Sziasztok! Gondolom vannak egy páran, akik szerkesztettek már ilyen olyan mapokat,
Jómagam is szoktam néha néha babrálni vele.
Ha neked is van amit megmutatnál akkor itt tedd meg.
Kétfélét készítettem, mindkettőre ráfér még egy kis bugtalanítás

(1). 1.6 alá nem találtam meg ezt a mapot, így készítettem egy teniszt.
Játékosok száma: 20
A pályán a legtöbb gránát: he, azaz robbanó.
Itt ott lehet bukkanni vakítóra, és füstgránátokra is is

A háló közvetlen közelről nem sebez! Tehát ha a háló előtt állsz, és
a másik oldalról valaki az ő térfelére dobja a háló tövébe, akkor
nem sebződik az ellenfél. Ezt direkt csináltam így!
A mennyezeten található gerendák segítenek abban, hogy visszapattanó
gránátokat dobálhassunk ellenfeleinkre. (ha közelre játszunk)
két hiba van a pályában:
-ha induláskor eldobjuk legelső gránátunkat,
akkor az sokszor nem látszódik. Ám a többi dobásnál már helyre áll ez a hiba.
-sajnos induláskor fegyvert kapsz
amellett, hogy a vásárló menü le van tiltva. Szóval a fegyvert ajánlatos azonnal a hátunk mögé dobni.
(majd kijavítom)
Csatolmány:
fluiD_tennis.zip [1.02MiB]
Letöltve 51 alkalommal. (2). A másik mapom
Játékosok száma: 20
A map úgy let tervezve, hogy ha meguntuk a földön való játékot,
akkor célszerű átkapcsolni: sv_gravity 100 -ra.
Nagyon élvezhető úgy is! Lehetne szebb sok rész benne, de végül is ez is egy kis tesztpályám.
Itt ott eltűnik néhány textúra, szóval bugos még szegény. (valamikor kijavítom ezt is)
Csatolmány:
de_fluiD_gravity.zip [1.1MiB]
Letöltve 46 alkalommal. Küldjetek Ti is saját mapokat, szívesen kipróbálnám őket én is, legyen az bármilyen teszt jellegű
vagy bárminemű próbálkozásotok.
Üdv mindenkinek!