hlmod.hu
https://hlmod.hu/

.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=5309
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Spawn [2012.07.19. 13:55 ]
Hozzászólás témája:  .

.

Szerző:  norbee.16 [2012.07.19. 13:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Spawn írta:
Hy.
Szeretnék megkérni valakit hogy javítsa ki a zp_extra_aklong plugint, mivel error logokban ez van róla:

L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] [0] zp_extra_aklong.sma::fw_Aug_PrimaryAttack (line 333)
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_aklong.amxx")
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/19/2012 - 07:59:18: [AMXX] [0] zp_extra_aklong.sma::fw_Aug_PrimaryAttack_Post (line 358)

Ebben a függvényben dobja a hibákatt:

Kód:
  1. public fw_Aug_PrimaryAttack(Weapon)

  2. {

  3.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  4.        

  5.         if (!g_has_aklong[Player])

  6.                 return;

  7.        

  8.         g_IsInPrimaryAttack = 1

  9.         pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])

  10.        

  11.         g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)

  12. }

  13.  

  14. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  15. {

  16.         if (eventid != g_orig_event_ak47 || !g_IsInPrimaryAttack)

  17.                 return FMRES_IGNORED

  18.         if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))

  19.                 return FMRES_IGNORED

  20.  

  21.         playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  22.         return FMRES_SUPERCEDE

  23. }

  24.  

  25. public fw_Aug_PrimaryAttack_Post(Weapon)

  26. {

  27.         g_IsInPrimaryAttack = 0

  28.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  29.        

  30.         if(g_has_aklong[Player])

  31.         {

  32.                 new Float:push[3]

  33.                 pev(Player,pev_punchangle,push)

  34.                 xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)

  35.                

  36.                 xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_aklong),push)

  37.                 xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)

  38.                 set_pev(Player,pev_punchangle,push)

  39.                

  40.                 if (!g_clip_ammo[Player])

  41.                         return

  42.                

  43.                 emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Sound_Fire[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  44.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, anim_shoot1)

  45.        

  46.                 make_blood_and_bulletholes(Player)

  47.         }      

  48. }

  49.  


Előre is köszönöm. :D

Sma?

Szerző:  Metal [2012.07.19. 13:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Kód:
2012. július 19.
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: cs
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=10&t=5309
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: itt a hiba
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: pls
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: javisd ki
N.i.L.e.x - BBEHosting.hu is now Offline.

Válaszom: Nem

Aki akarja javítja, teljes SMAt csatold nekik.

Szerző:  norbee.16 [2012.07.19. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Metal írta:
Kód:
2012. július 19.
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: cs
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=10&t=5309
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: itt a hiba
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: pls
13:56 - N.i.L.e.x - BBEHosting.hu: javisd ki
N.i.L.e.x - BBEHosting.hu is now Offline.

Válaszom: Nem

Aki akarja javítja, teljes SMAt csatold nekik.

Amugy metal ez nem ide tartozik de téged ki rugrak synhostingtól?
Mert nincsen a konfigosok közt a neved.

Szerző:  Metal [2012.07.19. 14:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Úristen, komolyan mondom, azt hittem csak viccel valaki ezzel. Ha igen sokan komolyan vették.
Nem rúgtak ki, én léptem ki.

Szerző:  norbee.16 [2012.07.19. 14:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

és meg kérdezhetem mért léptél ki?

Szerző:  Metal [2012.07.19. 14:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Idő hiánya miatt. De ennek már lassan 3 hónapja

norbee.16 írta:
és meg kérdezhetem mért léptél ki?

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.07.19. 14:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: zp_extra_aklong error

Kód:
  1. public fw_Aug_PrimaryAttack(Weapon)

  2. {

  3.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  4.        

  5.         if (!g_has_aklong[Player])

  6.                 return;

  7.  

  8.         if(!is_user_alive(Player))

  9.                 return;

  10.        

  11.         g_IsInPrimaryAttack = 1

  12.         pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])

  13.        

  14.         g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)

  15. }

  16.  

  17. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  18. {

  19.         if (eventid != g_orig_event_ak47 || !g_IsInPrimaryAttack)

  20.                 return FMRES_IGNORED

  21.         if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))

  22.                 return FMRES_IGNORED

  23.  

  24.         playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)

  25.         return FMRES_SUPERCEDE

  26. }

  27.  

  28. public fw_Aug_PrimaryAttack_Post(Weapon)

  29. {

  30.         g_IsInPrimaryAttack = 0

  31.         new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 5)

  32.        

  33.         if(g_has_aklong[Player])

  34.         {

  35.                 new Float:push[3]

  36.                 pev(Player,pev_punchangle,push)

  37.                 xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)

  38.                

  39.                 xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_aklong),push)

  40.                 xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)

  41.                 set_pev(Player,pev_punchangle,push)

  42.                

  43.                 if (!g_clip_ammo[Player])

  44.                         return

  45.                

  46.                 emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Sound_Fire[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  47.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, anim_shoot1)

  48.        

  49.                 make_blood_and_bulletholes(Player)

  50.         }      

  51. }

Szerző:  Metal [2012.07.19. 18:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: .

Ne tegyétek kukába. Maradjon itt. Viselje tettei következményét.

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.07.19. 18:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: .

Jóó ég -.-" :D

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/