
nem érted.

Mikor ki választom az AWP-t akkor a kést is aktiválja :D

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 14:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
akor egyszeru

  1. for(new i;i< 1; i++) {
  2.             if(gFegyver[id][i] > 0) {
  3.                 gKivalasztottFegyver[id][0] = Key+1; // EZ AZ AWP.
  4.             }
  5.         }
  6.        else
  7.  for(new i;i< 1; i++) {
  8.            /*else*/ if(gFegyver[id][i] > 0) {
  9.                 gKivalasztottFegyver[id][1] = Key+1; // EZ A KÉS
  10.             }
  11.         }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 15:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. gKivalasztottFegyver[id][0] = Key+1; // EZ AZ AWP
.

Key+1 miért kell?

Ha lenyomom az 1-es gombot az 1+1 tehát 2, szóval nem az elsőt fogja aktiválni.

Megmiért használod ugyan azt a tömböt 2 teljesen más fegyvernél?

  1. if(gFegyver[id][i] > 0)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 16:06 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Pl: Ez mit jelent? Vagyis a számokra lennék kíváncsi, hogy mit kér le.

  1. if(key < 46 || key >= 64 && key < 118)

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 16:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Pista. írta:
Pl: Ez mit jelent? Vagyis a számokra lennék kíváncsi, hogy mit kér le.

  1. if(key < 46 || key >= 64 && key < 118)


< kisebb , || vagy , Nagyobb vagy egyenlő

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 16:35 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
The Peace írta:
Pista. írta:
Pl: Ez mit jelent? Vagyis a számokra lennék kíváncsi, hogy mit kér le.

  1. if(key < 46 || key >= 64 && key < 118)


< kisebb , || vagy , Nagyobb vagy egyenlő

az tudom, én a számokra vagyok kíváncsi :D. És miért nem rakja rá a Skint?

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Pista"
  9.  
  10. new const fAWPModel[][] = {
  11.     "AWP/AWP1.mdl"
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache() {
  15.     for(new i;i< 1; i++) {
  16.         new String[64];
  17.         format(String, charsmax(String), "models/pbTAWP/%s", fAWPModel[i]);
  18.         precache_model(String);
  19.     }
  20. }
  21.  
  22. public plugin_init() {
  23.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.    
  25.     register_event("CurWeapon", "CmdSkins", "be", "1=1");
  26.     // Add your code here...
  27. }
  28. public CmdSkins(id) {
  29.     new Guns = get_user_weapon(id);
  30.     new fmdl[48];
  31.    
  32.     if(Guns == CSW_AWP && gKivalasztottFegyver[id][0] == 1 && gKivalasztottFegyver[id][0] <= 0 && gFegyver[id][gKivalasztottFegyver[id][0]] > 0) {
  33.         format(fmdl, charsmax(fmdl), "models/pbTAWP/%s", fAWPModel[gKivalasztottFegyver[id][0]]);
  34.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl);
  35.     }
  36. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Model
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 17:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
Búcsúzzunk Pista 600. regjétől ban után, és még mindig nem tud temanevet írni.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole