hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Pattogó golyók NEW
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=28468
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Dance[bwsk] [2017.11.25. 17:49 ]
Hozzászólás témája:  Pattogó golyók NEW

Pattogó golyók

Ez a plugin minden golyót pattog a falra / padlóra.

Cvarok:
amx_showrebound 0 | 1: megmutatja a golyó visszapattanását

Kell a Fakemeta és a hamsandwich modulok A VEN által

használt Vezérlős particle creation / type / number / attack / obstacle / vector
tutorial felismerést . Köszönöm VEN.


v1.1:
- tisztítsa meg / optimalizálja a kódot - törölje a
felesleges kódot (köszönöm VEN újra)
- azonnal észlelje, ha a CS vagy a CZ fut, majd a helyes matricákat (vittu kéri és köszönöm a CS címkék számát) v1.0 : - első kiadás

Szerző:  Pika [2017.11.25. 17:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Pattogó golyók NEW

Dance[bwsk] írta:
Pattogó golyók

Ez a plugin minden golyót pattog a falra / padlóra.

Cvarok:
amx_showrebound 0 | 1: megmutatja a golyó visszapattanását

Kell a Fakemeta és a hamsandwich modulok A VEN által

használt Vezérlős particle creation / type / number / attack / obstacle / vector
tutorial felismerést . Köszönöm VEN.


v1.1:
- tisztítsa meg / optimalizálja a kódot - törölje a
felesleges kódot (köszönöm VEN újra)
- azonnal észlelje, ha a CS vagy a CZ fut, majd a helyes matricákat (vittu kéri és köszönöm a CS címkék számát) v1.0 : - első kiadás


Te édes atyaisten.
Ez mi?
Részlet:
Megnézed a forrást mielött feltöltöd? Google fordítóba teszed, vagy mit csinálsz? Csinálod a fölösleges munkákat..
  1. ha (is_user_alive (get_tr2 (ptr, TR_pHit))) {
  2. vissza FMRES_IGNORED
  3. }
  4.  
  5. statikus klip, l�szer, weapon_id
  6.  
  7. // szerezz�k be az aktu�lis fegyverindexet
  8. weapon_id = get_user_weapon (id, klip, l�szer)
  9.  
  10. ha (! (GUNS_BIT_SUM & (1 << weapon_id))) {
  11. vissza FMRES_IGNORED
  12. }
  13.  
  14. statikus Float: gametime
  15.  
  16. // szerezzen be aktu�lis j�t�kid�t
  17. gametime = get_gametime ()
  18.  
  19. �j bool: is_hold_primary_attack = bool: (pev (id, pev_button) & IN_ATTACK)
  20.  
  21. ha (! (BURSTGUNS_BIT_SUM & (1 << weapon_id))) {
  22. // az aktu�lis fegyver nem t�rt fegyver
  23. ha (! is_hold_primary_attack) {
  24. vissza FMRES_IGNORED

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/