hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 377 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 375 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.11. 20:06 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.12.01. 19:48
Hozzászólások:2
Hali. Csinálnék magamnak egy saját fejlesztésű ultimate hangos plugint. De mindig hibát ír ki az átalakítás közben. Gondoltam itt majd csak akad valaki kitudja javítani. A segítségekért nagyon hálás lennék. Én be is másolnám ide:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "HB Ultimate"
  5. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Ryan"
  7.  
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new firstblood
  12. new kill[33][24];
  13.  
  14. #define LEVELS 10
  15. #define hsounds 2
  16. #define knsounds 2
  17. #define fbsounds 2
  18. #define prpsounds 3
  19. #define suicidesounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new suicidecvar
  28. new cvardouble
  29. new rnstartcvar
  30. new killstreaktype
  31.  
  32.  
  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  34.  
  35. new sounds[10][] =
  36. {
  37. "hbultimate/triplekill_ultimate",
  38. "hbultimate/multikill_ultimate",
  39. "hbultimate/ultrakill_ultimate",
  40. "hbultimate/killingspree_ultimate",
  41. "hbultimate/megakill_ultimate",
  42. "hbultimate/holyshit_ultimate",
  43. "hbultimate/ludicrouskill_ultimate",
  44. "hbultimate/rampage_ultimate",
  45. "hbultimate/unstoppable_ultimate",
  46. "hbultimate/monsterkill_ultimate"
  47. };
  48.  
  49. new messages[10][] =
  50. {
  51. "%s: Triple Kill !",
  52. "%s: Multi Kill !",
  53. "%s: Ultra Kill !",
  54. "%s: Killing Spree !",
  55. "%s: Mega Kill !",
  56. "%s: Holy Shit !",
  57. "%s: Ludicrous Kill !",
  58. "%s: Rampage !",
  59. "%s: Unstoppable !",
  60. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  61. };
  62.  
  63. new hslist[hsounds][] =
  64. {
  65. "hbultimate/hs1",
  66. "hbultimate/hs2",
  67. "hbultimate/hs3",
  68. "hbultimate/hs4",
  69. "hbultimate/hs5",
  70. "hbultimate/hs6"
  71. }
  72.  
  73. new fblist[fbsounds][]=
  74. {
  75. "hbultimate/firstblood1",
  76. "hbultimate/firstblood2"
  77. }
  78.  
  79. new preplist[prpsounds][]=
  80. {
  81. "hbultimate/prepare1",
  82. "hbultimate/prepare2",
  83. "hbultimate/prepare3"
  84. }
  85.  
  86. new knlist[knsounds][]=
  87. {
  88. "hbultimate/knife1",
  89. "hbultimate/knife2"
  90. }
  91.  
  92. new suicidelist[suicidesounds][]=
  93. {
  94. "hbultimate/suicide1",
  95. "hbultimate/suicide2",
  96. "hbultimate/suicide3",
  97. "hbultimate/suicide4"
  98. }
  99.  
  100. new doublelist[maxdbsounds][]=
  101. {
  102. "hbultimate/doublekill1",
  103. "hbultimate/doublekill2"
  104. }
  105.  
  106. is_mode_set(bits) {
  107. new mode[9];
  108. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  109. return read_flags(mode) & bits;
  110. }
  111.  
  112. public plugin_init() {
  113. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  114. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  115. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  116. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  117. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  118. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  119. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  120. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  121. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  122. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  123. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  124. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE;
  127. }
  128.  
  129.  
  130. public event_death(id) {
  131. new killer = read_data(1);
  132. new victim = read_data(2);
  133. new headshot = read_data(3);
  134. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  135. read_data(4,weapon,23)
  136. get_user_name(victim,vicname,31)
  137. get_user_name(killer,killname,31)
  138.  
  139.  
  140.  
  141. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  142. {
  143. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  144. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  145. new i
  146. i = random_num(0,hsounds-1)
  147. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  148. }
  149.  
  150.  
  151. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  152. {
  153. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  154. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  155. new r
  156. r = random_num(0,knsounds-1)
  157. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  158. }
  159.  
  160.  
  161. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  162. {
  163. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  164. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  165. new t
  166. t = random_num(0,fbsounds-1)
  167. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  168. firstblood = 0
  169. }
  170.  
  171.  
  172. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  173. {
  174. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  175. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  176. client_cmd(0,"spk hbultimate/nade")
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  181. {
  182. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  183. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  184. new z
  185. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  186. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  187.  
  188. }
  189.  
  190.  
  191. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  192. {
  193. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  194. show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
  195. kill[killer][0] = 0;
  196. new q
  197. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  198. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  199. }
  200.  
  201. else
  202. {
  203. kill[killer] = weapon;
  204. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209. kills[killer] += 1;
  210. kills[victim] = 0;
  211. deaths[killer] = 0;
  212. deaths[victim] += 1;
  213.  
  214. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  215. {
  216. if (kills[killer] == levels[i])
  217. {
  218. announce(killer, i);
  219. return PLUGIN_CONTINUE;
  220. }
  221. }
  222.  
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224. }
  225.  
  226. announce(killer, level)
  227. {
  228.  
  229. new name[33]
  230. new r = random(256)
  231. new g = random(256)
  232. new b = random(256)
  233.  
  234. get_user_name(killer, name, 32);
  235. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  236.  
  237. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239.  
  240.  
  241.  
  242. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  243. {
  244. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  245. }
  246.  
  247. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  248. {
  249. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  250. }
  251.  
  252. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  253. {
  254. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  255. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259.  
  260. }
  261.  
  262.  
  263. public reset_hud(id)
  264. {
  265. firstblood = 1
  266. if (is_mode_set(16)) {
  267. if (kills[id] > levels[0]) {
  268. client_print(id, print_chat,
  269. "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
  270. } else if (deaths[id] > 1) {
  271. client_print(id, print_chat,
  272. "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
  273.  
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public rnstart(id)
  279. {
  280. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  281. {
  282. firstblood = 1
  283. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  284. show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
  285. new q
  286. q = random_num(0,prpsounds-1)
  287. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public client_connect(id) {
  292. kills[id] = 0;
  293. deaths[id] = 0;
  294. }
  295.  
  296. public clear_kill(taskid)
  297. {
  298. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  299. kill[id][0] = 0;
  300. }
  301.  
  302. public plugin_precache()
  303. {
  304. precache_sound("hbultimate/triplekill_ultimate.wav")
  305. precache_sound("hbultimate/multikill_ultimate.wav")
  306. precache_sound("hbultimate/ultrakill_ultimate.wav")
  307. precache_sound("hbultimate/killingspree_ultimate.wav")
  308. precache_sound("hbultimate/megakill_ultimate.wav")
  309. precache_sound("hbultimate/holyshit_ultimate.wav")
  310. precache_sound("hbultimate/ludicrouskill_ultimate.wav")
  311. precache_sound("hbultimate/rampage_ultimate.wav")
  312. precache_sound("hbultimate/unstoppable_ultimate.wav")
  313. precache_sound("hbultimate/monsterkill_ultimate.wav")
  314. precache_sound("hbultimate/hs1.mp3")
  315. precache_sound("hbultimate/hs2.mp3")
  316. precache_sound("hbultimate/hs3.mp3")
  317. precache_sound("hbultimate/hs4.mp3")
  318. precache_sound("hbultimate/hs5.mp3")
  319. precache_sound("hbultimate/hs6.mp3")
  320. precache_sound("hbultimate/nade.wav")
  321. precache_sound("hbultimate/prepare1.wav")
  322. precache_sound("hbultimate/prepare2.wav")
  323. precache_sound("hbultimate/prepare3.wav")
  324. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  325. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  326. precache_sound("hbultimate/suicide1.waw")
  327. precache_sound("hbultimate/suicide2.waw")
  328. precache_sound("hbultimate/suicide3.waw")
  329. precache_sound("hbultimate/suicide4.waw")
  330. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  331. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  332. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  333. }

_________________
Ryan voltam


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HunGamer 2013.02.11. 20:09-kor.
code


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.11. 21:55 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
theglorious írta:
tothboti írta:
Hali. Csinálnék magamnak egy saját fejlesztésű ultimate hangos plugint. De mindig hibát ír ki az átalakítás közben. Gondoltam itt majd csak akad valaki kitudja javítani. A segítségekért nagyon hálás lennék. Én be is másolnám ide:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "HB Ultimate"
  5. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Ryan"
  7.  
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new firstblood
  12. new kill[33][24];
  13.  
  14. #define LEVELS 10
  15. #define hsounds 2
  16. #define knsounds 2
  17. #define fbsounds 2
  18. #define prpsounds 3
  19. #define suicidesounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new suicidecvar
  28. new cvardouble
  29. new rnstartcvar
  30. new killstreaktype
  31.  
  32.  
  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  34.  
  35. new sounds[10][] =
  36. {
  37. "hbultimate/triplekill_ultimate",
  38. "hbultimate/multikill_ultimate",
  39. "hbultimate/ultrakill_ultimate",
  40. "hbultimate/killingspree_ultimate",
  41. "hbultimate/megakill_ultimate",
  42. "hbultimate/holyshit_ultimate",
  43. "hbultimate/ludicrouskill_ultimate",
  44. "hbultimate/rampage_ultimate",
  45. "hbultimate/unstoppable_ultimate",
  46. "hbultimate/monsterkill_ultimate"
  47. };
  48.  
  49. new messages[10][] =
  50. {
  51. "%s: Triple Kill !",
  52. "%s: Multi Kill !",
  53. "%s: Ultra Kill !",
  54. "%s: Killing Spree !",
  55. "%s: Mega Kill !",
  56. "%s: Holy Shit !",
  57. "%s: Ludicrous Kill !",
  58. "%s: Rampage !",
  59. "%s: Unstoppable !",
  60. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  61. };
  62.  
  63. new hslist[hsounds][] =
  64. {
  65. "hbultimate/hs1",
  66. "hbultimate/hs2",
  67. "hbultimate/hs3",
  68. "hbultimate/hs4",
  69. "hbultimate/hs5",
  70. "hbultimate/hs6"
  71. }
  72.  
  73. new fblist[fbsounds][]=
  74. {
  75. "hbultimate/firstblood1",
  76. "hbultimate/firstblood2"
  77. }
  78.  
  79. new preplist[prpsounds][]=
  80. {
  81. "hbultimate/prepare1",
  82. "hbultimate/prepare2",
  83. "hbultimate/prepare3"
  84. }
  85.  
  86. new knlist[knsounds][]=
  87. {
  88. "hbultimate/knife1",
  89. "hbultimate/knife2"
  90. }
  91.  
  92. new suicidelist[suicidesounds][]=
  93. {
  94. "hbultimate/suicide1",
  95. "hbultimate/suicide2",
  96. "hbultimate/suicide3",
  97. "hbultimate/suicide4"
  98. }
  99.  
  100. new doublelist[maxdbsounds][]=
  101. {
  102. "hbultimate/doublekill1",
  103. "hbultimate/doublekill2"
  104. }
  105.  
  106. is_mode_set(bits) {
  107. new mode[9];
  108. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  109. return read_flags(mode) & bits;
  110. }
  111.  
  112. public plugin_init() {
  113. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  114. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  115. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  116. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  117. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  118. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  119. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  120. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  121. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  122. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  123. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  124. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE;
  127. }
  128.  
  129.  
  130. public event_death(id) {
  131. new killer = read_data(1);
  132. new victim = read_data(2);
  133. new headshot = read_data(3);
  134. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  135. read_data(4,weapon,23)
  136. get_user_name(victim,vicname,31)
  137. get_user_name(killer,killname,31)
  138.  
  139.  
  140.  
  141. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  142. {
  143. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  144. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  145. new i
  146. i = random_num(0,hsounds-1)
  147. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  148. }
  149.  
  150.  
  151. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  152. {
  153. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  154. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  155. new r
  156. r = random_num(0,knsounds-1)
  157. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  158. }
  159.  
  160.  
  161. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  162. {
  163. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  164. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  165. new t
  166. t = random_num(0,fbsounds-1)
  167. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  168. firstblood = 0
  169. }
  170.  
  171.  
  172. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  173. {
  174. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  175. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  176. client_cmd(0,"spk hbultimate/nade")
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  181. {
  182. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  183. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  184. new z
  185. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  186. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  187.  
  188. }
  189.  
  190.  
  191. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  192. {
  193. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  194. show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
  195. kill[killer][0] = 0;
  196. new q
  197. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  198. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  199. }
  200.  
  201. else
  202. {
  203. kill[killer] = weapon;
  204. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209. kills[killer] += 1;
  210. kills[victim] = 0;
  211. deaths[killer] = 0;
  212. deaths[victim] += 1;
  213.  
  214. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  215. {
  216. if (kills[killer] == levels[i])
  217. {
  218. announce(killer, i);
  219. return PLUGIN_CONTINUE;
  220. }
  221. }
  222.  
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224. }
  225.  
  226. announce(killer, level)
  227. {
  228.  
  229. new name[33]
  230. new r = random(256)
  231. new g = random(256)
  232. new b = random(256)
  233.  
  234. get_user_name(killer, name, 32);
  235. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  236.  
  237. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239.  
  240.  
  241.  
  242. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  243. {
  244. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  245. }
  246.  
  247. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  248. {
  249. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  250. }
  251.  
  252. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  253. {
  254. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  255. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259.  
  260. }
  261.  
  262.  
  263. public reset_hud(id)
  264. {
  265. firstblood = 1
  266. if (is_mode_set(16)) {
  267. if (kills[id] > levels[0]) {
  268. client_print(id, print_chat,
  269. "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
  270. } else if (deaths[id] > 1) {
  271. client_print(id, print_chat,
  272. "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
  273.  
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public rnstart(id)
  279. {
  280. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  281. {
  282. firstblood = 1
  283. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  284. show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
  285. new q
  286. q = random_num(0,prpsounds-1)
  287. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public client_connect(id) {
  292. kills[id] = 0;
  293. deaths[id] = 0;
  294. }
  295.  
  296. public clear_kill(taskid)
  297. {
  298. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  299. kill[id][0] = 0;
  300. }
  301.  
  302. public plugin_precache()
  303. {
  304. precache_sound("hbultimate/triplekill_ultimate.wav")
  305. precache_sound("hbultimate/multikill_ultimate.wav")
  306. precache_sound("hbultimate/ultrakill_ultimate.wav")
  307. precache_sound("hbultimate/killingspree_ultimate.wav")
  308. precache_sound("hbultimate/megakill_ultimate.wav")
  309. precache_sound("hbultimate/holyshit_ultimate.wav")
  310. precache_sound("hbultimate/ludicrouskill_ultimate.wav")
  311. precache_sound("hbultimate/rampage_ultimate.wav")
  312. precache_sound("hbultimate/unstoppable_ultimate.wav")
  313. precache_sound("hbultimate/monsterkill_ultimate.wav")
  314. precache_sound("hbultimate/hs1.mp3")
  315. precache_sound("hbultimate/hs2.mp3")
  316. precache_sound("hbultimate/hs3.mp3")
  317. precache_sound("hbultimate/hs4.mp3")
  318. precache_sound("hbultimate/hs5.mp3")
  319. precache_sound("hbultimate/hs6.mp3")
  320. precache_sound("hbultimate/nade.wav")
  321. precache_sound("hbultimate/prepare1.wav")
  322. precache_sound("hbultimate/prepare2.wav")
  323. precache_sound("hbultimate/prepare3.wav")
  324. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  325. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  326. precache_sound("hbultimate/suicide1.waw")
  327. precache_sound("hbultimate/suicide2.waw")
  328. precache_sound("hbultimate/suicide3.waw")
  329. precache_sound("hbultimate/suicide4.waw")
  330. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  331. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  332. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  333. }


5119583d33f79.sma(66) : error 018: initialization data exceeds declared size
5119583d33f79.sma(144) : error 017: undefined symbol "hsmessages"
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : fatal error 107: too many error messages on one line


szerintem ennyit ő is tudott..

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.12. 08:11 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ez nem saját fejlesztésű...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.13. 20:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2012.10.09. 13:48
Hozzászólások:1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
tothboti írta:
Hali. Csinálnék magamnak egy saját fejlesztésű ultimate hangos plugint. De mindig hibát ír ki az átalakítás közben. Gondoltam itt majd csak akad valaki kitudja javítani. A segítségekért nagyon hálás lennék. Én be is másolnám ide:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "HB Ultimate"
  5. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Ryan"
  7.  
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new firstblood
  12. new kill[33][24];
  13.  
  14. #define LEVELS 10
  15. #define hsounds 2
  16. #define knsounds 2
  17. #define fbsounds 2
  18. #define prpsounds 3
  19. #define suicidesounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new suicidecvar
  28. new cvardouble
  29. new rnstartcvar
  30. new killstreaktype
  31.  
  32.  
  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  34.  
  35. new sounds[10][] =
  36. {
  37. "hbultimate/triplekill_ultimate",
  38. "hbultimate/multikill_ultimate",
  39. "hbultimate/ultrakill_ultimate",
  40. "hbultimate/killingspree_ultimate",
  41. "hbultimate/megakill_ultimate",
  42. "hbultimate/holyshit_ultimate",
  43. "hbultimate/ludicrouskill_ultimate",
  44. "hbultimate/rampage_ultimate",
  45. "hbultimate/unstoppable_ultimate",
  46. "hbultimate/monsterkill_ultimate"
  47. };
  48.  
  49. new messages[10][] =
  50. {
  51. "%s: Triple Kill !",
  52. "%s: Multi Kill !",
  53. "%s: Ultra Kill !",
  54. "%s: Killing Spree !",
  55. "%s: Mega Kill !",
  56. "%s: Holy Shit !",
  57. "%s: Ludicrous Kill !",
  58. "%s: Rampage !",
  59. "%s: Unstoppable !",
  60. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  61. };
  62.  
  63. new hslist[hsounds][] =
  64. {
  65. "hbultimate/hs1",
  66. "hbultimate/hs2",
  67. "hbultimate/hs3",
  68. "hbultimate/hs4",
  69. "hbultimate/hs5",
  70. "hbultimate/hs6"
  71. }
  72.  
  73. new fblist[fbsounds][]=
  74. {
  75. "hbultimate/firstblood1",
  76. "hbultimate/firstblood2"
  77. }
  78.  
  79. new preplist[prpsounds][]=
  80. {
  81. "hbultimate/prepare1",
  82. "hbultimate/prepare2",
  83. "hbultimate/prepare3"
  84. }
  85.  
  86. new knlist[knsounds][]=
  87. {
  88. "hbultimate/knife1",
  89. "hbultimate/knife2"
  90. }
  91.  
  92. new suicidelist[suicidesounds][]=
  93. {
  94. "hbultimate/suicide1",
  95. "hbultimate/suicide2",
  96. "hbultimate/suicide3",
  97. "hbultimate/suicide4"
  98. }
  99.  
  100. new doublelist[maxdbsounds][]=
  101. {
  102. "hbultimate/doublekill1",
  103. "hbultimate/doublekill2"
  104. }
  105.  
  106. is_mode_set(bits) {
  107. new mode[9];
  108. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  109. return read_flags(mode) & bits;
  110. }
  111.  
  112. public plugin_init() {
  113. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  114. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  115. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  116. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  117. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  118. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  119. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  120. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  121. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  122. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  123. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  124. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE;
  127. }
  128.  
  129.  
  130. public event_death(id) {
  131. new killer = read_data(1);
  132. new victim = read_data(2);
  133. new headshot = read_data(3);
  134. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  135. read_data(4,weapon,23)
  136. get_user_name(victim,vicname,31)
  137. get_user_name(killer,killname,31)
  138.  
  139.  
  140.  
  141. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  142. {
  143. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  144. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  145. new i
  146. i = random_num(0,hsounds-1)
  147. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  148. }
  149.  
  150.  
  151. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  152. {
  153. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  154. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  155. new r
  156. r = random_num(0,knsounds-1)
  157. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  158. }
  159.  
  160.  
  161. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  162. {
