hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 22:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 387 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 386 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Átírás
HozzászólásElküldve: 2012.12.21. 22:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.12.19. 18:08
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 4000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. // Tank Zombie
  71. new const zclass5_name[] = { "Extra Tank" }
  72. new const zclass5_info[] = { "HP+++ Speed---" }
  73. new const zclass5_model[] = { "bb_tank" }
  74. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  75. const zclass5_health = 5000
  76. const zclass5_speed = 250
  77. const Float:zclass5_gravity = 0.8
  78. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  79. #define zombi1_armor 400
  80.  
  81. // Charger Zombie
  82. new const zclass6_name[] = { "Charger Zombie" }
  83. new const zclass6_info[] = { "HP-Speed+" }
  84. new const zclass6_model[] = { "bb_charger" }
  85. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  86. const zclass6_health = 3000
  87. const zclass6_speed = 250
  88. const Float:zclass6_gravity = 0.7
  89. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  90. #define zombi2_armor 500
  91.  
  92. /*============================================================================*/
  93.  
  94. new g_zclass_tanker
  95. new g_zclass_tank
  96. new g_zclass_charger
  97.  
  98. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  99. public plugin_precache()
  100. {
  101. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  102.  
  103. // Register all classes
  104. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  105. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  106. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  107. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  108. g_zclass_tank = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  109. g_zclass_charger= bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  110. }
  111.  
  112. #if defined TANK_ARMOR
  113. public plugin_init()
  114. {
  115. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  116. }
  117.  
  118. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  119. {
  120. if (!is_user_alive(id))
  121. return ;
  122.  
  123. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  124. {
  125. give_item(id, "item_assaultsuit");
  126. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  127. }
  128.  
  129. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi1)
  130. {
  131. give_item(id, "item_assaultsuit");
  132. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  133. }
  134.  
  135. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_zombi2)
  136. {
  137. give_item(id, "item_assaultsuit");
  138. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  139. }
  140.  
  141. }
  142. #endif


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HunGamer 2012.12.21. 22:23-kor.
code


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Átírás
HozzászólásElküldve: 2012.12.21. 22:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Jó lenne
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ezt használni

Mit kellene rajta átirni ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Átírás
HozzászólásElküldve: 2012.12.21. 22:24 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hibás témanév.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole