hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: rang
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 20:29 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.03.23. 21:16
Hozzászólások: 47
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
ebbe beleírtam a foadmint de hiába adom neki h jogot nem írja neki foadmin mi lehet a hiba??

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <csstats>
  5.  
  6. #pragma tabsize 0
  7.  
  8. #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9. #define VERSION "1.5"
  10. #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  11.  
  12. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15. #define RANK_SILVER 0
  16. #define RANK_SILVER2 1
  17. #define RANK_SILVER3 2
  18. #define RANK_SILVER4 3
  19. #define RANK_SILVERE 4
  20. #define RANK_SILVEREM 5
  21. #define RANK_NOVA 6
  22. #define RANK_NOVA2 7
  23. #define RANK_NOVA3 8
  24. #define RANK_NOVAM 9
  25. #define RANK_AK 10
  26. #define RANK_AK2 11
  27. #define RANK_DAK 12
  28. #define RANK_SHERIFF 13
  29. #define RANK_SAS 14
  30. #define RANK_SASM 15
  31. #define RANK_SUPREME 16
  32. #define RANK_GLOBAL 17
  33. #define RANK_UBER 18
  34.  
  35. #define MAXRANKS 19
  36.  
  37. new message[192]
  38.  
  39. new strName[191]
  40. new strText[191]
  41. new sayText
  42. new teamInfo
  43. new maxPlayers
  44. new PlayerRank[33]
  45. new bool: g_bHud[ 33 ]
  46. new Float:HUD_INTERVAL
  47.  
  48. new static color[10]
  49.  
  50. new const RANKS[MAXRANKS][] =
  51. {
  52.     "Silver I",
  53.     "Silver II",
  54.     "Silver III",
  55.     "Silver IV",
  56.     "Silver Elite",
  57.     "Silver Elite Mester",
  58.     "Arany Nova I",
  59.     "Arany Nova II",
  60.     "Arany Nova III",
  61.     "Arany Nova Mester",
  62.     "AK",
  63.     "Koszorus AK",
  64.     "Dupla AK",
  65.     "Sheriff",
  66.     "Sas",
  67.     "Sas Mester",
  68.     "Supreme",
  69.     "Global Elite",
  70.     "Legenda"
  71. }
  72.  
  73. #define size 18
  74.  
  75. new const szamok[size] =
  76. {
  77.     50,
  78.     100,
  79.     200,
  80.     300,
  81.     450,
  82.     650,
  83.     800,
  84.     1000,
  85.     1200,
  86.     1400,
  87.     1700,
  88.     2000,
  89.     2500,
  90.     3000,
  91.     3600,
  92.     4500,
  93.     5500,
  94.     20000
  95. }
  96.  
  97. public plugin_init()
  98. {
  99.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  100.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  101.     register_clcmd("say rang", "hud")
  102.     register_clcmd( "say /rangok", "cmdRangs" );
  103.     register_clcmd( "say /hud", "cmdHud" );
  104.     register_clcmd ("say", "hook_say")
  105.     register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  106.    
  107.     register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  108.     register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  109.     sethudtime()
  110.    
  111.     sayText = get_user_msgid ("SayText")
  112.     teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  113.     maxPlayers = get_maxplayers()
  114.    
  115.     set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  116.    
  117.     register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  118. }
  119.  
  120. public cmdRangs( iPlayerId )
  121. {
  122.     static iLen = 0, sMotd[ 2048 ], iMotdLen = charsmax( sMotd );
  123.    
  124.     iLen = formatex( sMotd, iMotdLen, "<meta charset=utf-8><style>table{color:#FFB000;} td,th{border:1px solid #666;text-align:center;}</style><body bgcolor=#000000><center><table width='400'><tr><th>Rang</th><th>Ölés</th><tr>" );
  125.     iLen += formatex( sMotd[ iLen ], iMotdLen - iLen, "<tr><td>%s</td><td>0</td><tr>", RANKS[ 0 ] );
  126.    
  127.     for ( new i; i < size; ++i )
  128.         iLen += formatex( sMotd[ iLen ], iMotdLen - iLen, "<tr><td>%s</td><td>%d</td><tr>", RANKS[ i + 1 ], szamok[ i ] );
  129.    
  130.     show_motd( iPlayerId, sMotd, "Rangrendszer info" );
  131. }
  132.  
  133. public cmdHud( iPlayerId )
  134. {
  135.     ColorChat( iPlayerId, "^1A hud kijelzõ ^3%skapcsolva^1!", ( g_bHud[ iPlayerId ] ^= true ) ? "be" : "ki" );
  136.    
  137.     if ( !g_bHud[ iPlayerId ] ) remove_task( iPlayerId );
  138.     else { if ( !task_exists( iPlayerId ) ) set_task( HUD_INTERVAL, "setDisplay", iPlayerId ); }
  139. }
  140.  
  141. public sethudtime()
  142. {
  143.     new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  144.     if (refreshtime == 0.9)
  145.     {
  146.         HUD_INTERVAL = 0.9
  147.     }
  148.     else if (refreshtime != 0.9)
  149.     {
  150.         HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  151.     }
  152.    
  153.     return PLUGIN_CONTINUE
  154. }
  155.  
  156. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  157. {
  158.     return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160.  
  161. public korUzenet()
  162. {
  163.     ColorChat( 0, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  164.     return PLUGIN_HANDLED;
  165. }
  166.  
  167. public hud(id)
  168. {
  169.     new stats[8]
  170.     new bodyhits[8]
  171.     get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  172.    
  173.     ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  174.    
  175.     if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  176.     {
  177.         //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  178.         ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  179.     }
  180.     else
  181.     {
  182.         //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  183.         ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  184.     }
  185. }
  186.  
  187. public hook_say(id)
  188. {
  189.     read_args (message, 191)
  190.     remove_quotes (message)
  191.    
  192.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  193.     return PLUGIN_CONTINUE
  194.    
  195.     new name[32]
  196.     get_user_name (id, name, 31)
  197.    
  198.     new isAlive, alive[32]
  199.    
  200.     if (is_user_alive (id))
  201.     {
  202.         isAlive = 1
  203.         alive = "^1 "
  204.     }
  205.     else
  206.     {
  207.         isAlive = 0
  208.         alive = "^1*HALOTT* "
  209.     }
  210.    
  211.     //static color[10]
  212.    
  213.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  214.     {
  215.         //get_user_team (id, color, 9)
  216.         getTeam(id)
  217.         format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  218.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  219.     }  
  220.    
  221.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  222.     {
  223.         getTeam(id)
  224.         format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  225.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  226.     }    
  227.    
  228.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  229.     {
  230.         getTeam(id)
  231.         format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  232.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  233.     }    
  234.    
  235.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_CFG)
  236.     {
  237.         getTeam(id)
  238.         format (strName, 191, "%s^4[FoAdmin][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  239.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  240.     }
  241.    
  242.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  243.     {
  244.         getTeam(id)
  245.         format (strName, 191, "%s^4[][%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  246.         format (strText, 191, "^1%s", message)
  247.     }
  248.    
  249.     format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  250.     sendMessage (color, isAlive)
  251.    
  252.     return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254.  
  255. public hook_teamsay(id)
  256. {
  257.     new playerTeam = get_user_team(id)
  258.     new playerTeamName[19]
  259.    
  260.     switch (playerTeam)
  261.     {
  262.         case 1:
  263.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  264.        
  265.         case 2:
  266.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  267.        
  268.         default:
  269.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  270.     }
  271.    
  272.     read_args (message, 191)
  273.     remove_quotes (message)
  274.    
  275.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  276.     return PLUGIN_CONTINUE
  277.    
  278.     new isAlive, alive[32]
  279.    
  280.     if (is_user_alive (id))
  281.     {
  282.         isAlive = 1
  283.         alive = "^1 "
  284.     }
  285.     else
  286.     {
  287.         isAlive = 0
  288.         alive = "^1*HALOTT* "
  289.     }
  290.    
  291.     new name[32]
  292.     get_user_name (id, name, 31)
  293.    
  294.     //static color[10]
  295.    
  296.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  297.     {
  298.         //get_user_team (id, color, 9)
  299.         getTeam(id)
  300.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[TULAJ][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  301.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  302.     }  
  303.    
  304.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  305.     {
  306.         getTeam(id)
  307.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[ADMIN][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  308.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  309.     }    
  310.    
  311.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  312.     {
  313.         getTeam(id)
  314.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[VIP][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  315.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  316.     }
  317.    
  318.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_CFG)
  319.     {
  320.         getTeam(id)
  321.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[FoAdmin][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  322.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  323.     }
  324.    
  325.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  326.     {
  327.         getTeam(id)
  328.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[%s] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  329.         format (strText, 191, "^1%s", message)
  330.     }
  331.    
  332.     format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  333.     sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  334.    
  335.     return PLUGIN_CONTINUE
  336. }
  337.  
  338. public sendMessage (color[], alive)
  339. {
  340.     new teamName[10]
  341.    
  342.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  343.     {
  344.         if (!is_user_connected(player))
  345.             continue
  346.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  347.         {
  348.             get_user_team (player, teamName, 9)
  349.             changeTeamInfo (player, color)
  350.             writeMessage (player, message)
  351.             changeTeamInfo (player, teamName)
  352.         }
  353.     }
  354. }
  355.  