  163. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  164. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  165. new t
  166. t = random_num(0,fbsounds-1)
  167. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  168. firstblood = 0
  169. }
  170.  
  171.  
  172. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  173. {
  174. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  175. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  176. client_cmd(0,"spk hbultimate/nade")
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  181. {
  182. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  183. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  184. new z
  185. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  186. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  187.  
  188. }
  189.  
  190.  
  191. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  192. {
  193. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  194. show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
  195. kill[killer][0] = 0;
  196. new q
  197. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  198. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  199. }
  200.  
  201. else
  202. {
  203. kill[killer] = weapon;
  204. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209. kills[killer] += 1;
  210. kills[victim] = 0;
  211. deaths[killer] = 0;
  212. deaths[victim] += 1;
  213.  
  214. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  215. {
  216. if (kills[killer] == levels[i])
  217. {
  218. announce(killer, i);
  219. return PLUGIN_CONTINUE;
  220. }
  221. }
  222.  
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224. }
  225.  
  226. announce(killer, level)
  227. {
  228.  
  229. new name[33]
  230. new r = random(256)
  231. new g = random(256)
  232. new b = random(256)
  233.  
  234. get_user_name(killer, name, 32);
  235. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  236.  
  237. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239.  
  240.  
  241.  
  242. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  243. {
  244. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  245. }
  246.  
  247. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  248. {
  249. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  250. }
  251.  
  252. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  253. {
  254. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  255. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259.  
  260. }
  261.  
  262.  
  263. public reset_hud(id)
  264. {
  265. firstblood = 1
  266. if (is_mode_set(16)) {
  267. if (kills[id] > levels[0]) {
  268. client_print(id, print_chat,
  269. "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
  270. } else if (deaths[id] > 1) {
  271. client_print(id, print_chat,
  272. "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
  273.  
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public rnstart(id)
  279. {
  280. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  281. {
  282. firstblood = 1
  283. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  284. show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
  285. new q
  286. q = random_num(0,prpsounds-1)
  287. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public client_connect(id) {
  292. kills[id] = 0;
  293. deaths[id] = 0;
  294. }
  295.  
  296. public clear_kill(taskid)
  297. {
  298. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  299. kill[id][0] = 0;
  300. }
  301.  
  302. public plugin_precache()
  303. {
  304. precache_sound("hbultimate/triplekill_ultimate.wav")
  305. precache_sound("hbultimate/multikill_ultimate.wav")
  306. precache_sound("hbultimate/ultrakill_ultimate.wav")
  307. precache_sound("hbultimate/killingspree_ultimate.wav")
  308. precache_sound("hbultimate/megakill_ultimate.wav")
  309. precache_sound("hbultimate/holyshit_ultimate.wav")
  310. precache_sound("hbultimate/ludicrouskill_ultimate.wav")
  311. precache_sound("hbultimate/rampage_ultimate.wav")
  312. precache_sound("hbultimate/unstoppable_ultimate.wav")
  313. precache_sound("hbultimate/monsterkill_ultimate.wav")
  314. precache_sound("hbultimate/hs1.mp3")
  315. precache_sound("hbultimate/hs2.mp3")
  316. precache_sound("hbultimate/hs3.mp3")
  317. precache_sound("hbultimate/hs4.mp3")
  318. precache_sound("hbultimate/hs5.mp3")
  319. precache_sound("hbultimate/hs6.mp3")
  320. precache_sound("hbultimate/nade.wav")
  321. precache_sound("hbultimate/prepare1.wav")
  322. precache_sound("hbultimate/prepare2.wav")
  323. precache_sound("hbultimate/prepare3.wav")
  324. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  325. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  326. precache_sound("hbultimate/suicide1.waw")
  327. precache_sound("hbultimate/suicide2.waw")
  328. precache_sound("hbultimate/suicide3.waw")
  329. precache_sound("hbultimate/suicide4.waw")
  330. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  331. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  332. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  333. }

theglorious írta:
5119583d33f79.sma(66) : error 018: initialization data exceeds declared size
5119583d33f79.sma(144) : error 017: undefined symbol "hsmessages"
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : fatal error 107: too many error messages on one line
.::EDIT::.
66. sor inicializálási adat meghaladja a bejelentett méret
144. sor undefined symbol "hsmessages"
144. sor helytelen kifejezés, feltételezett nulla
144. sor helytelen kifejezés, feltételezett nulla
144. sor súlyos hiba 107: túl sok hibaüzenet egy sorban

Köszönjük a webforditas.hu-ról való magyarosítást...
Ellenőrizd a hangok mennyiségét. 2 HS van "bejegyezve", de 6 db. van...
Edit: http://amxmodx.crys.hu/site/viewsource. ... matesounds pluginból egyszerű kivágni dolgokat, de elfelejtetted kivenni a hozzá tartozó dolgokat ( jelen esetben a szövegeket ).

_________________
Minden jót! :)


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.02.13. 20:22-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.13. 20:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
BeepBeep írta:
tothboti írta:
Hali. Csinálnék magamnak egy saját fejlesztésű ultimate hangos plugint. De mindig hibát ír ki az átalakítás közben. Gondoltam itt majd csak akad valaki kitudja javítani. A segítségekért nagyon hálás lennék. Én be is másolnám ide:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "HB Ultimate"
  5. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Ryan"
  7.  
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new firstblood
  12. new kill[33][24];
  13.  
  14. #define LEVELS 10
  15. #define hsounds 2
  16. #define knsounds 2
  17. #define fbsounds 2
  18. #define prpsounds 3
  19. #define suicidesounds 4
  20. #define maxdbsounds 2
  21. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  22.  
  23. new hsenable
  24. new knifeenable
  25. new firstbloodenable
  26. new nadecvar
  27. new suicidecvar
  28. new cvardouble
  29. new rnstartcvar
  30. new killstreaktype
  31.  
  32.  
  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
  34.  
  35. new sounds[10][] =
  36. {
  37. "hbultimate/triplekill_ultimate",
  38. "hbultimate/multikill_ultimate",
  39. "hbultimate/ultrakill_ultimate",
  40. "hbultimate/killingspree_ultimate",
  41. "hbultimate/megakill_ultimate",
  42. "hbultimate/holyshit_ultimate",
  43. "hbultimate/ludicrouskill_ultimate",
  44. "hbultimate/rampage_ultimate",
  45. "hbultimate/unstoppable_ultimate",
  46. "hbultimate/monsterkill_ultimate"
  47. };
  48.  
  49. new messages[10][] =
  50. {
  51. "%s: Triple Kill !",
  52. "%s: Multi Kill !",
  53. "%s: Ultra Kill !",
  54. "%s: Killing Spree !",
  55. "%s: Mega Kill !",
  56. "%s: Holy Shit !",
  57. "%s: Ludicrous Kill !",
  58. "%s: Rampage !",
  59. "%s: Unstoppable !",
  60. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  61. };
  62.  
  63. new hslist[hsounds][] =
  64. {
  65. "hbultimate/hs1",
  66. "hbultimate/hs2",
  67. "hbultimate/hs3",
  68. "hbultimate/hs4",
  69. "hbultimate/hs5",
  70. "hbultimate/hs6"
  71. }
  72.  
  73. new fblist[fbsounds][]=
  74. {
  75. "hbultimate/firstblood1",
  76. "hbultimate/firstblood2"
  77. }
  78.  
  79. new preplist[prpsounds][]=
  80. {
  81. "hbultimate/prepare1",
  82. "hbultimate/prepare2",
  83. "hbultimate/prepare3"
  84. }
  85.  
  86. new knlist[knsounds][]=
  87. {
  88. "hbultimate/knife1",
  89. "hbultimate/knife2"
  90. }
  91.  
  92. new suicidelist[suicidesounds][]=
  93. {
  94. "hbultimate/suicide1",
  95. "hbultimate/suicide2",
  96. "hbultimate/suicide3",
  97. "hbultimate/suicide4"
  98. }
  99.  
  100. new doublelist[maxdbsounds][]=
  101. {
  102. "hbultimate/doublekill1",
  103. "hbultimate/doublekill2"
  104. }
  105.  
  106. is_mode_set(bits) {
  107. new mode[9];
  108. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  109. return read_flags(mode) & bits;
  110. }
  111.  
  112. public plugin_init() {
  113. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  114. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  115. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  116. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  117. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  118. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  119. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  120. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  121. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  122. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  123. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  124. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE;
  127. }
  128.  
  129.  
  130. public event_death(id) {
  131. new killer = read_data(1);
  132. new victim = read_data(2);
  133. new headshot = read_data(3);
  134. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  135. read_data(4,weapon,23)
  136. get_user_name(victim,vicname,31)
  137. get_user_name(killer,killname,31)
  138.  
  139.  
  140.  
  141. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  142. {
  143. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  144. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  145. new i
  146. i = random_num(0,hsounds-1)
  147. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  148. }
  149.  
  150.  
  151. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  152. {
  153. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  154. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  155. new r
  156. r = random_num(0,knsounds-1)
  157. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  158. }
  159.  
  160.  
  161. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  162. {
  163. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  164. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  165. new t
  166. t = random_num(0,fbsounds-1)
  167. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  168. firstblood = 0
  169. }
  170.  
  171.  
  172. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  173. {
  174. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  175. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  176. client_cmd(0,"spk hbultimate/nade")
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  181. {
  182. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  183. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  184. new z
  185. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  186. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  187.  
  188. }
  189.  
  190.  
  191. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  192. {
  193. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  194. show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
  195. kill[killer][0] = 0;
  196. new q
  197. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  198. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  199. }
  200.  
  201. else
  202. {
  203. kill[killer] = weapon;
  204. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209. kills[killer] += 1;
  210. kills[victim] = 0;
  211. deaths[killer] = 0;
  212. deaths[victim] += 1;
  213.  
  214. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  215. {
  216. if (kills[killer] == levels[i])
  217. {
  218. announce(killer, i);
  219. return PLUGIN_CONTINUE;
  220. }
  221. }
  222.  
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224. }
  225.  
  226. announce(killer, level)
  227. {
  228.  
  229. new name[33]
  230. new r = random(256)
  231. new g = random(256)
  232. new b = random(256)
  233.  
  234. get_user_name(killer, name, 32);
  235. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  236.  
  237. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239.  
  240.  
  241.  
  242. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  243. {
  244. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  245. }
  246.  
  247. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  248. {
  249. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  250. }
  251.  
  252. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  253. {
  254. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  255. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  256. }
  257.  
  258. return PLUGIN_CONTINUE;
  259.  
  260. }
  261.  
  262.  
  263. public reset_hud(id)
  264. {
  265. firstblood = 1
  266. if (is_mode_set(16)) {
  267. if (kills[id] > levels[0]) {
  268. client_print(id, print_chat,
  269. "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
  270. } else if (deaths[id] > 1) {
  271. client_print(id, print_chat,
  272. "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);
  273.  
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public rnstart(id)
  279. {
  280. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  281. {
  282. firstblood = 1
  283. set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  284. show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
  285. new q
  286. q = random_num(0,prpsounds-1)
  287. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  288. }
  289. }
  290.  
  291. public client_connect(id) {
  292. kills[id] = 0;
  293. deaths[id] = 0;
  294. }
  295.  
  296. public clear_kill(taskid)
  297. {
  298. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  299. kill[id][0] = 0;
  300. }
  301.  
  302. public plugin_precache()
  303. {
  304. precache_sound("hbultimate/triplekill_ultimate.wav")
  305. precache_sound("hbultimate/multikill_ultimate.wav")
  306. precache_sound("hbultimate/ultrakill_ultimate.wav")
  307. precache_sound("hbultimate/killingspree_ultimate.wav")
  308. precache_sound("hbultimate/megakill_ultimate.wav")
  309. precache_sound("hbultimate/holyshit_ultimate.wav")
  310. precache_sound("hbultimate/ludicrouskill_ultimate.wav")
  311. precache_sound("hbultimate/rampage_ultimate.wav")
  312. precache_sound("hbultimate/unstoppable_ultimate.wav")
  313. precache_sound("hbultimate/monsterkill_ultimate.wav")
  314. precache_sound("hbultimate/hs1.mp3")
  315. precache_sound("hbultimate/hs2.mp3")
  316. precache_sound("hbultimate/hs3.mp3")
  317. precache_sound("hbultimate/hs4.mp3")
  318. precache_sound("hbultimate/hs5.mp3")
  319. precache_sound("hbultimate/hs6.mp3")
  320. precache_sound("hbultimate/nade.wav")
  321. precache_sound("hbultimate/prepare1.wav")
  322. precache_sound("hbultimate/prepare2.wav")
  323. precache_sound("hbultimate/prepare3.wav")
  324. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  325. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  326. precache_sound("hbultimate/suicide1.waw")
  327. precache_sound("hbultimate/suicide2.waw")
  328. precache_sound("hbultimate/suicide3.waw")
  329. precache_sound("hbultimate/suicide4.waw")
  330. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  331. precache_sound("hbultimate/doublekill1.mp3")
  332. precache_sound("hbultimate/doublekill2.mp3")
  333. }

theglorious írta:
5119583d33f79.sma(66) : error 018: initialization data exceeds declared size
5119583d33f79.sma(144) : error 017: undefined symbol "hsmessages"
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
5119583d33f79.sma(144) : fatal error 107: too many error messages on one line
.::EDIT::.
66. sor inicializálási adat meghaladja a bejelentett méret
144. sor undefined symbol "hsmessages"
144. sor helytelen kifejezés, feltételezett nulla
144. sor helytelen kifejezés, feltételezett nulla
144. sor súlyos hiba 107: túl sok hibaüzenet egy sorban

Köszönjük a webforditas.hu-ról való magyarosítást...
Ellenőrizd a hangok mennyiségét. 2 HS van "bejegyezve", de 6 db. van...



megnéztem, ha azt kijavítod, azon kívül van még számtalan hiba :D

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.13. 20:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2012.10.09. 13:48
Hozzászólások:1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Gyorsan reagáltál, olvasd el, amit szerkesztettem szövegem.
Nem fogom megcsinálni helyette, csak elmondtam, mit tegyen, ha "egyedi" amúgy is! :P :D ( nem scripting-ben van... )

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ki tudjátok javítani?
HozzászólásElküldve:2013.02.14. 19:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.03.22. 18:22
Hozzászólások:2978
Megköszönt másnak: 117 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Amúgy ez a témanév nem megfelelő.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole