hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 12:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 507 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 507 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hibás gonden mp5
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 12:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.27. 11:11
Hozzászólások: 209
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Helló

valaki javítaná nekem be van rakva minden ahogy kel be is írtam ahova kell és még így sem jelenik meg az extracucoknál

előre is köszönöm a segítséget

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Extra Item: Golden MP5 NAVY
  3. Team: Humans
  4.  
  5. Description: This plugin adds a new weapon for Human Teams.
  6. Weapon Cost: 15
  7.  
  8. Features:
  9. - This weapon do more damage
  10. - This weapon has zoom
  11. - Launch Lasers
  12. - This weapon has unlimited bullets
  13.  
  14.  
  15. Cvars:
  16.  
  17.  
  18. - zp_gmp5_dmg_multiplier <5> - Damage Multiplier for Golden mp5?
  19. - zp_gmp5_gold_bullets <1|0> - Golden bullets effect ?
  20. - zp_gmp5_custom_model <1|0> - golden mp5 Custom Model
  21. - zp_gmp5_unlimited_clip <1|0> - golden mp5 Unlimited Clip
  22.  
  23. */
  24.  
  25.  
  26.  
  27. #include <amxmodx>
  28. #include <fakemeta>
  29. #include <fun>
  30. #include <hamsandwich>
  31. #include <cstrike>
  32. #include <zombieplague>
  33.  
  34. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  35.  
  36. new gmp5_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_mp5navygold.mdl"
  37. new gmp5_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_mp5navygold.mdl"
  38.  
  39. /* Pcvars */
  40. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  41.  
  42. // Item ID
  43. new g_itemid
  44.  
  45. new bool:g_Hasmp5navy[33]
  46.  
  47. new g_hasZoom[ 33 ]
  48. new bullets[ 33 ]
  49.  
  50. // Sprite
  51. new m_spriteTexture
  52.  
  53. const Wep_mp5navy = ((1<<CSW_MP5NAVY))
  54.  
  55. public plugin_init()
  56. {
  57.  
  58. /* CVARS */
  59. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_gmp5_dmg_multiplier", "5")
  60. cvar_custommodel = register_cvar("zp_gmp5_custom_model", "1")
  61. cvar_goldbullets = register_cvar("zp_gmp5_gold_bullets", "1")
  62. cvar_uclip = register_cvar("zp_gmp5_unlimited_clip", "1")
  63.  
  64. // Register The Plugin
  65. register_plugin("[ZP] Extra: Golden MP5", "1.1", "Wisam187")
  66. // Register Zombie Plague extra item
  67. g_itemid = zp_register_extra_item("Golden MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
  68. // Death Msg
  69. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  70. // Weapon Pick Up
  71. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  72. // Current Weapon Event
  73. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  74. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  75. // Ham TakeDamage
  76. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  77. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  78. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public client_connect(id)
  83. {
  84. g_Hasmp5navy[id] = false
  85. }
  86.  
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89. g_Hasmp5navy[id] = false
  90. }
  91.  
  92. public Death()
  93. {
  94. g_Hasmp5navy[read_data(2)] = false
  95. }
  96.  
  97. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  98. {
  99. g_Hasmp5navy[id] = false
  100. }
  101.  
  102. public plugin_precache()
  103. {
  104. precache_model(gmp5_V_MODEL)
  105. precache_model(gmp5_P_MODEL)
  106. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  107. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  108. }
  109.  
  110. public zp_user_infected_post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie(id))
  113. {
  114. g_Hasmp5navy[id] = false
  115. }
  116. }
  117.  
  118. public checkModel(id)
  119. {
  120. if ( zp_get_user_zombie(id) )
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. new szWeapID = read_data(2)
  124.  
  125. if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  126. {
  127. set_pev(id, pev_viewmodel2, gmp5_V_MODEL)
  128. set_pev(id, pev_weaponmodel2, gmp5_P_MODEL)
  129. }
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132.  
  133. public checkWeapon(id)
  134. {
  135. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  136. new plrWeapId
  137.  
  138. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  139.  
  140. if (plrWeapId == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id])
  141. {
  142. checkModel(id)
  143. }
  144. else
  145. {
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148.  
  149. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  150. {
  151. // If the user is out of ammo..
  152. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  153. // Get the name of their weapon
  154. give_item(id, plrWeap)
  155. engclient_cmd(id, plrWeap)
  156. engclient_cmd(id, plrWeap)
  157. engclient_cmd(id, plrWeap)
  158. }
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162.  
  163.  
  164. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  165. {
  166. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[attacker] )
  167. {
  168. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  169. }
  170. }
  171.  
  172. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  173. {
  174. if( !is_user_alive( id ) )
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176.  
  177. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  178. {
  179. new szClip, szAmmo
  180. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  181.  
  182. if( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  183. {
  184. g_hasZoom[id] = true
  185. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  186. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  187. }
  188.  
  189. else if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && g_hasZoom[id])
  190. {
  191. g_hasZoom[ id ] = false
  192. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  193.  
  194. }
  195.  
  196. }
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199.  
  200.  
  201. public make_tracer(id)
  202. {
  203. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  204. {
  205. new clip,ammo
  206. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  207. new pteam[16]
  208.  
  209. get_user_team(id, pteam, 15)
  210.  
  211. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_MP5NAVY) && g_Hasmp5navy[id])
  212. {
  213. new vec1[3], vec2[3]
  214. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  215. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  216.  
  217.  
  218. //BEAMENTPOINTS
  219. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  220. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  221. write_coord(vec1[0])
  222. write_coord(vec1[1])
  223. write_coord(vec1[2])
  224. write_coord(vec2[0])
  225. write_coord(vec2[1])
  226. write_coord(vec2[2])
  227. write_short( m_spriteTexture )
  228. write_byte(1) // framestart
  229. write_byte(5) // framerate
  230. write_byte(2) // life
  231. write_byte(10) // width
  232. write_byte(0) // noise
  233. write_byte( 255 ) // r, g, b
  234. write_byte( 215 ) // r, g, b
  235. write_byte( 0 ) // r, g, b
  236. write_byte(200) // brightness
  237. write_byte(150) // speed
  238. message_end()
  239. }
  240.  
  241. bullets[id] = clip
  242. }
  243.  
  244. }
  245.  
  246. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  247. {
  248. if ( itemid == g_itemid )
  249. {
  250. if ( user_has_weapon(player, CSW_MP5NAVY) )
  251. {
  252. drop_prim(player)
  253. }
  254.  
  255. give_item(player, "weapon_mp5navy")
  256. client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden MP5")
  257. g_Hasmp5navy[player] = true;
  258. }
  259. }
  260.  
  261. stock drop_prim(id)
  262. {
  263. new weapons[32], num
  264. get_user_weapons(id, weapons, num)
  265. for (new i = 0; i < num; i++) {
  266. if (Wep_mp5navy & (1<<weapons[i]))
  267. {
  268. static wname[32]
  269. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  270. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  271. }
  272. }
  273. }
  274. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  275. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  276. */
  277.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hibás gonden mp5
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 12:23 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
gladiator írta:
Helló

valaki javítaná nekem be van rakva minden ahogy kel be is írtam ahova kell és még így sem jelenik meg az extracucoknál

előre is köszönöm a segítséget

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Extra Item: Golden MP5 NAVY
  3. Team: Humans
  4.  
  5. Description: This plugin adds a new weapon for Human Teams.
  6. Weapon Cost: 15
  7.  
  8. Features:
  9. - This weapon do more damage
  10. - This weapon has zoom
  11. - Launch Lasers
  12. - This weapon has unlimited bullets
  13.  
  14.  
  15. Cvars:
  16.  
  17.  
  18. - zp_gmp5_dmg_multiplier <5> - Damage Multiplier for Golden mp5?
  19. - zp_gmp5_gold_bullets <1|0> - Golden bullets effect ?
  20. - zp_gmp5_custom_model <1|0> - golden mp5 Custom Model
  21. - zp_gmp5_unlimited_clip <1|0> - golden mp5 Unlimited Clip
  22.  
  23. */
  24.  
  25.  
  26.  
  27. #include <amxmodx>
  28. #include <fakemeta>
  29. #include <fun>
  30. #include <hamsandwich>
  31. #include <cstrike>
  32. #include <zombieplague>
  33.  
  34. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  35.  
  36. new gmp5_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_mp5navygold.mdl"
  37. new gmp5_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_mp5navygold.mdl"
  38.  
  39. /* Pcvars */
  40. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  41.  
  42. // Item ID
  43. new g_itemid
  44.  
  45. new bool:g_Hasmp5navy[33]
  46.  
  47. new g_hasZoom[ 33 ]
  48. new bullets[ 33 ]
  49.  
  50. // Sprite
  51. new m_spriteTexture
  52.  
  53. const Wep_mp5navy = ((1<<CSW_MP5NAVY))
  54.  
  55. public plugin_init()
  56. {
  57.  
  58. /* CVARS */
  59. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_gmp5_dmg_multiplier", "5")
  60. cvar_custommodel = register_cvar("zp_gmp5_custom_model", "1")
  61. cvar_goldbullets = register_cvar("zp_gmp5_gold_bullets", "1")
  62. cvar_uclip = register_cvar("zp_gmp5_unlimited_clip", "1")
  63.  
  64. // Register The Plugin
  65. register_plugin("[ZP] Extra: Golden MP5", "1.1", "Wisam187")
  66. // Register Zombie Plague extra item
  67. g_itemid = zp_register_extra_item("Golden MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
  68. // Death Msg
  69. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  70. // Weapon Pick Up
  71. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  72. // Current Weapon Event
  73. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  74. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  75. // Ham TakeDamage
  76. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  77. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  78. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public client_connect(id)
  83. {
  84. g_Hasmp5navy[id] = false
  85. }
  86.  
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89. g_Hasmp5navy[id] = false
  90. }
  91.  
  92. public Death()
  93. {
  94. g_Hasmp5navy[read_data(2)] = false
  95. }
  96.  
  97. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  98. {
  99. g_Hasmp5navy[id] = false
  100. }
  101.  
  102. public plugin_precache()
  103. {
  104. precache_model(gmp5_V_MODEL)
  105. precache_model(gmp5_P_MODEL)
  106. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  107. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  108. }
  109.  
  110. public zp_user_infected_post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie(id))
  113. {
  114. g_Hasmp5navy[id] = false
  115. }
  116. }
  117.  
  118. public checkModel(id)
  119. {
  120. if ( zp_get_user_zombie(id) )
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. new szWeapID = read_data(2)
  124.  
  125. if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  126. {
  127. set_pev(id, pev_viewmodel2, gmp5_V_MODEL)
  128. set_pev(id, pev_weaponmodel2, gmp5_P_MODEL)
  129. }
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132.  
  133. public checkWeapon(id)
  134. {
  135. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  136. new plrWeapId
  137.  
  138. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  139.  
  140. if (plrWeapId == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id])
  141. {
  142. checkModel(id)
  143. }
  144. else
  145. {
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148.  
  149. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  150. {
  151. // If the user is out of ammo..
  152. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  153. // Get the name of their weapon
  154. give_item(id, plrWeap)
  155. engclient_cmd(id, plrWeap)
  156. engclient_cmd(id, plrWeap)
  157. engclient_cmd(id, plrWeap)
  158. }
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162.  
  163.  
  164. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  165. {
  166. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[attacker] )
  167. {
  168. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  169. }
  170. }
  171.  
  172. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  173. {
  174. if( !is_user_alive( id ) )
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176.  
  177. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  178. {
  179. new szClip, szAmmo
  180. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  181.  
  182. if( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  183. {
  184. g_hasZoom[id] = true
  185. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  186. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  187. }
  188.  
  189. else if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && g_hasZoom[id])
  190. {
  191. g_hasZoom[ id ] = false
  192. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  193.  
  194. }
  195.  
  196. }
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199.  
  200.  
  201. public make_tracer(id)
  202. {
  203. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  204. {
  205. new clip,ammo
  206. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  207. new pteam[16]
  208.  
  209. get_user_team(id, pteam, 15)
  210.  
  211. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_MP5NAVY) && g_Hasmp5navy[id])
  212. {
  213. new vec1[3], vec2[3]
  214. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  215. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  216.  
  217.  
  218. //BEAMENTPOINTS
  219. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  220. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  221. write_coord(vec1[0])
  222. write_coord(vec1[1])
  223. write_coord(vec1[2])
  224. write_coord(vec2[0])
  225. write_coord(vec2[1])
  226. write_coord(vec2[2])
  227. write_short( m_spriteTexture )
  228. write_byte(1) // framestart
  229. write_byte(5) // framerate
  230. write_byte(2) // life
  231. write_byte(10) // width
  232. write_byte(0) // noise
  233. write_byte( 255 ) // r, g, b
  234. write_byte( 215 ) // r, g, b
  235. write_byte( 0 ) // r, g, b
  236. write_byte(200) // brightness
  237. write_byte(150) // speed
  238. message_end()
  239. }
  240.  
  241. bullets[id] = clip
  242. }
  243.  
  244. }
  245.  
  246. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  247. {
  248. if ( itemid == g_itemid )
  249. {
  250. if ( user_has_weapon(player, CSW_MP5NAVY) )
  251. {
  252. drop_prim(player)
  253. }
  254.  
  255. give_item(player, "weapon_mp5navy")
  256. client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden MP5")
  257. g_Hasmp5navy[player] = true;
  258. }
  259. }
  260.  
  261. stock drop_prim(id)
  262. {
  263. new weapons[32], num
  264. get_user_weapons(id, weapons, num)
  265. for (new i = 0; i < num; i++) {
  266. if (Wep_mp5navy & (1<<weapons[i]))
  267. {
  268. static wname[32]
  269. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  270. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  271. }
  272. }
  273. }
  274. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  275. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  276. */
  277.  


Eszt használom én is és hibátlanul működik.Valamit rosszul raktál fel.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hibás gonden mp5
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 16:44 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
gladiator írta:
Helló

valaki javítaná nekem be van rakva minden ahogy kel be is írtam ahova kell és még így sem jelenik meg az extracucoknál

előre is köszönöm a segítséget

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. [ZP] Extra Item: Golden MP5 NAVY
  3. Team: Humans
  4.  
  5. Description: This plugin adds a new weapon for Human Teams.
  6. Weapon Cost: 15
  7.  
  8. Features:
  9. - This weapon do more damage
  10. - This weapon has zoom
  11. - Launch Lasers
  12. - This weapon has unlimited bullets
  13.  
  14.  
  15. Cvars:
  16.  
  17.  
  18. - zp_gmp5_dmg_multiplier <5> - Damage Multiplier for Golden mp5?
  19. - zp_gmp5_gold_bullets <1|0> - Golden bullets effect ?
  20. - zp_gmp5_custom_model <1|0> - golden mp5 Custom Model
  21. - zp_gmp5_unlimited_clip <1|0> - golden mp5 Unlimited Clip
  22.  
  23. */
  24.  
  25.  
  26.  
  27. #include <amxmodx>
  28. #include <fakemeta>
  29. #include <fun>
  30. #include <hamsandwich>
  31. #include <cstrike>
  32. #include <zombieplague>
  33.  
  34. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  35.  
  36. new gmp5_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_mp5navygold.mdl"
  37. new gmp5_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_mp5navygold.mdl"
  38.  
  39. /* Pcvars */
  40. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  41.  
  42. // Item ID
  43. new g_itemid
  44.  
  45. new bool:g_Hasmp5navy[33]
  46.  
  47. new g_hasZoom[ 33 ]
  48. new bullets[ 33 ]
  49.  
  50. // Sprite
  51. new m_spriteTexture
  52.  
  53. const Wep_mp5navy = ((1<<CSW_MP5NAVY))
  54.  
  55. public plugin_init()
  56. {
  57.  
  58. /* CVARS */
  59. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_gmp5_dmg_multiplier", "5")
  60. cvar_custommodel = register_cvar("zp_gmp5_custom_model", "1")
  61. cvar_goldbullets = register_cvar("zp_gmp5_gold_bullets", "1")
  62. cvar_uclip = register_cvar("zp_gmp5_unlimited_clip", "1")
  63.  
  64. // Register The Plugin
  65. register_plugin("[ZP] Extra: Golden MP5", "1.1", "Wisam187")
  66. // Register Zombie Plague extra item
  67. g_itemid = zp_register_extra_item("Golden MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
  68. // Death Msg
  69. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  70. // Weapon Pick Up
  71. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  72. // Current Weapon Event
  73. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  74. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  75. // Ham TakeDamage
  76. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  77. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  78. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public client_connect(id)
  83. {
  84. g_Hasmp5navy[id] = false
  85. }
  86.  
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89. g_Hasmp5navy[id] = false
  90. }
  91.  
  92. public Death()
  93. {
  94. g_Hasmp5navy[read_data(2)] = false
  95. }
  96.  
  97. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  98. {
  99. g_Hasmp5navy[id] = false
  100. }
  101.  
  102. public plugin_precache()
  103. {
  104. precache_model(gmp5_V_MODEL)
  105. precache_model(gmp5_P_MODEL)
  106. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  107. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  108. }
  109.  
  110. public zp_user_infected_post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie(id))
  113. {
  114. g_Hasmp5navy[id] = false
  115. }
  116. }
  117.  
  118. public checkModel(id)
  119. {
  120. if ( zp_get_user_zombie(id) )
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. new szWeapID = read_data(2)
  124.  
  125. if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  126. {
  127. set_pev(id, pev_viewmodel2, gmp5_V_MODEL)
  128. set_pev(id, pev_weaponmodel2, gmp5_P_MODEL)
  129. }
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132.  
  133. public checkWeapon(id)
  134. {
  135. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  136. new plrWeapId
  137.  
  138. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  139.  
  140. if (plrWeapId == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id])
  141. {
  142. checkModel(id)
  143. }
  144. else
  145. {
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148.  
  149. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  150. {
  151. // If the user is out of ammo..
  152. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  153. // Get the name of their weapon
  154. give_item(id, plrWeap)
  155. engclient_cmd(id, plrWeap)
  156. engclient_cmd(id, plrWeap)
  157. engclient_cmd(id, plrWeap)
  158. }
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162.  
  163.  
  164. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  165. {
  166. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[attacker] )
  167. {
  168. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  169. }
  170. }
  171.  
  172. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  173. {
  174. if( !is_user_alive( id ) )
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176.  
  177. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  178. {
  179. new szClip, szAmmo
  180. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  181.  
  182. if( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  183. {
  184. g_hasZoom[id] = true
  185. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  186. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  187. }
  188.  
  189. else if ( szWeapID == CSW_MP5NAVY && g_Hasmp5navy[id] == true && g_hasZoom[id])
  190. {
  191. g_hasZoom[ id ] = false
  192. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  193.  
  194. }
  195.  
  196. }
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199.  
  200.  
  201. public make_tracer(id)
  202. {
  203. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  204. {
  205. new clip,ammo
  206. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  207. new pteam[16]
  208.  
  209. get_user_team(id, pteam, 15)
  210.  
  211. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_MP5NAVY) && g_Hasmp5navy[id])
  212. {
  213. new vec1[3], vec2[3]
  214. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  215. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  216.  
  217.  
  218. //BEAMENTPOINTS
  219. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  220. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  221. write_coord(vec1[0])
  222. write_coord(vec1[1])
  223. write_coord(vec1[2])
  224. write_coord(vec2[0])
  225. write_coord(vec2[1])
  226. write_coord(vec2[2])
  227. write_short( m_spriteTexture )
  228. write_byte(1) // framestart
  229. write_byte(5) // framerate
  230. write_byte(2) // life
  231. write_byte(10) // width
  232. write_byte(0) // noise
  233. write_byte( 255 ) // r, g, b
  234. write_byte( 215 ) // r, g, b
  235. write_byte( 0 ) // r, g, b
  236. write_byte(200) // brightness
  237. write_byte(150) // speed
  238. message_end()
  239. }
  240.  
  241. bullets[id] = clip
  242. }
  243.  
  244. }
  245.  
  246. public zp_extra_item_selected(player, itemid)
  247. {
  248. if ( itemid == g_itemid )
  249. {
  250. if ( user_has_weapon(player, CSW_MP5NAVY) )
  251. {
  252. drop_prim(player)
  253. }
  254.  
  255. give_item(player, "weapon_mp5navy")
  256. client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden MP5")
  257. g_Hasmp5navy[player] = true;
  258. }
  259. }
  260.  
  261. stock drop_prim(id)
  262. {
  263. new weapons[32], num
  264. get_user_weapons(id, weapons, num)
  265. for (new i = 0; i < num; i++) {
  266. if (Wep_mp5navy & (1<<weapons[i]))
  267. {
  268. static wname[32]
  269. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  270. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  271. }
  272. }
  273. }
  274. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  275. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  276. */
  277.  

logba mit ír?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole