hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 340 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láthatatlan model
HozzászólásElküldve:2012.01.25. 16:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Valamiért láthatatlan lesz a zombie_source modell, valaki lesse meg!!

Kód:
stock zm_tulajdonsagok(index)
{
   if(!is_user_alive(index))
      return

   g_zombie[index] = true
   cs_set_user_model(index, "zombie_source");

   if(!task_exists(5666 + index))
      set_task(0.1, "tobbi", 5666 + index)

   static Float:health
   health = 4000.0
   static Float:gravity
   gravity = 1.0
   
   set_pev(index, pev_health, health)
   set_pev(index, pev_gravity, gravity)
   set_pev(index, pev_body, 0)
   set_pev(index, pev_armorvalue, 0.0)
   set_pev(index, pev_renderamt, 0.0)
   set_pev(index, pev_rendermode, kRenderTransTexture)
   
   fm_set_user_armortype(index, CS_ARMOR_NONE)
   fm_set_user_nvg(index)
   
   if(get_pcvar_num(cvar_autonvg))
      engclient_cmd(index, "nightvision")
   
   if(!pev_valid(g_modelent[index]))
   {
      static ent
      ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
      if(pev_valid(ent))
      {
         //engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl")
         set_pev(ent, pev_classname, MODEL_CLASSNAME)
         set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
         set_pev(ent, pev_aiment, index)
         set_pev(ent, pev_owner, index)
            
         g_modelent[index] = ent
      }
   }
   else
   {
      //engfunc(EngFunc_SetModel, g_modelent[index], "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl")
      fm_set_entity_visibility(g_modelent[index], 1)
   }

   static effects
   effects = pev(index, pev_effects)
   
   if(effects & EF_DIMLIGHT)
   {
      message_begin(MSG_ONE, g_msg_flashlight, _, index)
      write_byte(0)
      write_byte(100)
      message_end()
      
      set_pev(index, pev_effects, effects & ~EF_DIMLIGHT)
   }
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlan model
HozzászólásElküldve:2012.01.25. 20:24 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Megvan

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole