hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
06. Játék hozzáadás a Metamodhoz https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=6436 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | kiki [2012.10.27. 12:24 ] |
Hozzászólás témája: | 06. Játék hozzáadás a Metamodhoz |
Half Life Motoron Működő játékhoz metamod. Igen, lehet kérni metamodot a half life motoron működő játékokhoz. Feltéve ha még az adott játékhoz nincs. Ezt leellenőrizheted itt: -=LINK=- Amennyiben idényt tartasz metamodra, s a játékot nem találtad meg a fent említhatő linken, akkor írj egy üzenetet a (wd@metamod.org) email címre a következő módón: (Fontos, a levél angol legyen, amit a code részben látsz, de magyarul le írom, mi-mit jelent.) Általános Információk: Game Name -> Játék neve Homepage URL -> Játék linkje Game version - > Játék verziója Game directory -> Játék mappája Win32 DLL name -> Windwos DLL fájl elérése, neve. Linux SO name -> Linux SO fájl elérése, neve és entiti lista Tehát a levél tartalma: Kód: Basic Info Példa a helyes kitöltésre, a példában Counter Strike nevű modifikáció szerepel: Kód: Game name: Counter-Strike Lista a játék entitieiről Példa: (TFC) building_sentrygun detpack func_nobuild ghost info_player_teamspawn info_tfgoal item_artifact_envirosuit i_p_t item_tfgoal i_t_t teledeath tf_ammo_rpgclip tf_gl_grenade A teljes listát megtekintheted itt: http://metamod.org/files/metamod-1.20/metamod/ents/ The reason these are needed is that the macro LINK_ENTITY_TO_CLASS in the HL SDK actually declares/defines a function with the name of the entity, which the engine will dlsym and call in the gameDLL. Since Metamod is sitting between the engine and the gameDLL, it needs to pass on the call to the function - but can't do this unless it knows ahead of time (at compile) to declare/define a function for that entity name. Thus, metamod needs a list of any entities that have functions declared/defined for them in the gameDLL via LINK_ENTITY_TO_CLASS. Now, the simplest way to generate the list is to grep the source files for LINK_ENTITY_TO_CLASS. If you're not familiar with grep, it's a tool under linux for searching contents of files. For instance: grep LINK_ENTITY_TO_CLASS *.cpp *.c *.h If you don't have linux available, then you may have to use some other tool under win32 to find a similar list. Or find a copy of grep for win32. ![]() Note this all assumes you have access to the sourcecode for the mod. If you don't have access to the code, you'll need to find someone who does and ask them to grep the source for the entities. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |