hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 437 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 437 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 19:22 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki tudná javítani ezt a plugint

L 08/12/2013 - 19:18:56: [ZP] Player already infected (5)
L 08/12/2013 - 19:18:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_gamemode_infection.amxx")
L 08/12/2013 - 19:18:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_infect")
L 08/12/2013 - 19:18:56: [AMXX] [0] zp50_gamemode_infection.sma::zp_fw_gamemodes_start (line 100)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ---------------------------------
  4. -*- [ZP] Game Mode: Infection -*-
  5. ---------------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <fun>
  14. #include <fakemeta>
  15. #include <hamsandwich>
  16. #include <cs_teams_api>
  17. #include <cs_ham_bots_api>
  18. #include <zp50_gamemodes>
  19. #include <zp50_deathmatch>
  20.  
  21. // HUD messages
  22. #define HUD_EVENT_X -1.0
  23. #define HUD_EVENT_Y 0.17
  24. #define HUD_EVENT_R 255
  25. #define HUD_EVENT_G 0
  26. #define HUD_EVENT_B 0
  27.  
  28. new g_MaxPlayers
  29. new g_HudSync
  30. new g_TargetPlayer
  31.  
  32. new cvar_infection_chance, cvar_infection_min_players
  33. new cvar_infection_show_hud
  34. new cvar_infection_allow_respawn, cvar_respawn_after_last_human
  35. new cvar_zombie_first_hp_multiplier
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. // Register game mode at precache (plugin gets paused after this)
  40. register_plugin("[ZP] Game Mode: Infection", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  41. new game_mode_id = zp_gamemodes_register("Infection Mode")
  42. zp_gamemodes_set_default(game_mode_id)
  43.  
  44. // Create the HUD Sync Objects
  45. g_HudSync = CreateHudSyncObj()
  46.  
  47. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  48.  
  49. cvar_infection_chance = register_cvar("zp_infection_chance", "1")
  50. cvar_infection_min_players = register_cvar("zp_infection_min_players", "0")
  51. cvar_infection_show_hud = register_cvar("zp_infection_show_hud", "1")
  52. cvar_infection_allow_respawn = register_cvar("zp_infection_allow_respawn", "1")
  53. cvar_respawn_after_last_human = register_cvar("zp_respawn_after_last_human", "1")
  54. cvar_zombie_first_hp_multiplier = register_cvar("zp_zombie_first_hp_multiplier", "2.0")
  55. }
  56.  
  57. // Deathmatch module's player respawn forward
  58. public zp_fw_deathmatch_respawn_pre(id)
  59. {
  60. // Respawning allowed?
  61. if (!get_pcvar_num(cvar_infection_allow_respawn))
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63.  
  64. // Respawn if only the last human is left?
  65. if (!get_pcvar_num(cvar_respawn_after_last_human) && zp_core_get_human_count() == 1)
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67.  
  68. return PLUGIN_CONTINUE;
  69. }
  70.  
  71. public zp_fw_gamemodes_choose_pre(game_mode_id, skipchecks)
  72. {
  73. if (!skipchecks)
  74. {
  75. // Random chance
  76. if (random_num(1, get_pcvar_num(cvar_infection_chance)) != 1)
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78.  
  79. // Min players
  80. if (GetAliveCount() < get_pcvar_num(cvar_infection_min_players))
  81. return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83.  
  84. // Game mode allowed
  85. return PLUGIN_CONTINUE;
  86. }
  87.  
  88. public zp_fw_gamemodes_choose_post(game_mode_id, target_player)
  89. {
  90. // Pick player randomly?
  91. g_TargetPlayer = (target_player == RANDOM_TARGET_PLAYER) ? GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount())) : target_player
  92. }
  93.  
  94. public zp_fw_gamemodes_start()
  95. {
  96. // Allow infection for this game mode
  97. zp_gamemodes_set_allow_infect()
  98.  
  99. // Turn player into the first zombie
  100. zp_core_infect(g_TargetPlayer, g_TargetPlayer) // victim = atttacker so that infection sound is played
  101. set_user_health(g_TargetPlayer, floatround(get_user_health(g_TargetPlayer) * get_pcvar_float(cvar_zombie_first_hp_multiplier)))
  102.  
  103. // Remaining players should be humans (CTs)
  104. new id
  105. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  106. {
  107. // Not alive
  108. if (!is_user_alive(id))
  109. continue;
  110.  
  111. // This is our first zombie
  112. if (zp_core_is_zombie(id))
  113. continue;
  114.  
  115. // Switch to CT
  116. cs_set_player_team(id, CS_TEAM_CT)
  117. }
  118.  
  119. if (get_pcvar_num(cvar_infection_show_hud))
  120. {
  121. // Show First Zombie HUD notice
  122. new name[32]
  123. get_user_name(g_TargetPlayer, name, charsmax(name))
  124. set_hudmessage(HUD_EVENT_R, HUD_EVENT_G, HUD_EVENT_B, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
  125. ShowSyncHudMsg(0, g_HudSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_FIRST", name)
  126. }
  127. }
  128.  
  129. // Get Alive Count -returns alive players number-
  130. GetAliveCount()
  131. {
  132. new iAlive, id
  133.  
  134. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  135. {
  136. if (is_user_alive(id))
  137. iAlive++
  138. }
  139.  
  140. return iAlive;
  141. }
  142.  
  143. // Get Random Alive -returns index of alive player number target_index -
  144. GetRandomAlive(target_index)
  145. {
  146. new iAlive, id
  147.  
  148. for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  149. {
  150. if (is_user_alive(id))
  151. iAlive++
  152.  
  153. if (iAlive == target_index)
  154. return id;
  155. }
  156.  
  157. return -1;
  158. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 20:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Ezt mióta írja?

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 20:43 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ChaspeR írta:
Ezt mióta írja?


Kb 2 napja.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 21:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Raktál fel valamit amióta írja?! Az összes modul be avn kapcsolva?

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 21:06 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ChaspeR írta:
Raktál fel valamit amióta írja?! Az összes modul be avn kapcsolva?


Nem raktam semmit
itt a modules.ini
[ablak];;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich
orpheu[/ablak]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 21:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Engedélyezd akkor az összeset csak nvault fölös! és resizz!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 21:27 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ChaspeR írta:
Engedélyezd akkor az összeset csak nvault fölös! és resizz!


Ok és ettől jó lesz?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.12. 21:31 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Szerintem ja. De nem írhatná ezt a hibát minden rendben van a kóddal!
Nekem több hónapon keresztül ugyan ezzel tökéletesen működött!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 13:35 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
WROOONG!

Marhaságokat ne írjunk már könyörgöm!
Moduloknak mi köze egy ZPs fgv híváshoz??

Azért dob hibát, mert fertőzött már a játékos, s a zp ezek alapján hibát dob, de ugyanúgy fut tovább minden.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /**
  2.  * Turns a player into a zombie.
  3.  *
  4.  * @param id Player index to be infected.
  5.  * @param attacker Player who triggered the infection. (optional)
  6.  * @return True on success, false otherwise.
  7.  */
  8. native zp_core_infect(id, attacker = 0)
  9.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public native_core_infect(plugin_id, num_params)
  2. {
  3. new id = get_param(1)
  4.  
  5. if (!is_user_alive(id))
  6. {
  7. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
  8. return false;
  9. }
  10.  
  11. if (flag_get(g_IsZombie, id))
  12. {
  13. log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Player already infected (%d)", id)
  14. return false;
  15. }
  16.  
  17. new attacker = get_param(2)
  18.  
  19. InfectPlayer(id, attacker)
  20. return true;
  21. }
  22.  


ChaspeR írta:
Szerintem ja. De nem írhatná ezt a hibát minden rendben van a kóddal!
Nekem több hónapon keresztül ugyan ezzel tökéletesen működött!

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Game Mode: Infection
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 23:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Bocsi korán volt hülye voltam.
Meg most már látom :D

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole