hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 21:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 383 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 383 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:16 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3.  

  4. public plugin_init()

  5. {

  6. register_clcmd( "menu","menu");

  7. }

  8.  

  9. public menu(id)

  10. {

  11. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

  12. return PLUGIN_HANDLED

  13.                

  14. new menu = menu_create("asd", "menu_handler");

  15.  

  16. menu_additem(menu, "Lathatatlansag", "1", 0);

  17. menu_additem(menu, "Glock", "2", 0);

  18. menu_additem(menu, "150 HP", "3", 0);

  19. menu_additem(menu, "Freerun", "4", 0);

  20.  

  21. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  22.  

  23. menu_display(id, menu, 0);

  24. return PLUGIN_HANDLED

  25. }

  26.  

  27. public menu_handler(id, menu, item)

  28. {

  29. if( item == MENU_EXIT )

  30. {

  31. menu_destroy(menu);

  32. return PLUGIN_HANDLED;

  33. }

  34. new data[6], szName[64];

  35. new access, callback;

  36. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  37. new key = str_to_num(data);

  38.  

  39. switch(key)

  40. {

  41. case 1:

  42. {

  43. return PLUGIN_HANDLED;

  44. }

  45. case 2:

  46. {

  47. }

  48. case 3:

  49. {

  50. }

  51. case 4:

  52. {

  53. }

  54. }

  55. return PLUGIN_HANDLED;

  56. }

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára GhostRyder 2012.07.17. 18:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
végrehajtást miért hagytad ki???

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
mert nemmondta, hogy az is kell... ő csak azt mondta, hogy hozzon ki egy ilyen menüt...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
az is igaz XD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
xd

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 18:42 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
lol... énis épp eztakartam csinálni -.-


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 20:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Teszt nemvolt alapból O betűre bindeli
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new g_pcvaramount
     
    public plugin_init()
    {
    register_plugin("menu", "1.0", "valaki")
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "halal", 1)
    g_pcvaramount = register_cvar("lathatatlansag_max", "0")
    register_clcmd( "menu","menu");
    }
public halal(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public client_connect(id)
{
   client_cmd(id, "bind ^"o^"menu")
}
 
    public menu(id)
    {
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
    return PLUGIN_HANDLED
                   
    new menu = menu_create("asd", "menu_handler");
     
    menu_additem(menu, "Lathatatlansag", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Glock", "2", 0);
    menu_additem(menu, "150 HP", "3", 0);
    menu_additem(menu, "Freerun", "4", 0);
     
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
     
    menu_display(id, menu, 0);
    return PLUGIN_HANDLED
    }
     
    public menu_handler(id, menu, item)
    {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
     
    switch(key)
    {
    case 1:
    {
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(g_pcvaramount))
    }
    case 2:
    {
       give_item(id, "weapon_glock18")
    }
    case 3:
    {
       set_user_health(id, 150);
    }
    case 4:
    {
       client_cmd(id, "say /free")
    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
    }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 21:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
crazyboy írta:
Teszt nemvolt alapból O betűre bindeli
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new g_pcvaramount
     
    public plugin_init()
    {
    register_plugin("menu", "1.0", "valaki")
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "halal", 1)
    g_pcvaramount = register_cvar("lathatatlansag_max", "0")
    register_clcmd( "menu","menu");
    }
public halal(id)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public client_connect(id)
{
   client_cmd(id, "bind ^"o^"menu")
}
 
    public menu(id)
    {
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
    return PLUGIN_HANDLED
                   
    new menu = menu_create("asd", "menu_handler");
     
    menu_additem(menu, "Lathatatlansag", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Glock", "2", 0);
    menu_additem(menu, "150 HP", "3", 0);
    menu_additem(menu, "Freerun", "4", 0);
     
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
     
    menu_display(id, menu, 0);
    return PLUGIN_HANDLED
    }
     
    public menu_handler(id, menu, item)
    {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
     
    switch(key)
    {
    case 1:
    {
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(g_pcvaramount))
    }
    case 2:
    {
       give_item(id, "weapon_glock18")
    }
    case 3:
    {
       set_user_health(id, 150);
    }
    case 4:
    {
       client_cmd(id, "say /free")
    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
    }

Ő nem azt kérte,hogy bindelje be egy betűre,hanem azt,hogy kör elején bejöjjön !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.17. 23:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Igazad van téll azt kérte :) (nem olvastam el mit kért csak a kommenteket)
Javítva teszt megvolt működik! Mivel DeathRunra kell és ott van team_join valami xD ami automatikusan Ct be állítja a játékost ezért szerintem jobb megoldás éledéskor előhívni a menü-t + a láthatatlanság ot is javítottam mert ha pl túl éli a kört akkor megmarad neki (mostmár nem!)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new g_pcvaramount
     
    public plugin_init()
    {
    register_plugin("menu", "1.0", "valaki")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "eledes", 1) 
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "halal", 1)
    register_logevent("end", 2, "1=Round_End");
    g_pcvaramount = register_cvar("lathatatlansag_max", "0")
    register_clcmd( "menu","menu");
    }
   
   public eledes(id)
   {
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
   return PLUGIN_HANDLED
   menu(id)
   }
   public end(id)
   {
   set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
   }
    public halal(id)
   {
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  }

 
    public menu(id)
    {
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
    return PLUGIN_HANDLED
                   
    new menu = menu_create("Válassz!", "menu_handler");
     
    menu_additem(menu, "Láthatatlanság", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Glock", "2", 0);
    menu_additem(menu, "150 HP", "3", 0);
    menu_additem(menu, "Freerun", "4", 0);
     
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
     
    menu_display(id, menu, 0);
    return PLUGIN_HANDLED
    }
     
    public menu_handler(id, menu, item)
    {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
     
    switch(key)
    {
    case 1:
    {
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(g_pcvaramount))
    }
    case 2:
    {
       give_item(id, "weapon_glock18")
    }
    case 3:
    {
       set_user_health(id, 150);
    }
    case 4:
    {
       client_cmd(id, "say /free")
    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
    }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Terror menü
HozzászólásElküldve:2012.07.18. 09:52 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
A téma slowhack-et tartalmaz. Zárva, kuka.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole