hlmod.hu
https://hlmod.hu/

[TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=27257
Oldal: 1 / 2

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.02.15. 17:45 ]
Hozzászólás témája:  [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

Hali. gyorsba megírom nektek ezt a TUT-ot, hogy letudjátok cserélni a fegyverekben a hangot. Sajnos mind 2 ujjam megvan zúzódva, ezért formailag, és helyesírásilag is sok hiba lessz. Bocsi. De végig szenvedem értetek. <3 LOL.

1. Nyisd meg a M3D-t. Tudom, hogy bonyolult, de drokkulok.

2. Fülöl, kiválsztjuk a tools menüpontot, azon belül a Half-Life-ot, majd Decompile CS xyz MDL File..-t. XYZ = Bal/jobb. Ugye itt azt választod ki, hogy a modell bal vagy jobb kezes.. (Asszem)

3. Megkeresitek a modellt, és decompiláljátok.

4. Tools -> Edit QC file -> Kiválasztjátok a modell .qc fájlját, majd a példa szerint lecserélitek a hangot.

Ez egy awp.qc fájl részlete lessz példának.

Kód:
// 7 sequences
$sequence awm_idle "awm_idle" fps 25
$sequence awm_fire_1 "awm_fire_1" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_fire_2 "awm_fire_2" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_fire_3 "awm_fire_3" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_reload "awm_reload" fps 35 { event 5004 8 "weapons/awp_clipout.wav" } { event 5004 37 "weapons/awp_clipin.wav" } { event 5004 50 "weapons/awp_cliptap.wav" } { event 5004 65 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 73 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_draw "awm_draw" fps 28 { event 5004 0 "weapons/awp_draw.wav" } { event 5004 7 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 15 "weapons/awp_boltdown.wav" }


Szerintem a többi érthető. Elérési út ottvan, valamint az animáció neve. Pl, az ujratöltés.
Kód:
$sequence awm_reload "awm_reload" fps 35 { event 5004 8 "weapons/awp_clipout.wav" }


Viszont nemvagyok biztos benne, hogy a hangot precacheli is, ezért javaslom, hogy a saját hangod, puginnal precacheltesd le.

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "New Plug-In"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Burza B"
  6.  
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.    
  11. }
  12. public plugin_precache() {
  13.     precache_sound("weapons/hangneve.wav")
  14. }

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.02.15. 19:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

Én már csináltam ilyet, és nem cserélte le a hangot.

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.28. 13:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

KillerBoy12 írta:
Én már csináltam ilyet, és nem cserélte le a hangot.


Pedig tudtommal lekéne.

Szerző:  JohanCorn [ 2017.04.28. 18:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

Ez a lövés hangokra nem hat, mert más csatornán játssza le őket. ( Úgy tudom én is. )

Szerző:  FyN~TwisT [ 2017.04.29. 15:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

Ha jól tudom a p*T* szerveren így van megoldva.

Szerző:  ultraibolya [ 2017.05.02. 15:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

Én is úgy tudom,hogy ez a módszer nem hat ki semmire. Ricsi (rericsi8) is tesztelte annó,semmi sikerrel.
Ezt pluginnal kell megoldani,és csak egy egyszerű google keresés,amit sokan nem ismernek.
(1 perc se volt mire megtaláltam,és allieden is van 1001 ilyen téma.)

Szerző:  DeteCT0R [ 2017.05.03. 09:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.03. 15:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

Szerző:  DeteCT0R [ 2017.05.03. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

PikHácsúú# írta:
DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

1x se irtak de szivesen.

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.03. 20:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT] Milkshape 3D Hang lecserélése. [TUT]

DeteCT0R írta:
PikHácsúú# írta:
DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

1x se irtak de szivesen.


Nem ezt hanem, hogy nemjó ez a megoldás. Azt, hogy hol vannak hiába mondod, nem érek vele semmit, ha nem értek hozzá.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/