hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 00:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Zombie faj: Falmászó
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 14:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Sziasztok!
Valaki kijavítaná nekem ezt a hibát? :)
Előre is köszönöm!

Hiba:
Kód:
L 04/15/2014 - 13:59:12: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_zombie_falmaszo.amxx")
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX]    [0] 58px8x19.sma.p::fwd_touch (line 207)


SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  
  3. Wallclimb v1.0f by Python1320
  4.  
  5. Plagued Version 0.22 by Dabbi
  6.  
  7.  
  8.  
  9. Allows Poison Zombie to Climb Walls in Zombie Plague [3.62]
  10.  
  11.  
  12.  
  13. CVARS: zp_wallclimb 0 = Off / 1 = Hold USE / 2 = Hold JUMP and DUCK (Default 1)
  14.  
  15. zp_wallclimb_nemesis 0 = Disable wallclimb during nemesis round. / 1 = Enable (Default 1)
  16.  
  17. zp_wallclimb_survivor 0 = Disable wallclimb during survivor round. / 1 = Enable (Default 0)
  18.  
  19.  
  20.  
  21. Changes:
  22.  
  23. 0.22
  24.  
  25. Made the function wallclimb return a value.
  26.  
  27. Put plugin version to a cvar.
  28.  
  29. 0.21
  30.  
  31. Added cvars to enable disable wallclimb durin survivor/nemesis round
  32.  
  33. 0.2
  34.  
  35. Added cvar to enable / disable Walllclimb Plugin
  36.  
  37. 0.1
  38.  
  39. First release.
  40.  
  41. */
  42.  
  43.  
  44.  
  45. #include <amxmodx>
  46.  
  47. // #include <engine>
  48.  
  49. #include <fakemeta>
  50.  
  51.  
  52.  
  53. #include <cstrike>
  54.  
  55. #include <zombieplague.inc>
  56.  
  57.  
  58.  
  59. //#include <fakemeta_util>
  60.  
  61. #define STR_T 33
  62.  
  63.  
  64.  
  65. // Stuff taken from fakemeta_util
  66.  
  67. #define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button)
  68.  
  69. /* stock fm_get_user_button(index)
  70.  
  71. return pev(index, pev_button) */
  72.  
  73.  
  74.  
  75. #define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)
  76.  
  77. /* stock fm_get_entity_flags(index)
  78.  
  79. return pev(index, pev_flags) */
  80.  
  81.  
  82.  
  83. stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
  84.  
  85. set_pev(entity, pev_velocity, vector);
  86.  
  87.  
  88.  
  89. return 1;
  90.  
  91. }
  92.  
  93. //End of stuff from fakemeta_util
  94.  
  95. //new STR_T[32]
  96.  
  97. new bool:g_WallClimb[33]
  98.  
  99. new Float:g_wallorigin[32][3]
  100.  
  101. new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor
  102.  
  103. new g_zclass_climb
  104.  
  105.  
  106.  
  107. // Climb Zombie Atributes
  108.  
  109. new const zclass_name[] = { "Falmaszo Zombie" } // name
  110.  
  111. new const zclass_info[] = { "Falon maszik" } // description
  112.  
  113. new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
  114.  
  115. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
  116.  
  117. const zclass_health = 3000 // health
  118.  
  119. const zclass_speed = 200 // speed
  120.  
  121. const Float:zclass_gravity = 0.75 // gravity
  122.  
  123. const Float:zclass_knockback = 1.25 // knockback
  124.  
  125.  
  126.  
  127. public plugin_init()
  128.  
  129. {
  130.  
  131. register_plugin("[ZP] Wallclimb ", "1.0", "WallClimb by Python1320/Cheap_Suit, Plagued by Dabbi")
  132.  
  133. register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
  134.  
  135. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_playerprethink")
  136.  
  137. //register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwd_playerpostthink")
  138.  
  139. register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
  140.  
  141. //register_cvar("zp_wallclimb_version", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  142.  
  143. cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
  144.  
  145. cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
  146.  
  147. cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")
  148.  
  149.  
  150.  
  151. }
  152.  
  153.  
  154.  
  155. public plugin_precache()
  156.  
  157. {
  158.  
  159. g_zclass_climb = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  160.  
  161. }
  162.  
  163.  
  164.  
  165. public EventDeathMsg()
  166.  
  167. {
  168.  
  169. new id = read_data(2)
  170.  
  171. g_WallClimb[id] = true
  172.  
  173. return PLUGIN_HANDLED
  174.  
  175. }
  176.  
  177.  
  178.  
  179. public client_connect(id) {
  180.  
  181. g_WallClimb[id] = true
  182.  
  183. }
  184.  
  185.  
  186.  
  187. public fwd_touch(id, world)
  188.  
  189. {
  190.  
  191. if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
  192.  
  193. return FMRES_IGNORED
  194.  
  195.  
  196.  
  197. new player = STR_T
  198.  
  199. if (!player)
  200.  
  201. return FMRES_IGNORED
  202.  
  203.  
  204.  
  205. new classname[STR_T]
  206.  
  207. pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
  208.  
  209.  
  210.  
  211. if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
  212.  
  213. pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])
  214.  
  215.  
  216.  
  217. return FMRES_IGNORED
  218.  
  219. }
  220.  
  221.  
  222.  
  223. public wallclimb(id, button)
  224.  
  225. {
  226.  
  227. static Float:origin[3]
  228.  
  229. pev(id, pev_origin, origin)
  230.  
  231.  
  232.  
  233. if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
  234.  
  235. return FMRES_IGNORED // if not near wall
  236.  
  237.  
  238.  
  239. if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
  240.  
  241. return FMRES_IGNORED
  242.  
  243.  
  244.  
  245. if(button & IN_FORWARD)
  246.  
  247. {
  248.  
  249. static Float:velocity[3]
  250.  
  251. velocity_by_aim(id, 120, velocity)
  252.  
  253. fm_set_user_velocity(id, velocity)
  254.  
  255. }
  256.  
  257. else if(button & IN_BACK)
  258.  
  259. {
  260.  
  261. static Float:velocity[3]
  262.  
  263. velocity_by_aim(id, -120, velocity)
  264.  
  265. fm_set_user_velocity(id, velocity)
  266.  
  267. }
  268.  
  269. return FMRES_IGNORED
  270.  
  271. }
  272.  
  273.  
  274.  
  275. public fwd_playerprethink(id)
  276.  
  277. {
  278.  
  279. if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie(id))
  280.  
  281. return FMRES_IGNORED
  282.  
  283.  
  284.  
  285. if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
  286.  
  287. return FMRES_IGNORED
  288.  
  289.  
  290.  
  291. if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
  292.  
  293. return FMRES_IGNORED
  294.  
  295.  
  296.  
  297. new button = fm_get_user_button(id)
  298.  
  299.  
  300.  
  301. if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Use button = climb
  302.  
  303. wallclimb(id, button)
  304.  
  305. else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Jump + Duck = climb
  306.  
  307. wallclimb(id, button)
  308.  
  309.  
  310.  
  311. return FMRES_IGNORED
  312.  
  313. }
  314.  
  315.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Zombie faj: Falmászó
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 15:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
[ZP] Zombie faj: Falmászo

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Zombie faj: Falmászó
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 15:41 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Badboy.killer írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12044#
Idézet:
L 04/15/2014 - 13:59:12: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_zombie_falmaszo.amxx")
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/15/2014 - 13:59:12: [AMXX] [0] 58px8x19.sma.p::fwd_touch (line 207)

Éppenségel ugyan az a 2 sma, csak a a class nevét is a leírását írtam át.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole