| hlmod.hu https://hlmod.hu/ | |
| Manhunt Mod https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=24&t=7042 | Oldal: 1 / 1 | 
| Szerző: | CheeseDave [2013.01.06. 02:01 ] | ||
| Hozzászólás témája: | Manhunt Mod | ||
| Sziasztok, egy régebbi pluginomat szeretném bemutatni, ami igaz már letölthető itt-ott, de hivatalosan soha nem lett kiadva, ugyanis a forrásfájlok elvesztek. Itt összegyűjtök minden olyan infót ami a játékhoz kell. [kozep]Manhunt Mod[/kozep] [kozep][youtube]sU6O7P5RueQ[/youtube][/kozep] Leírás: A játékot egy azonos nevű régebbi játék inspirálta, a lényege annyi, hogy 2 csapat van, egyik csapatnak végre kell hajtania egy feladatot egy sötét, éjszakai pályán, úgy hogy a legtöbb pályarészletből nem látnak semmit sem. A másik csapat ezalatt a sötétből vadászva próbálja meggyilkolni a csapat összes tagját kés segítségével. A játék alapvetően nem az akciótól, hanem a lassú taktikai játéktól, és a thrillerekhez hasonló hatású izgalmaktól lesz élvezetés. Akinek nincs türelme annak nem javaslom ezt, public szerverre se ajánlott feltenni, inkább egy zárt ismeretségi körben lehetne játszani. Játékmenet: A CT-k általában kintről indulnak, ahol még több fény van, így biztonságban vannak. Kapnak glockot és némi lőszert hogy megvédhessék magukat, de pazarolni nagyon nem tudnak belőle. A T-k várják a sötét helyeken őket, csöndes és valamivel gyorsabb mozgásukkal, éjjellátó felszereléssel. A CT-knek végre kell hajtaniuk a feladatot (pl túszok megmentése többnyire, az eddigi mappokon), a T-knek ezalatt kell őket eltenni láb alól. A kör akkor ér véget ha a CT-knek sikerül végrehajtani a feladatot, vagy a T-k végeznek az összes CT-vel, vagy ha lejár a megszabott idő (5 perc alapból). Alapbeállítás szerint 10 körönként cserél a 2 csapat. Használat: A módhoz külön pályák tartoznak, ezek mh_ val kezdődnek. Itt a plugin automatikusan bekapcsol, nincs semmi teendő. A beállításokat a "manhunt.cfg"-ben kell megadni, ez tartalmazza a cvarokat is. Ezeket a pályákat készítettem a módhoz: - mh_house: Egyszerű pálya, kevés játékosra, sivatagos talajon sziklák között kell egy ócska házból kimenteni egy túszt. - mh_room: Kezdetleges pálya, 2 sötét szoba bennük oszlopokkal, inkább csak tesztelés végett. - mh_ship04: Nagyobb pálya, kikötőben parkoló nagy hajóról kell lementeni a túszokat, sötét konténerek között manőverezve. - mh_sona_b2: Szökés sorozatból ismert börtönből kell 3 túszt kimenteni, ha a rabok nem szólnak közbe... Igény esetén készíthetek később még pályákat, illetve javíthatom a meglévőket (sona-sból tervezett egy kisebb verzió). Tippek: Célszerű kikapcsolni a HUD-ot (hud_draw 0), sötétben, csendben játszani, többiekkel a kapcsolatot mondjuk steam chaten tartani (voice beszélés esetén romlik a hatás..). Fokozni lehet a nehézséget a brightness és gamma együttes csökkentésével (mindenkinek). Lehet kombinálni más pluginokkal, pl primary fire only. Mivel elég könnyű csalni a játékban, azért javasolt ismert emberekkel játszani hogy élvezhető legyen. A játék elég nagy pályákat tartalmaz, ezért gyengébb teljesítményű gépeken kevesebb fps lehet. Forrás: A forrásfájl egyetlen példánya elveszett a winchesterem meghibásodásakor, ezért nem tudom megosztani, sem továbbfejleszteni azt. Telepítés: A ZIP tartalmát értelemszerűen másoljuk a megfelelő helyre: .bsp->cstrike/maps; .amxx->cstrike/addons/amxmodx/plugins; .cfg->cstrike/addons/amxmodx/configs/mod; plugin neve a plugins.ini-be. Letöltés: Csatolmány: 
 | |||
| Szerző: | crazy` [2013.01.19. 21:57 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| kéne csinálni egy ilyen módos magyar szervert   | |
| Szerző: | ultraibolya [2013.01.26. 18:16 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Ez egy privát videó.Nem kell frissíteni a leírást? | |
| Szerző: | =[Noobs Wanna Aim]= [2013.02.17. 20:09 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Kérhetek engedélyt a kód vissza fejtésére? Előbb megkérdezem, minthogy hozzá nyúlnék más munkájához. | |
| Szerző: | kiki [2013.02.17. 20:20 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Igen, bár szerintem megírás hamarabb megvan, nem dave? Amég itt szarakszol disassemblerel addig meg is írod   | |
| Szerző: | =[Noobs Wanna Aim]= [2013.02.17. 21:07 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Ez mondjuk igaz. Megnéztem, és van pár olyan fgv amit nem értem miért van használva (e.x.: console_print etc.) | |
| Szerző: | kiki [2013.02.18. 13:19 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Ez nem függvény, ez egy funkció. | |
| Szerző: | Metal [2013.02.19. 09:57 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| kiki írta: Ez nem függvény, ez egy funkció. funkció == function == függvény Amit keresel: procedure | |
| Szerző: | Papi [2013.04.23. 17:29 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Manhunt Mod | 
| Köszi Nagyon Nagy ez a Mód!  Szervernyitás után Egyből 6v6   | |
| Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ | |