hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Mixelj bárkivel, bármikor! https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=28784 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | BeepBeep [ 2018.02.24. 23:49 ] |
Hozzászólás témája: | Mixelj bárkivel, bármikor! |
A bemutató hirdetést is tartalmaz! Adminisztrátor által jóváhagyva! Sziasztok kedves játékosok! Szeretném bemutatni önálló és eddigi legnagyobb, legnehezebb projektemet, ami PHP, MySQL, különböző Shell scriptek és AMXMODX egyvelege: www.mixelj.hu ____________________________________________________________________________________________________________ Ez a bemutató innen, a hivatalos oldalról származik! Ezért lehetséges, hogy itt még nem a legfrissebb leírás található! ____________________________________________________________________________________________________________ Az oldal célja, hogy a játékosok bárkivel, bármkor MIX-et szervezhessenek és lebonyolíthassák azt. Részletesebb leírás a weboldal lényegéről, működéséről, lehetőségekről: A MIX funkciókat csak az használhatja, aki regisztrált és a SteamID-t is megadta.. A regisztráció pofon egyszerű, a SteamID-t pedig bejelentkezve, a MIX várószobák menüpontra kattintva lehet megadni.. Ezután bárki létrehozhat egy ún. várószobát, ami több típusú lehet:
- Baráti: a szobában levők hívhatnak meg embereket saját meghívó link segítségével. - Privát: csak a szoba tulajdonosa hívhat meg embereket egy meghívó link segítségével. A szoba létrehozásakor, vagy már meglevő szoba esetén a szoba tulajdonosa megadhatja a MIX beállításait. Megadhatóak a következők:
Szavazás: minden tag egy pályára szavazhat. Véletlenszerű: a rendszer véletlenszerűen választ ki egy pályát.
Véletlenszerű csapatkapitány sorsolás: a rendszer véletlenszerűen sorsol 2 csapatkapitányt. Ezután a csapatkapitányok felváltva kiválaszthatják a csapattagokat. Random felosztás: a rendszer teljesen random módon osztja el a csapatokat. A szoba tulajdonosa indíthatja el csak a folyamatot. Ha minden beállítás kész, a játékosoknak egy gombra kell kattintani, jelezve, hogy részükről mehet a játék. Tehát a weboldalon történik a beállítások megadása. A szoba tulajdonosa zárhatja le a szobát, indíthatja el a szavazást. Ha minden beállítás kész, a játékosoknak egy"Készen állok"gombra kell kattintani, jelezve, hogy részükről mehet a játék. Tehát a weboldalon történik a játék, csapatbeállítás. Több játékszerver is lehetőségre áll, így egyszerre több mix is rendezhető egy pillanatban, függetlenül a szobák számától. Így csökkenthető a várakozási idő is a mix szerver kiválasztásakor. Ha mindenki készen áll, a rendszer automatikusan kiválaszt egy épp elérhető, szabad szervert. Amint a szerver és a várószoba közötti kommunikáció lezajlik, a szerver elvégzi a beállításokat (pályát vált stb) és megad egy bemelegítő időtartamot. Eközben pedig már csatlakozhatnak is a játékosok. Csak azok a játékosok tudnak fellépni, akik az adott megtalált várószobában tartózkodnak, akik nem, azokat a játékosokat a szerver nem engedi csatlakozni. Erről ők konzolban találnak információt. A bemelegítő alatt minden játékosnak be kell csatlakoznia a szerverre, hogy a mix megkezdődjön. Ha ez nem történik meg, a szerver újra lezárásra kerül. A weboldalon az eredmények megmaradnak, csak egy újabb "Készen állok" státuszt kell beállítani. Miután mindenki becsatlakozott a szerverre és lejárt a bemelegítő kör, a MIX kezdetét veszi. Az egész folyamatot automatikusan intézi a játékszerveren található AMXX