hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pattogó golyók NEW
HozzászólásElküldve:2017.11.25. 17:49 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2017.09.16. 11:05
Hozzászólások:38
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Pattogó golyók

Ez a plugin minden golyót pattog a falra / padlóra.

Cvarok:
amx_showrebound 0 | 1: megmutatja a golyó visszapattanását

Kell a Fakemeta és a hamsandwich modulok A VEN által

használt Vezérlős particle creation / type / number / attack / obstacle / vector
tutorial felismerést . Köszönöm VEN.


v1.1:
- tisztítsa meg / optimalizálja a kódot - törölje a
felesleges kódot (köszönöm VEN újra)
- azonnal észlelje, ha a CS vagy a CZ fut, majd a helyes matricákat (vittu kéri és köszönöm a CS címkék számát) v1.0 : - első kiadás

_________________
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Pattogó golyók NEW
HozzászólásElküldve:2017.11.25. 17:53 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1117
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
Dance[bwsk] írta:
Pattogó golyók

Ez a plugin minden golyót pattog a falra / padlóra.

Cvarok:
amx_showrebound 0 | 1: megmutatja a golyó visszapattanását

Kell a Fakemeta és a hamsandwich modulok A VEN által

használt Vezérlős particle creation / type / number / attack / obstacle / vector
tutorial felismerést . Köszönöm VEN.


v1.1:
- tisztítsa meg / optimalizálja a kódot - törölje a
felesleges kódot (köszönöm VEN újra)
- azonnal észlelje, ha a CS vagy a CZ fut, majd a helyes matricákat (vittu kéri és köszönöm a CS címkék számát) v1.0 : - első kiadás


Te édes atyaisten.
Ez mi?
Részlet:
Megnézed a forrást mielött feltöltöd? Google fordítóba teszed, vagy mit csinálsz? Csinálod a fölösleges munkákat..
  1. ha (is_user_alive (get_tr2 (ptr, TR_pHit))) {
  2. vissza FMRES_IGNORED
  3. }
  4.  
  5. statikus klip, l�szer, weapon_id
  6.  
  7. // szerezz�k be az aktu�lis fegyverindexet
  8. weapon_id = get_user_weapon (id, klip, l�szer)
  9.  
  10. ha (! (GUNS_BIT_SUM & (1 << weapon_id))) {
  11. vissza FMRES_IGNORED
  12. }
  13.  
  14. statikus Float: gametime
  15.  
  16. // szerezzen be aktu�lis j�t�kid�t
  17. gametime = get_gametime ()
  18.  
  19. �j bool: is_hold_primary_attack = bool: (pev (id, pev_button) & IN_ATTACK)
  20.  
  21. ha (! (BURSTGUNS_BIT_SUM & (1 << weapon_id))) {
  22. // az aktu�lis fegyver nem t�rt fegyver
  23. ha (! is_hold_primary_attack) {
  24. vissza FMRES_IGNORED


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole