hlmod.hu
https://hlmod.hu/

T Főmenü Átírása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=30387
Oldal: 1 / 2

Szerző:  shoxe [ 2020.04.21. 17:43 ]
Hozzászólás témája:  T Főmenü Átírása

Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line

Csatolmányok:
darkdemonsmod2020.sma [55.95 KiB]
Letöltve 95 alkalommal.

Szerző:  HellEnergY [ 2020.04.21. 22:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

shoxe írta:
Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line


Kicsit szedd össze elsőnek a gondolataidat mi hova menne, mi kell, mikor, miért, mire jó?

Az elején van egy ilyen:
  1. new const MainStrings[][] = {
  2.         "«M4a1 Skinek»",
  3.         "«Ak47 Skinek»",
  4.         "«Awp Skinek»",
  5.         "«Scout Skinek»",
  6.         "«Famas Skinek»",
  7.         "«Galil Skinek»",
  8.         "«Aug Skinek»",
  9.         "«M3 Skinek»",
  10.         "«Xm1014 Skinek»",
  11.         "«KĂ©s Skinek»",
  12.         "«Deagle Skinek»",
  13.         "«Usp Skinek»",
  14.         "«Glock18 Skinek»"
  15.     }


Nem gondolkoztál és fogtad bemásoltad a helyére ezt:
  1. public ShowMenu(id) {
  2.     new temp[128];
  3.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  4.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  5.    
  6.     formatex(temp, charsmax(temp), "M4a1 Skinek");
  7.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  8.     formatex(temp, charsmax(temp), "Ak47 Skinek");
  9.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  10.     formatex(temp, charsmax(temp), "Awp Skinek");
  11.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  12.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  13.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  14.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  15.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  16.     formatex(temp, charsmax(temp), "KĂ©s Skinek");
  17.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  18.    
  19.    
  20. }


Ezzel annyi a baj hogy te kicserélted a konstanst egy menüre amit nem értek hogy miért, plusz handlerja sincs.
A kettő nem ugyan az.

itt pedig itt hagytad(error 017: undefined symbol "MainStrings"):
  1. for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  2.         num_to_str(i, String, 5)
  3.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  4.         menu_additem(menu, szMenu, String);
  5.         }


Plusz utána is meghívja a MainString konstanst.
Ez lekéri a MainString nagyságát és amíg az i változó kisebb mint a MainString (sorban 0,1,2,3stb) addig kiírja a tartalmát.
Persze itt az is megvan adva mennyit rakjon egy oldalra.


Azon kívül pedig van ez: (Itt az a hiba hogy a skin neve után van "" jel, egy darab kell oda.)

  1. {"XM1014 | Asiimow", ""models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},


Helyesen:

  1. {"XM1014 | Asiimow", "models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},



UI: nem értem miért akarod hogy úgy legyen?
Ha mégis nagyon kell neked az olyan változat van 1000féle minta amiből ki tudnád nézni nem találomra ctrl c és ctrl v.
Egy kicsit próbáld megérteni mit csinálsz, mert így nem fog menni soha.

Szerző:  shoxe [ 2020.04.22. 05:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

HellEnergY írta:
shoxe írta:
Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line


Kicsit szedd össze elsőnek a gondolataidat mi hova menne, mi kell, mikor, miért, mire jó?

Az elején van egy ilyen:
  1. new const MainStrings[][] = {
  2.         "«M4a1 Skinek»",
  3.         "«Ak47 Skinek»",
  4.         "«Awp Skinek»",
  5.         "«Scout Skinek»",
  6.         "«Famas Skinek»",
  7.         "«Galil Skinek»",
  8.         "«Aug Skinek»",
  9.         "«M3 Skinek»",
  10.         "«Xm1014 Skinek»",
  11.         "«KĂ©s Skinek»",
  12.         "«Deagle Skinek»",
  13.         "«Usp Skinek»",
  14.         "«Glock18 Skinek»"
  15.     }


Nem gondolkoztál és fogtad bemásoltad a helyére ezt:
  1. public ShowMenu(id) {
  2.     new temp[128];
  3.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  4.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  5.    
  6.     formatex(temp, charsmax(temp), "M4a1 Skinek");
  7.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  8.     formatex(temp, charsmax(temp), "Ak47 Skinek");
  9.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  10.     formatex(temp, charsmax(temp), "Awp Skinek");
  11.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  12.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  13.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  14.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  15.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  16.     formatex(temp, charsmax(temp), "KĂ©s Skinek");
  17.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  18.    
  19.    
  20. }


Ezzel annyi a baj hogy te kicserélted a konstanst egy menüre amit nem értek hogy miért, plusz handlerja sincs.
A kettő nem ugyan az.

itt pedig itt hagytad(error 017: undefined symbol "MainStrings"):
  1. for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  2.         num_to_str(i, String, 5)
  3.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  4.         menu_additem(menu, szMenu, String);
  5.         }


Plusz utána is meghívja a MainString konstanst.
Ez lekéri a MainString nagyságát és amíg az i változó kisebb mint a MainString (sorban 0,1,2,3stb) addig kiírja a tartalmát.
Persze itt az is megvan adva mennyit rakjon egy oldalra.


Azon kívül pedig van ez: (Itt az a hiba hogy a skin neve után van "" jel, egy darab kell oda.)

  1. {"XM1014 | Asiimow", ""models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},


Helyesen:

  1. {"XM1014 | Asiimow", "models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},



UI: nem értem miért akarod hogy úgy legyen?
Ha mégis nagyon kell neked az olyan változat van 1000féle minta amiből ki tudnád nézni nem találomra ctrl c és ctrl v.
Egy kicsit próbáld megérteni mit csinálsz, mert így nem fog menni soha.



Hát ez nekem oltári magas, :( megköszönném ha megcsinálnád nekem :)

Szerző:  The Peace [ 2020.04.22. 09:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

Leirta a megfejtést, a seggedet ne törölje ki?
NE LEGYÉL LUSTA! LEGALÁBB ENNYIT FOGLALKOZZ AZZAL A *****!

Már bocsánat.. de... Ja.

Szerző:  shoxe [ 2020.04.22. 11:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

The Peace írta:
Leirta a megfejtést, a seggedet ne törölje ki?
NE LEGYÉL LUSTA! LEGALÁBB ENNYIT FOGLALKOZZ AZZAL A SZARRAL!

Már bocsánat.. de... Ja.


  1. * Fegyver Skinek


-------> Lenyilló menü

  1. <M4A1 Skinek>



-----> Lenyilló menü


  1. és itt kiírja az összes M4A1 Fegyver Skint.


Ez hogyan oldható meg?

Szerző:  .:[KR!$Z]:. [ 2020.04.22. 14:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

Csinálsz egy menüt. Vagy ha meg van az alap.. Akkor a legkönyebb kiindulnod belőle.
-Bolt-
-Valami-
-Szabályzat-
-Fegyver Skinek- // <---
alatta találod a case-eket.
oda csinálsz még egyet. pl:
case 1:
{
Bolt(id);
}
case 2:
{
Valami(id);
}
case 3:
{
Szabalyzat(id);
}
case 4:
{
Fegyver_Skinek(id); // <----
}


Utána megcsinálod a Fegyver skineknek a menüjét.

public Fegyver_Skinek(id)
{
new String[121];
format(String, charsmax(String), "Fegyver Skinek");
new menu = menu_create(String, "Fegyver_Skinek_almenu");

menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "1", 0);
menu_additem(menu, "AK47 Skinek", "2", 0);
menu_additem(menu, "stb", "3", 0);
menu_additem(menu, "stb", "4", 0);

menu_display(id, menu, 0);
}
public Fegyver_Skinek_almenu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
M4A1_Skinek(id);
}
case 2:
{
AK47_Skinek(id);
}
És így tovább ahogy az előzőt is.

Bocsi. Kicsit össze van hányva, de a lényeg benne van.
Szerk.: A menüt én is csak kimásoltam. Ezért vannak benne fölösleges dolgok
De ha nem megy. Akkor ajánlom ezt: viewtopic.php?f=14&t=2650

Szerző:  ultraibolya [ 2020.04.22. 17:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

Neharagudj már krisz de ez mi?
Attól hogy m4a1(id)-t berakod nem fogja neked kilistázni.
Forciklust nehogy megmutasd neki hogy működik,csak csinálj egy menüt ja ezt is kérte.

Szerző:  shoxe [ 2020.04.22. 18:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

ultraibolya írta:
Neharagudj már krisz de ez mi?
Attól hogy m4a1(id)-t berakod nem fogja neked kilistázni.
Forciklust nehogy megmutasd neki hogy működik,csak csinálj egy menüt ja ezt is kérte.



van egy skinmenüm aminek a fűmenüje ez!


  1. new const MainStrings[][] = {
  2.             "«M4a1 Skinek»",
  3.             "«Ak47 Skinek»",
  4.             "«Awp Skinek»",
  5.             "«Scout Skinek»",
  6.             "«Famas Skinek»",
  7.             "«Galil Skinek»",
  8.             "«Aug Skinek»",
  9.             "«M3 Skinek»",
  10.             "«Xm1014 Skinek»",
  11.             "«KĂ©s Skinek»",
  12.             "«Deagle Skinek»",
  13.             "«Usp Skinek»",
  14.             "«Glock18 Skinek»"
  15.         }


ezt kellene módosítani hogy lenyílós menü legyen!

Szerző:  ultraibolya [ 2020.04.22. 19:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

Fegyver szerint szortírozod a constban ahol a skinek vannak?
Pl ak47 redline és utána valami index ami megmondja hogy milyen fegyverhez szól a skin,ebben az esetben ak47
Ha nem akkor felejtős,nem mintha nehéz lenne beleírni de az ilyenekre gondolni kellene

Szerző:  shoxe [ 2020.04.22. 19:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: T Főmenü Átírása

ultraibolya írta:
Fegyver szerint szortírozod a constban ahol a skinek vannak?
Pl ak47 redline és utána valami index ami megmondja hogy milyen fegyverhez szól a skin,ebben az esetben ak47
Ha nem akkor felejtős,nem mintha nehéz lenne beleírni de az ilyenekre gondolni kellene



Ez nekem full kínai neharagudj! :)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/