plugin. Pár szó a szerveren található modról: A MIX levezénylését a szerveren egy ún. Automix mod teszi lehetővé Az rcon parancsok viszonylag nehézkes és időigényes használata (nem nehéz, viszont!), biztonsági tényezője miatt, illetve mivel random játékosokból tevődnek össze majd a csapatok (így admin sem lehet fent), szükséges az AMXMODX használata (a Dproto és VoiceTransCoder használata miatt amúgy is szükséges a Metamod, metaplugin szinten pedig ezt sokkal nehezebb megoldani). Hogy minél "tisztább" legyen a játék, minden olyan AMXX plugint kivettük vagy tiltunk, ami nem kapcsolódik az Automix modhoz. A mod 2017. november óta fejlesztés alatt van, törekszünk a hibátlan kódra, hogy a lehető legkisebb lassulást okozzon a szerveren, A szerver folyamatos kommunikáció alatt áll a weboldallal, így - főleg a későbbiekben - minden adat szinkronizációra kerül (meccs állása, játékos statisztikák stb.). Röviden a MIX menetéről: Minden régi játékos mixelt/warozott legalább életében egyszer. Az újaknak, vagy akik nem ismerik: cs_ vagy de_ pályákon, a várószobában megadott felállásban (3v3-, 4v4, 5v5), 15-15 kört (ez lentebb részletezve) játszanak egymással a játékosok/csapatok. 15 kört az egyik térfélen, terroristaként, illetve 15 kört anti-terroristaként. Opcionális esetben, ha hosszabbítás be van kapcsolva, több kör is játszható (ez lentebb részletezve). Az Automix mod pofon egyszerűen működik (legalábbis amit a játékosok látnak , összeállítani mondjuk bitang nehéz, nem kevés munka van vele):
- Kés kör: A csapatok kés körrel eldönthetik, melyik térfélen szeretnének kezdeni. A győztes csapat szavazhat erről. Ha a szavazás végeredménye "csere", automatikusan megcseréljük a csapatokat, ellenkező esetben marad minden az eredeti állásban. - Miután megtörtént a szavazás végeredményének végrehajtása, egy kör újraindítást követően elkezdődik az éles játék. - Az első félidő 15 körből áll. Ezt követi egy automatikus csapatváltás, majd egy rövid szusszanó, felkészülési idő a második félidőre. - Ha nincs hosszabbítás:
A 35. körben ismét csapatcsere következik, majd a hosszabbítás második félideje következik, egyben az utolsó 5 kör. Hosszabbítás esetén nincs döntetlen állás. A játék egészen a győztes 21. körig tart. Amint valamelyik csapat eléri a 21. győztes kört, a játéknak vége. A mod elsőnek bonyolultnak tűnhet, de nem az. Minden kérdésre szívesen válaszolok akár itt, hozzászólásban, akár privát üzenet formájában is! A játékosok lehetőségeik: A játékosoknak lehetőségük van az alábbi funkciók használatára MIX alatt:
- Ha a szavazás sikeres, a játéknak azonnal vége és a másik csapat nyer. - A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
- Ha a szavazás sikeres, a következő körben a "freezetime" és "buytime" 60 mp lesz, tehát kör elején 60 mp várakozás lesz beállítva. - A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
- A játékosnak ki kell választania, kit szeretne kirúgni és hogy miért. A szavazás indításakor az indítványozó automatikusan IGEN-re szavaz, a kirúgandó játékos nem szavazhat. - Ha a szavazás sikeres, a játékost automatikusan kirúgja a szerver, illetve a weboldalon a várószobából tiltásra kerül. - A kitiltás során nem jön létre jelentés, így intézkedés nem lesz a későbbiekben. - Visszacsatlakozni nem tud.A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
- A játékosnak ki kell választania, kit szeretne jelenteni és hogy miért. - A jelentés azonnal bekerül az adatbázisba, amit mint a jelentő, mint a jelentett játékos nyomon követhet. - A jelentett játékosnak a MIX végén fel kell töltenie az összes azon a meccsen létrejött kép és .dem fájlt egy .zip archivumba csomagolva. - A jelentéseket egy admin kezeli a weboldalon, közvetlenül a játékba nem szólunk bele. A jelentésekről lentebb bővebb információt kaphatsz. Jelentések és az adminok feladatai: A játékosok érdekében bevezettük a jelentés-rendszert, amivel párhuzamosan az admin jogosultságot is létrejött. Az adott meccsen lehetőség van jelenteni játékost, ha pl. az csal. Mint a jelentő, mint a jelentett játékos nyomon követheti a jelentéseket. A jelentő csak az aktuális állapotot látja, míg a jelentett játékosnak ezen kívül fel kell töltenie a megfelelő archivumot a jelentéshez, amivel igazolja, hogy a benne szereplő feltétel (pl. csúnya beszéd, csalás) hamis. A jelentett játékosnak jelentéstől számított 3 óráig van lehetősége ezt megtenni, utána a rendszer automatikusan eltiltja a várószobáktól addig, amíg legalább az archivumot fel nem tölti. Ha több jelentés is készült egy meccsen, úgy a feltöltött archivum automatikusan csatolásra kerül a többi jelentéshez is. Miután feltöltötte az archivumot, a rendszer által kiszabott ideiglenes tiltás törlődik és az admin kezelheti a jelentést: igaz, vagy hamis, csalt, vagy sem. Ha valakit az admin csalónak minősít, úgy ő eltiltásra kerül a várószobáktól, tehát nem használhatja, nem mixelhet többet. A jelentést viszont még jóvá kell hagyni, tehát felülbírálható a döntés, ha pl. az admin rosszul ítélte meg a helyzetet. Így az admin tiltása nem végleges, azonban a jóváhagyó intézkedése után a jelentés szerkesztése már nem lehetséges. Reméljük ezzel visszaszorítjuk a csalókat. Statisztikai rendszer: 2018.05.16-án egy hatalmas update került publikálásra, ami a statisztikai rendszert, adatgyűjtést és felhasználást tartalmazta. A szerver minden kör végén elmenti a meccs és a játékos statisztika adatait:
- a játékos öléseit - a játékos halálait - a játékos fejlövéseit - a játékos bomba robbantásait - a játékos bomba hatástalanításait Ennek köszönhetően minden saját/bárki által lejátszott meccs eredményeit vissza lehet nézni a weboldalon, a Profil oldalon körökre bontva is. Ezeket az adatokat grafikonra vetítve is megnézhetitek. A rendszer könnyen bővíthető, így ha úgy adódik és ha igény van rá, dolgozunk még rajta. Eme rendszer alapja egy leendő rang rendszernek is. Reméljük ezzel a rövidke leírással sikerült bemutatnunk az oldalt, a projektet, a célunkat,és sikerült felkeltenünk az érdeklődést. Hívd meg barátaid, próbáljátok ki bátran! Reméljük elnyeri a tetszést és te is csatlakozol a közösségünkhöz. ____________________________________________________________________________________________________________ Külön köszönet [profil]Metal[/profil] kollégának a rengeteg segítségért a kódolás során. Kapcsolattartás: [profil]Beep[/profil] Steam csoport Changelog: (időrend szerint csökkenő sorrendben) WEB UPDATE és rendelkezésre állás MOD FIX és tervek nyárra UPDATE: Meccs és játékos statisztikák WEB UPDATE: béta vége Szerver béta verzió vége WEB Update: Tartalom kiegészítés WEB FIX: Várószobák lassulása UPDATE: Jelentések és tiltások Update - Mod: v2.17.30/b A teljes változásnapló Itt megtekinthető! |
Szerző: | BeepBeep [ 2018.02.24. 23:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Megnyitó és a jövőbeni terveimről. |
Szerző: | DeteCT0R [ 2018.02.25. 04:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Megemlitett milyen meghato Napi 64 ora teszteles meg melozni se mentunk meg borotvalkozni se volt ido de megerte. Idézet: Megoltelek, Spike, DeteCT0R, atya, Tanya - rendszeres segítség a tesztelések során. Sok sikert a projectel |
Szerző: | BeepBeep [ 2018.02.25. 10:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
DeteCT0R írta: Megemlitett milyen meghato Napi 64 ora teszteles meg melozni se mentunk meg borotvalkozni se volt ido de megerte. Idézet: Megoltelek, Spike, DeteCT0R, atya, Tanya - rendszeres segítség a tesztelések során. Sok sikert a projectel Azért ennyire nem volt rossz a fejlesztés. Embereket verbuválni és eligazítani tovább tartott, mint magát a pár kattintást elvégezni és játszani. Borotválkozni meg amúgy is utálok. De örülök, ha már egy ember is úgy tartja, megérte. |
Szerző: | SmaCk [ 2018.02.25. 12:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Gratulalok, vegre valaki aki hoz valami egyedi dolgot amire senki mas nem kepes hosszu idok ota. Respect! A dologban csak annyit sajnalok, hogy szerintem karnak fektetted bele a sok idot es esetleg penzt mert nem lesz erdeklodes, de mindig csak elore! Gratula megegyszer! |
Szerző: | theglorious [ 2018.02.25. 12:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Grat, de mi történik, ha csalnak? Még csak fájl ellenőrzés sincs, ahogy admin sem. Random játékos benyomja az aim-ot és vége is a mix-nek. Vagy van valami megoldás rá? |
Szerző: | BeepBeep [ 2018.02.25. 13:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
SmaCk írta: Gratulalok, vegre valaki aki hoz valami egyedi dolgot amire senki mas nem kepes hosszu idok ota. Respect! A dologban csak annyit sajnalok, hogy szerintem karnak fektetted bele a sok idot es esetleg penzt mert nem lesz erdeklodes, de mindig csak elore! Gratula megegyszer! Köszönöm Eredetileg ismerősökkel játszottunk volna, de kinőtte magát a projekt és inkább mindenki számára használhatóvá tettem. Ha már hetente háromszor játszunk rajta, megérte nekem. theglorious írta: Grat, de mi történik, ha csalnak? Még csak fájl ellenőrzés sincs, ahogy admin sem. Random játékos benyomja az aim-ot és vége is a mix-nek. Vagy van valami megoldás rá? Egyrészt olyan embereket hívjatok, akikben megbíztok. Ha mégse bír magával az illető, a saját csapata ki tudja szavazással tiltani a szerverről és a várószobából a játékost. A későbbiekben ezzel párhuzamosan report is készül, tehát be kell majd mutatnia a demot és a snapshot képeket is. Jelenleg csak a voteban él, ami a szerverről kickel, várószobából banol. Visszajönni nem tud. |
Szerző: | Silent [ 2018.02.26. 10:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Az a secenkénti XHR kérés must have dolog? Biztos van rá szofisztikáltabb megoldás (socket?) Főleg, hogy auth előtt is történik, amikor érdemi usecase nincs is. (Pic: https://i.imgur.com/IWAe9Bh.png ) |
Szerző: | BeepBeep [ 2018.02.26. 15:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Silent írta: Az a secenkénti XHR kérés must have dolog? Biztos van rá szofisztikáltabb megoldás (socket?) Főleg, hogy auth előtt is történik, amikor érdemi usecase nincs is. (Pic: https://i.imgur.com/IWAe9Bh.png ) A csatolt képen a visszautasított megjelenítés a Facebookra vonatkozik. Minden más a dinamikus megjelenítést szolgálja, illetve státusz küldést/fogadást. |
Szerző: | Silent [ 2018.02.26. 16:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIX szervezés - barátokkal, bárkivel, bármikor. |
Én a képen azt mutattam be, hogy kb 100 request küldés történt. Erre lehetne keresni barátibb megoldást, ezért írtam a socket-et. |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |