hlmod.hu
https://hlmod.hu/

exodus Global Offensive 4.0
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=28292
Oldal: 1 / 1

Szerző:  exodus [ 2017.10.01. 13:44 ]
Hozzászólás témája:  exodus Global Offensive 4.0

Kép
exodus Global Offensive 4.0 Mod


Egy két fontos információ mielőtt beleveted magad az olvasgatásba:

- A Mod csak is kizárólag SQL adatbázissal működőképes!

- A mod saját öncélú használatra készűlt tehát a forráskódra fikázást nem kérek

- A topicban offolást nem kérek mert nem szeretném, hogy ismét a kukában végezze

- Mivel szükségem nemigazán van a modra ezért publikálom nektek, használjátok egészséggel

- Magára a modra sem kérek fikázást, ha nem tetszik ne használd vagy csinálj jobbat :D

- Ha segítségre van szükséged azt hozzászólásban megteheted, nem kell azért 50 topicot nyitni

- Ha használod a modot akkor legalább az authort ne írd át, ha felmegyek egy szerverre ahol a modom fut ne mond azt, hogy saját mod :D


Főmenü:
Itt navigálhatunk kedvünkre a menüpontokban egy-két játékosnak érdekes lehet, hogy a menüben jelzi mennyi skinünk,ládánk van raktáron valamint, hogy mennyi tárgy van jelenleg a piacon.
Kép

Raktár:
Itt felszerelhetjük a már megszerzett skinjeinket amihez megvan a kellő jogunk, erről lentebb fogok írni. Mint látható egy olyan jelzője van minden skinnek, hogy RT ez a skin Ritkaságát jelzi tehát, hogy hány % esélyünk van egy olyan skint kinyitni egy ládából.
Kép

Ládanyitás:
Itt nyithatjuk ki a már megszervett ládáinkat ha található a raktárunkba kulcs is, egy kulcs egy ládát nyit.
Kép

Közösségi piac:
Itt kereskedhetünk skinjeinkel,tárgyainkal,dollárunkkal valamint kulcsot vásárolhatunk.
Kép

Beállítások:
Itt megtekinthetünk az accountunkról 1-2 infót valamint a vezérelhető dolgokat ki és be kapcsolhatujuk, a HUD-ról szintén lentebb részletes leírást kaptok.
Kép

Prémium Pont (PP) Levásárlás:
A modban lehetőség van prémium pont (pp) vásárlására amivel megkönnyíthetjük a játékmenetünket valamint 1-2 plusz dolgot kaphatunk.
Kép

Küldetések:
Nos a modban elérhető egy küldetés rendszer is, ha teljesítünk egy küldetést természetesen jutalmat is kapunk, erről is szintén lentebb részletes leírást kaptok.
Kép

Részletesebb Leírások:
Itt pedig a fentebb említett dolgokat jobban fogom nektek ismertetni.

Információs HUD:
● Ez egy elég komplikált HUD ami elég sok információt vetít ki nekünk, mind a saját információnkat valamint ha halottak vagyunk a nézett játékról is, bekapcsolt esetben.
● Jelzi a rangunkat, MVP Pontjainkat, Teljesített küldetéseinket
● Dollárunkat, Prémium Pontunkat
● Játszott időnket
● A raktárunkban lévő skinek,ládák,kulcsok számát
● Érdemérmünket (Ezeket küldetések elvégzésével szerezhetjük meg)
● Ha egy skinnel ellátott fegyver van a kezünkben akkor a skin nevét
● Ha egy sT* azaz StatTrak*-al ellátott skin van a kezdünkben akkor a StatTrak* ölések számát
● Ha halottak vagyunk akkor szintén ugyan ezeket az információkat vetíti ki nekünk a nézett játékosról

Kép

Küldetés Rendszer:
● Minden küldetés elvégzésével jutalmakat kapunk amit új küldetés esetén a mod generál le
● Minden elvégzett küldetésért kapunk egy küldetés pontot (Ez szerint kapjuk az érdemérmeket)
● Több korlát is található küldetések esetén mégpedig:
- Fegyver korlát: Ezt is a mod generálja le nekünk, hogy milyen fegyverrel kell ölnünk, hogy számolja nekünk az öléseket (Nem minden esetben)
- Ölés korlát: Ezt szintén a mod generálja le nekünk, hogy fejlövéssel kell megölnünk a játékosokat vagy anélkűl
● A mod legenerálható ölések száma lehet:
- Minimum: 5
- Maximum: 25
● A küldetéseket kihagyhatjuk, ha esetleg nem szeretnénk elvégezni viszont ez 40 Prémium Pontba kerűl
● Maximum 7 érdemérmed lehet mégpedig:
- Payback Érdemérem (8 Elvégzett küldetéstől)
- Bravo Érdemérem (15 Elvégzett küldetéstől)
- Phoenix Érdemérem (25 Elvégzett küldetéstől)
- Breakout Érdemérem (35 Elvégzett küldetéstől)
- Vanguard Érdemérem (40 Elvégzett küldetéstől)
- Bloodhound Érdemérem (50 Elvégzett küldetéstől)
- Global Elite Érdemérem (60 Elvégzett küldetéstől)

Kép

Regisztrációs rendszer:
● A mod a már megszerzett tárgyainkat,skinjeinket accountokra menti
● Regisztrációkor kötelező megadni a felhasználónevet és a jelszót viszont az email cím nem kötelező, de ha esetleg elfelejtjük a jelszavunkat akkor magunkra vessünk
● Több accountot is készíthetünk magunknak korlátlan számban
● A dolgaink betöltése bejelentkezéskor történik meg
● Mivel a dolgainkat accountra menti a mod ezért nincs szükségünk állandó nicknamet használni, ezt bármikor változtathatjuk

Kép

Fegyvermenü:
● Kissebb érdekesség szintén, hogy ha van egy felszerelt skinünk akkor a fegyvermenüben azt fogja jelezni nekünk
● Ha a skineket kikapcsoljuk a beállításokban szintén más neveket fog nekünk mutatni
● AWP használata csak 2 embernek csapatonként

Kép

MVP:
● A mod összesíti kör végén a játékosok mvp pontszámait majd aki a legtöbbet érte el az kapja a +1 MVP-t
● MVP Pont jár ölésért (+1 Pont)
● MVP Pont jár bomba élesítéséért (+3 Pont)
● MVP Pont jár bomba hatástalanításáért (+5 Pont)


VIP:
● Mint említettem a raktár menüpontnál itt kitérek a Limited* címkével ellátott skinekre, a Limited* címkével ellátott skineket csak VIP-ek használhatják
● 2x Több drop
● Gyorsabb futás
● VIP Prefix
● VIP Játékos Skin


Események(Eventek):
● Minden nap 12:00-tól 14:00-ig Extra Drop Event van folyamatban
● Minden nap 18:00-tól 20:00-ig CS:GO Prémium Láda Event van folyamatban


Egyéb információk:
● 262 Fegyver található meg a modban
● Minden skinből található egy normál skin valamint sT* (StatTrak*) címkével ellátott ami számolja az adott skinnel való ölésünket
● 24 Fajta láda található meg a modban
● Az adatok mentése SQL adatbázisba történik


Szerkesztés:
Az SMA-ban szinte minden fontosabb dolgot egyszerűen szerkeszthetünk
  1. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  2. //Szerkesztés
  3. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  4. #define DollarMin 1 //Minimum dollár drop
  5. #define DollarMax 3 //Maximum dollár drop
  6.  
  7. #define PRECACHE //Precache függvény lefuttatása
  8.  
  9. #define d_LMAX 25 //Ládák száma
  10. #define d_FGY 262 //Fegyverek
  11.  
  12. //Itt ne nyúlj semmihez
  13. #define SKINS 12 //Skin tömb száma
  14. #define STAWP 21 //StatTrak*-os awp száma
  15. #define STKALA 21 //StatTrak*-os ak47 száma
  16. #define STCOLT 21 //StatTrak*-os m4a1 száma
  17. #define STDEAGLE 11 //StatTrak*-os deagle száma
  18. #define STUSP 14 //StatTrak*-os usp száma
  19. #define STKNIFE 43 //StatTrak*-os kés száma
  20.  
  21. //Drop event
  22. #define DROPK 12 //Kezdési idő (12:00)
  23. #define DROPV 14 //Végetérési idő (14:00)
  24.  
  25. //CS:GO Prémium Láda event
  26. #define PREMK 18 //Kezdési idő (18:00)
  27. #define PREMV 20  //Végetérési idő (20:00)
  28. #define EVENTCASEDROP 5.0 //A láda droppolási esélye az event alatt
  29.  
  30. #define d_EMIN 70 //Minimum eladási érték fegyvernél
  31. #define d_EMINCASE 50 //Minimum eladási érték ládánál
  32.  
  33. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A //Tulaj prefix
  34. #define ADMIN ADMIN_KICK //Admin prefix
  35.  
  36. new const PR[] = "[exodus CS:GO 2017]"; //Menükben megjelenő prefix
  37. new const C_PR[] = "[Információ]"; //Chatben megjelenő prefix
  38. new const CSOPORT[] = "facebook.com/csoport" //Facebook csoport, vagy oldalt írj ide
  39. new const SQLINFO[][] = { "Kiszolgáló", "Felhasználónév", "Jelszó", "Adatbázis neve" };
  40.  
  41. //Hírek, ide írhatsz szövegeket amit a szerver megadott időnként megjelenít a chatbe
  42. new const News[][] = {
  43. "A mod készítője/fejlesztője: ^4exodus",
  44. "A bomba lerakásáért/hatástalanításáért^4 +10 Prémium Pont ^1jár",
  45. "^3VIP ^1játékosoknak 2x nagyobb drop jár",
  46. "Facebook csoportunk: ^4facebook.com/hungundmx",
  47. "Minden kör végén a legjobb játékos^4 +1 MVP ^1pontot kap",
  48. "Mindennapos eventek: ^4Extra Drop Event ^3[Naponta 12:00 - 14:00-ig]",
  49. "Mindennapos eventek: ^4CS:GO Prémium Láda Event ^3[Naponta 18:00 - 20:00-ig]"
  50. }


A Mod készítője és fejlesztője: exodus

Külön megköszönném [profil]JohanCorn[/profil]-nak a mentésben való segítségét


Fegyver skinek letöltése: Itt
Játékos skinek letöltése:Itt
SQL Táblázat:
► Spoiler mutatása


Csatolmányok:
exodus_go_2017.sma [129.49 KiB]
Letöltve 2137 alkalommal.

Szerző:  6almasok [ 2017.10.01. 19:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

WOOW!! Gratulálni szeretnék a módhoz;)
► Spoiler mutatása

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.10.02. 10:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

Nagyon szép a leírás, és persze a plugin! :)
Nagyon szépen köszönjük a plugint.
Te vagy a legjobb! :D

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2017.10.02. 17:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

Nehéz elhinni hogy te egyedül megírtál egy ilyen módot de az SQLt nem tudtad egyedül kezelni.. ha már ennyire hangsúlyozod hogy ez a te módod és ragaszkodsz ahhoz hogy ezt aki használja feltüntesse a szerveren, akkor legalább annyit tegyél meg hogy crediteld be azokat akiknek a pluginjaiból kicopyztad a kódokat.

Továbbá erősen javaslom a switch statement megtanulását és használatát ugyanis sok helyen undorító a kód a sok iftől (máshol pedig megfelelően van használva a switch.. egyszer tudsz scriptelni egyszer nem? :roll: )
Illetve
Kód:
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[0], g_Case[0][id]);
   menu_additem(menu, String, "3", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[1], g_Case[1][id]);
   menu_additem(menu, String, "4", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[2], g_Case[2][id]);
   menu_additem(menu, String, "5", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[3], g_Case[3][id]);
   menu_additem(menu, String, "6", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[4], g_Case[4][id]);
   menu_additem(menu, String, "7", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[5], g_Case[5][id]);
   menu_additem(menu, String, "8", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[6], g_Case[6][id]);
   menu_additem(menu, String, "9", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[7], g_Case[7][id]);
   menu_additem(menu, String, "10", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[8], g_Case[8][id]);
   menu_additem(menu, String, "11", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[9], g_Case[9][id]);
   menu_additem(menu, String, "12", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[10], g_Case[10][id]);
   menu_additem(menu, String, "13", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[11], g_Case[11][id]);
   menu_additem(menu, String, "14", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[12], g_Case[12][id]);
   menu_additem(menu, String, "15", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[13], g_Case[13][id]);
   menu_additem(menu, String, "16", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[14], g_Case[14][id]);
   menu_additem(menu, String, "17", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[15], g_Case[15][id]);
   menu_additem(menu, String, "18", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[16], g_Case[16][id]);
   menu_additem(menu, String, "19", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[17], g_Case[17][id]);
   menu_additem(menu, String, "20", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[18], g_Case[18][id]);
   menu_additem(menu, String, "21", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[19], g_Case[19][id]);
   menu_additem(menu, String, "22", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[20], g_Case[20][id]);
   menu_additem(menu, String, "23", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[21], g_Case[21][id]);
   menu_additem(menu, String, "24", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[22], g_Case[22][id]);
   menu_additem(menu, String, "25", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[23], g_Case[23][id]);
   menu_additem(menu, String, "26", 0);


A for ciklus elsajátítása az alapok közé tartozik, nyilván azt átlapoztad

ui: Arról pedig inkább szót sem ejtek hogy némelyik kódrésznél normálisan van indentálva a többi részen pedig szintén gusztustalan

Szerző:  exodus [ 2017.10.02. 21:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

fear_ezmegmi írta:
Nehéz elhinni hogy te egyedül megírtál egy ilyen módot de az SQLt nem tudtad egyedül kezelni.. ha már ennyire hangsúlyozod hogy ez a te módod és ragaszkodsz ahhoz hogy ezt aki használja feltüntesse a szerveren, akkor legalább annyit tegyél meg hogy crediteld be azokat akiknek a pluginjaiból kicopyztad a kódokat.

Továbbá erősen javaslom a switch statement megtanulását és használatát ugyanis sok helyen undorító a kód a sok iftől (máshol pedig megfelelően van használva a switch.. egyszer tudsz scriptelni egyszer nem? :roll: )
Illetve
Kód:
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[0], g_Case[0][id]);
   menu_additem(menu, String, "3", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[1], g_Case[1][id]);
   menu_additem(menu, String, "4", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[2], g_Case[2][id]);
   menu_additem(menu, String, "5", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[3], g_Case[3][id]);
   menu_additem(menu, String, "6", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[4], g_Case[4][id]);
   menu_additem(menu, String, "7", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[5], g_Case[5][id]);
   menu_additem(menu, String, "8", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[6], g_Case[6][id]);
   menu_additem(menu, String, "9", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[7], g_Case[7][id]);
   menu_additem(menu, String, "10", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[8], g_Case[8][id]);
   menu_additem(menu, String, "11", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[9], g_Case[9][id]);
   menu_additem(menu, String, "12", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[10], g_Case[10][id]);
   menu_additem(menu, String, "13", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[11], g_Case[11][id]);
   menu_additem(menu, String, "14", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[12], g_Case[12][id]);
   menu_additem(menu, String, "15", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[13], g_Case[13][id]);
   menu_additem(menu, String, "16", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[14], g_Case[14][id]);
   menu_additem(menu, String, "17", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[15], g_Case[15][id]);
   menu_additem(menu, String, "18", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[16], g_Case[16][id]);
   menu_additem(menu, String, "19", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[17], g_Case[17][id]);
   menu_additem(menu, String, "20", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[18], g_Case[18][id]);
   menu_additem(menu, String, "21", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[19], g_Case[19][id]);
   menu_additem(menu, String, "22", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[20], g_Case[20][id]);
   menu_additem(menu, String, "23", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[21], g_Case[21][id]);
   menu_additem(menu, String, "24", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[22], g_Case[22][id]);
   menu_additem(menu, String, "25", 0);
   format(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB\d]", LadaNevek[23], g_Case[23][id]);
   menu_additem(menu, String, "26", 0);


A for ciklus elsajátítása az alapok közé tartozik, nyilván azt átlapoztad

ui: Arról pedig inkább szót sem ejtek hogy némelyik kódrésznél normálisan van indentálva a többi részen pedig szintén gusztustalan


Amik kilettek copy-zva dolgok azt szintén egy másik egyén copyzta, példa a regrendszer amit egy másik modbol másoltam ki viszont eredetileg szintén nem abban lett megihletve a dolog.

Az indentálás pedig kedvfüggő, amikor olyan kedvem van ügyelek a szépségre amikor nem akkor pedig nem :D

Valamit a nevemet nem kell feltüntetni egy szerveren sem, nem is ezt kértem a leírásban, persze ha elolvastad :)

Valamint a mod nem 100%-ban van újraírva, mivel ez egy továbbfejlesztett produkálásom, amit még anno 2-3 éve kezdtem el.

SZERK:
Valamint kérlek ne offoljunk, nem szeretném, hogy a kukában végezze a topic ismét, ahogy szintén leírtam ezt is.

Ahogy azt is, hogy fikázást sem kérek, ha nem tetszik nem használod, nem szólsz hozzá a topichoz hanem tovább görgetsz

Valamint azért van közzétéve a mod mivel elég sok embernek "ilyenre" van/volt szüksége és ezzel a topic által elérje ezt is a fórumon.

Szerző:  Bianka01 [ 2017.10.02. 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

A 3-4 éve írt gomodod elégé hasonlit ere a modra :) 3.0..
Segmentes hiba.

Szerző:  exodus [ 2017.10.02. 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

Akkor valamelyik admin vagy bárki törölje vagy kukázza a témát legyen szíves :D

Aztán csináljon mindenki olyat magának amilyet szeretne.

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2017.10.04. 12:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: exodus Global Offensive 4.0

 ! Moderátori megjegyzés (fear_ezmegmi):
Kérésre áthelyezve kukába

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/