  356. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  357. {
  358.     new teamName[10]
  359.    
  360.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  361.     {
  362.         if (!is_user_connected(player))
  363.             continue
  364.        
  365.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  366.         {
  367.             if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  368.             {
  369.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  370.                 changeTeamInfo (player, color)
  371.                 writeMessage (player, message)
  372.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  373.             }
  374.         }
  375.     }
  376. }
  377.  
  378. public changeTeamInfo (player, team[])
  379. {
  380.     message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)  
  381.     write_byte (player)
  382.     write_string (team)
  383.     message_end()  
  384. }
  385.  
  386. public writeMessage (player, message[])
  387. {
  388.     message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  389.     write_byte (player)
  390.     write_string (message)
  391.     message_end ()
  392. }
  393.  
  394. stock bool:is_user_steam(id)
  395. {
  396.     static dp_pointer;
  397.    
  398.     if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  399.     {
  400.         server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  401.         server_exec();
  402.         return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  403.     }
  404.  
  405.     return false;
  406. }
  407.  
  408. public client_putinserver(id)
  409. {
  410.     if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  411.     {
  412.         return PLUGIN_HANDLED
  413.     }
  414.     else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  415.     {
  416.         g_bHud[ id ] = true;
  417.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  418.     }
  419.     else
  420.     {
  421.         set_task(0.5, "remTask", id)
  422.     }
  423.    
  424.     return PLUGIN_CONTINUE
  425. }
  426.  
  427. public remTask(id)
  428. {
  429.     remove_task(id, 0)
  430. }
  431.  
  432. public getTeam(id)
  433. {
  434.     get_user_team (id, color, 9)
  435. }
  436.  
  437. public setDisplay(id)
  438. {
  439.     if(!is_user_connected(id))
  440.         return PLUGIN_CONTINUE
  441.    
  442.     new stats[8]
  443.     new bodyhits[8]
  444.     get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  445.    
  446.     if(stats[0] < 50)
  447.     {
  448.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  449.     }
  450.     else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  451.     {
  452.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  453.     }
  454.     else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  455.     {
  456.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  457.     }
  458.     else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  459.     {
  460.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  461.     }
  462.     else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  463.     {
  464.         PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  465.     }
  466.     else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  467.     {
  468.         PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  469.     }
  470.     else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  471.     {
  472.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  473.     }
  474.     else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  475.     {
  476.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  477.     }
  478.     else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  479.     {
  480.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  481.     }
  482.     else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  483.     {
  484.         PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  485.     }
  486.     else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  487.     {
  488.         PlayerRank[id] = RANK_AK
  489.     }
  490.     else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  491.     {
  492.         PlayerRank[id] = RANK_AK2
  493.     }
  494.     else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  495.     {
  496.         PlayerRank[id] = RANK_DAK
  497.     }
  498.     else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  499.     {
  500.         PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  501.     }
  502.     else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  503.     {
  504.         PlayerRank[id] = RANK_SAS
  505.     }
  506.     else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  507.     {
  508.         PlayerRank[id] = RANK_SASM
  509.     }
  510.     else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  511.     {
  512.         PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  513.     }
  514.     else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  515.     {
  516.         PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  517.     }
  518.     else if(stats[0] >= 20000)
  519.     {
  520.         PlayerRank[id] = RANK_UBER
  521.     }
  522.    
  523.     set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  524.     show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i^nRang: %s^nParancsok: /rang, /rangok", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  525.     //show_hudmessage(id, "%s ^nÖlések: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  526.    
  527.     set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  528.    
  529.     return PLUGIN_CONTINUE
  530. }
  531.  
  532. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  533. {
  534.     new count = 1, players[32];
  535.     static msg[191];
  536.     vformat(msg, 190, input, 3);
  537.    
  538.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  539.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  540.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  541.    
  542.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  543.     {
  544.         for (new i = 0; i < count; i++)
  545.         {
  546.             if (is_user_connected(players[i]))
  547.             {
  548.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  549.                 write_byte(players[i]);
  550.                 write_string(msg);
  551.                 message_end();
  552.             }
  553.         }
  554.     }
  555. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: rang
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 04:53 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.16. 10:17
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Első lépésként, kellene egy log, mert valami hibát biztosan ír. Próbáld -debuggal, hogy úgy hátha ad valami kézzel fogható információt. Megnéztem, és hibátlanul lefordítja a fordító.
AMX Mod X Fordító 1.8.3

Fejléc mérete: 1200 bájt
Kód mérete: 14920 bájt
Adat mérete: 17668 bájt
Kész. Hibák száma 0/0.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole