hlmod.hu
https://hlmod.hu/

admin rádió (megint)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=3407
Oldal: 1 / 2

Szerző:  rericsi8 [2012.02.11. 23:49 ]
Hozzászólás témája:  admin rádió (megint)

hi
már többször megkérdeztem de értelmes választ még nem kaptam rá pedig nekem nagyon kéne
továbbra is az kéne hogy ha bejelentkezik egy játékos adminba akkor ne az unott rádiót használja hanem egy új szóljon meg.
hát talán most már valami indulási alapot is tudok adni az NST-ből csak átkéne írni hogy a woman rádiót adminra adja és ne sex2-re meg stb ami a pluginban meg van adva alapnak
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#include <nst_player>
#include <nst_zombie>
#include <nst_wpn>

new g_msgSendAudio

// Radio sound
#define MAXRADIO 23
new const RADIO_FOLDER[4][] = {"/", "/woman", "/zombi", "/zombi_f"}
new const RADIO_MESSEAGE[MAXRADIO][] = {
   "COVERME",
   "TAKEPOINT",
   "POSITION",
   "REGROUP",
   "FOLLOWME",
   "HITASSIST",
   "GO",
   "FALLBACK",
   "STICKTOG",
   "GETINPOS",
   "STORMFRON",
   "REPORTIN",
   "AFFIRM",
   "ROGER",
   "ENEMYSPOT",
   "BACKUP",
   "CLEAR",
   "INPOS",
   "REPRTINGIN",
   "BLOW",
   "NEGATIVE",
   "ENEMYDOWN",
   "FIREINHOLE"
}
new const RADIO_FILE[MAXRADIO][] = {
   "ct_coverme",
   "takepoint",
   "position",
   "regroup",
   "followme",
   "fireassis",
   "com_go",
   "fallback",
   "sticktog",
   "com_getinpos",
   "stormfront",
   "com_reportin",
   "ct_affirm",
   "roger",
   "ct_enemys",
   "ct_backup",
   "clear",
   "ct_inpos",
   "ct_reportingin",
   "blow",
   "negative",
   "enemydown",
   "ct_fireinhole"
}

// natives
public plugin_natives()
{
   register_native("nst_radio_send_all", "natives_radio_send_all", 1)
}
// main public
public plugin_init()
{
   register_plugin("NST Radio", "1.0", "NST")
   
   // msg id
   g_msgSendAudio = get_user_msgid("SendAudio")

   // register
   register_message(g_msgSendAudio, "message_SendAudio")
   
   // client cmd
   //register_concmd("ww", "ww")
}
public ww(id)
{
   new model[32], model2[64]
   cs_get_user_model(id, model, charsmax(model))
   pev(id, pev_model, model2, charsmax(model2))
   client_print(id, print_chat, "[%s][%s]", model, model2)
   
}
// Replace Radio
public message_SendAudio(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
   //client_print(0, print_chat, "[%i][%i][%i]", msg_id, msg_dest, msg_entity)
   // get value
   new audio[64], audio_f[8], id, sex, mod_runing
   
   mod_runing = nst_get_mod_runing()
   id = get_msg_arg_int(1)   
   sex = get_user_sex(id)
   get_msg_arg_string(2, audio, charsmax(audio))
   format(audio_f, charsmax(audio_f), "%s", audio)
   
   // replace sound radio 1 - 3
   new check, radio_new[64]
   for (new i=0; i<23; i++)
   {
      if( equal(audio[7], RADIO_MESSEAGE[i]))
      {
         format(radio_new, charsmax(radio_new), "%s", get_urlsound_radio(RADIO_FILE[i], sex))
         check = 1
      }
   }
   
   // replace sound radio other
   if (equal(audio_f, "%!MRAD_") && !check)
   {
      // radio one
      replace(audio, charsmax(audio), "%!MRAD_", "")
      strtolower(audio)
      format(radio_new, charsmax(radio_new), "%s", get_urlsound_radio(audio, sex))
      
      // radio all
      if (!id && mod_runing != 4 && mod_runing != 5 && mod_runing != 6)
      {
         send_radio_all(audio)
         return PLUGIN_HANDLED
      }
   }
   
   // replace radio
   if (file_exists(get_fullurl_radio(radio_new))) set_msg_arg_string(2, radio_new)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}
get_urlsound_radio(filename[], sex)
{
   new audio[64]
   format(audio, charsmax(audio), "radio%s/%s.wav", RADIO_FOLDER[sex], filename)
   //client_print(0, print_chat, "[%s]", audio)
   
   return audio
}
get_fullurl_radio(file[])
{
   new audio[64]
   format(audio, charsmax(audio), "sound/%s", file)
   
   return audio
}
send_radio_all(audio[])
{
   for (new id = 1; id < 33; id++)
   {
      if (!is_user_connected(id)) continue;
      
      message_begin(MSG_ONE, g_msgSendAudio, _, id)
      write_byte(0)
      write_string(get_urlsound_radio(audio, get_user_sex(id)))
      write_short(100)
      message_end()
      //client_print(id, print_chat, "S[%i]M[%s]", get_user_sex(id), get_urlsound_radio(audio, get_user_sex(id)))
   }
}
get_user_sex(id)
{
   new mod_runing, sex
   mod_runing = nst_get_mod_runing()
   if ( (mod_runing == NST_MOD_ZB3 || mod_runing == NST_MOD_ZBU || mod_runing == NST_MOD_ZBS) && nst_zb_get_user_zombie(id) )
   {
      if (nst_zb_get_user_sex(id) == 2) sex = 3
      else sex = 2
   }
   else
   {
      if (nst_get_user_sex(id) == 2) sex = 1
      else sex = 0
   }

   return sex;
}
public natives_radio_send_all(const audio[])
{
   param_convert(1)
   new filename[64]
   format(filename, charsmax(filename), "%s", audio)
   send_radio_all(filename)
   return 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


ja és itt keresse az uj rádió hangokat: sound/radio/woman
a precachelést majd megcsinálom én ;D
THX előre is :D

Szerző:  rericsi8 [2012.02.12. 10:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

valaki segítsen már könyörgöm

Szerző:  Silent [2012.02.12. 10:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...

Szerző:  rericsi8 [2012.02.12. 20:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

Silent írta:
A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...

Silent azt ígérted hogy ma délután fele megpróbálsz valamit :(

Szerző:  Silent [2012.02.12. 20:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

rericsi8 írta:
Silent írta:
A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...

Silent azt ígérted hogy ma délután fele megpróbálsz valamit :(


Hopsz elfelejtettem.:s
Na mind1, leírom vázlatosan, hátha megtod teis írni:

1.Csinálsz egy menüt
2.Belepakolod a hangok neveit(pl.I'm in position)
3.Aztán caseknél egy for ciklussal végigrohansz az összes játékoson, és ha az admin csapata megegyezik vmelyik játékoséval akk lejátsza a hangot. pl:
Kód:
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "spk position.wav")
}
}

Szerző:  rericsi8 [2012.02.12. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

a kód amit mellékeltés az a 3-as ponthoz segítség?

Szerző:  IrOn [2012.02.12. 20:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

rericsi8 írta:
a kód amit mellékeltés az a 3-as ponthoz segítség?

yes

Szerző:  rericsi8 [2012.02.12. 20:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

és az elérhetőség hogy hol keresse a hangokat, a hozzáértéseim a plugin íráshoz 0%
legalább annyit nem tudnátok megcsinálni hogy elkezditek, meg mondjátok mit sokszorozzak meg benne, és továbbra is itt keresse a hangokat sound/radio/woman
sajnos odaáig se tudok eljutni hogy menü készítés :(

Szerző:  rericsi8 [2012.02.12. 21:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

megpróbáltam ugy ahogy montad silent
ez jó?
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "blow.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombdef.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombpl.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "circleback.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "clear.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "com_followcom.wav")
}

Szerző:  Silent [2012.02.12. 21:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: admin rádió (megint)

rericsi8 írta:
megpróbáltam ugy ahogy montad silent
ez jó?
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "blow.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombdef.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombpl.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "circleback.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "clear.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "com_followcom.wav")
}


O.O
Ez mi???

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/