/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new Nyelv[33];
// 1- ENGLISH | 2-HUNGARY
new Gold[33];
new const SZERVERPREFIX[] = "#EUROPE";
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_impulse(201, "FoMenu")
register_clcmd("say /menu", "FoMenu")
}
public FoMenu(id)
{
new Temp[900];
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wMain Menu^n\yGold: \r%i", SZERVERPREFIX, Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wFőmenü^nyArany: \r%i", SZERVERPREFIX, Gold[id])
}
new menu = menu_create(Temp, "fomenu_handler");
menu_additem(menu, "\wSkinek\d[Nem elérhető]", "0", 0); // case 0
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\wShop")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\wBolt")
}
menu_additem(menu, Temp, "1", 0); // case 1
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\wSettings")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\wBeállítások")
}
menu_additem(menu, Temp, "2", 0); // case 2
menu_additem(menu, "\rINFO", "3", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0: FoMenu(id);
case 1: shopmenu(id);
case 2: settingsmenu(id);
case 3: infomenu(id)
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public infomenu(id)
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yNo information available", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elérhető információ!", SZERVERPREFIX)
}
}
public shopmenu(id)
{
new Temp[900];
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wShop", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wBolt", SZERVERPREFIX)
}
new menu = menu_create(Temp, "shopmenu_handler");
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Health\d[Price: 30 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Élet\d[Ára: 30 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "0", 0); // case 0
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+100 Health\d[Price: 50 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+100 Élet\d[Ára: 50 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "1", 0); // case 1
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r1x Respawn\d[Price: 60 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r1x Ujraéledés\d[Ára: 60 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "2", 0); // case 2
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Speed\d[Price: 150 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Gyorsaság\d[Ára: 150 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "3", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public shopmenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
if(Gold[id] >= 30) {
new Health = get_user_health(id)
set_user_health(id, Health+50)
Gold[id] -= 30
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+50 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+50 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+50 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+50 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yDead you can not buy this one", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yHalottan nem vehetsz életet!", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 1:
{
if(is_user_alive(id)) {
if(Gold[id] >= 50) {
new Health = get_user_health(id)
set_user_health(id, Health+100)
Gold[id] -= 50
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+100 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+100 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+100 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+100 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yDead you can not buy this one", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yHalottan nem vehetsz életet!", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 2:
{
if(!is_user_alive(id)) {
if(Gold[id] >= 60) {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Gold[id] -= 60
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t1x Respawn", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t1x Ujraéledés", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t1x Respawn", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t1x Ujraéledés", SZERVERPREFIX)
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yBecause you live, you can not afford it", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yMivel te élsz, ezért nem veheted meg!", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 3:
if(is_user_alive(id)) {
if(Gold[id] >= 150) {
new Speed = get_user_maxspeed(id)
set_user_maxspeed(id, Speed+50)
Gold[id] -= 150
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+50 Speed", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+50 Gyorsaság", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+50 Speed", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+50 Gyorsaság", SZERVERPREFIX)
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yDead you can not buy this one", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yHalottan nem vehetsz életet!", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public settingsmenu(id)
{
new Temp[300];
new menu = menu_create(Temp, "settingmenu_handler");
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\yLanguage: \rEnglish \d| \wMagyar")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\yNyelv: \wEnglish \d| \rMagyar")
}
menu_additem(menu, Temp, "0", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public settingmenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen átálítottad a nyelvet !tMagyarra!", SZERVERPREFIX)
Nyelv[id] = 2;
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully translated the language into !tEnglish", SZERVERPREFIX)
Nyelv[id] = 1;
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_connect(id) Nyelv[id] = 1
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}